[Daniel] Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Heyy, Ik heb laatst een MTA VC server gemaakt, hij leek goed te werken maar kwam toch een probleem tegen. Telkens als iemand probeerde om te connecten stond er in mijn MTA client dat deze speler gewoon connected was: Zoals je kunt zien is de ping van ‘’Flodder’’ nul. Een paar secondes later gaf de client aan: ‘’Flodder timed out’’ Flodder is een vriend van me en zijn client gaf al vanaf het begin aan: ‘’Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec)’’ terwijl hij volgens mijn client toch echt connected was. Anderen mensen hebben ook geprobeerd om te connecten maar iedere keer gebeuren hetzelfde. Hier is een screenshot van mijn server: Nog wat info over m’n pc: Ik heb een AMD Athlon 64 3700+ met een 1.0 GB ram, Ati Radeon X800XL, Windows XP met SP2. Verder geen firewall geïnstalleerd. De ‘’windowsfirewall’’ heeft m’n MTA server toestemming gegeven om verbinding met internet te maken. Ik heb ook een router maar daar heb ik de poorten 7777, 2004 en 7900 (voor zover ik weet) goed geopend. Mijn router is van sweex trouwens. Misschien heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn Alvast bedankt Grtz Bewerkt: 10 juni 2006 door [Daniel] Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Hey [Daniel] welkom op het forum! Ik heb misschien wel een handige link, waar alles instaat hoe je een eigen server kunt starten. Welke dingen je niet moet vergeten en hoe je het congufireerd enzo. Misschien heb je wat aan dat topic, het is een FAQ-topic waar alle veelgestelde vragen instaan. In post 2, 3 en 4 staat wel hoe een eigen MTA server moet worden gestart, je vind dat topic hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22941 Succes ermee, ik hoop dat het je lukt! Succes!! Reageren
[Daniel] Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Hey R31 Bedankt voor je snelle reactie Die link die je me gaf gaat over een MTA: SAN ANDREAS server, en ik heb het over een VICE CITY server. Sorry ik had het dr ff wat duidelijker bij moeten zetten. Iemand nog een idee? Grtzz Bewerkt: 11 juni 2006 door [Daniel] Reageren
Jarno Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) 7777, 2004, 7900 Heb je voor alle poorten voor de zekerheid op beide UDP en TCP openstaan? Bewerkt: 17 juni 2006 door Jarno Reageren
[Daniel] Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 yup, de poorten 7777 2004 7900 staan allemaal open zowel UDP en TCP. Reageren
T@rget Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik weet niet zeker maar moet je niet ook poort 2003 open zetten? let goed op dat je niet een poort gebruikt wat een ander programma ook gebruikt dus als je remote admin en de server zelf allebij op poort 2004 doet krijg je het zelfde als wanneer je met zn 2tjes door 1 deur probeerd te lopen Reageren
Azer Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik weet niet zeker maar moet je niet ook poort 2003 open zetten?als je goed op het plaatje kijkt zie je dat de server op port 7777 draait (port 2003 is dus niet nodig).- Toevallig een firewall draaiend? - Serverpatch 1 geinstalleerd? Reageren
Jarno Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik weet niet zeker maar moet je niet ook poort 2003 open zetten?als je goed op het plaatje kijkt zie je dat de server op port 7777 draait (port 2003 is dus niet nodig). Misschien werkt het wel als je standaard standaard poorten gebruik. - Serverpatch 1 geinstalleerd? Is toch alleen bij MTA:SA? Het gaat hier om MTA:VC. Reageren
Azer Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 serverpatch 1 is juist van MTA:VC 0.5 Reageren
lendentje Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 ' date='11 Jun 2006, 00:41:51' post='437924']Heyy, Ik heb laatst een MTA VC server gemaakt, hij leek goed te werken maar kwam toch een probleem tegen. Telkens als iemand probeerde om te connecten stond er in mijn MTA client dat deze speler gewoon connected was: Zoals je kunt zien is de ping van ‘’Flodder’’ nul. Een paar secondes later gaf de client aan: ‘’Flodder timed out’’ Flodder is een vriend van me en zijn client gaf al vanaf het begin aan: ‘’Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec)’’ terwijl hij volgens mijn client toch echt connected was. Anderen mensen hebben ook geprobeerd om te connecten maar iedere keer gebeuren hetzelfde. Hier is een screenshot van mijn server: Nog wat info over m’n pc: Ik heb een AMD Athlon 64 3700+ met een 1.0 GB ram, Ati Radeon X800XL, Windows XP met SP2. Verder geen firewall geïnstalleerd. De ‘’windowsfirewall’’ heeft m’n MTA server toestemming gegeven om verbinding met internet te maken. Ik heb ook een router maar daar heb ik de poorten 7777, 2004 en 7900 (voor zover ik weet) goed geopend. Mijn router is van sweex trouwens. Misschien heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn Alvast bedankt Grtz wat is dan de ip wand ik heb een ip nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.