Jump to content

kaufmancab


loempiaman

Recommended Posts

Bij de PC is het met het numberpad van je toetsenbord, en de claxon.

Ooh, gewoon de toetsen waar je weelies en stoppies mee kan maken? Wel een beetje vreemd dat er in de trailers van Vice City geen stukje was dat je dát zag. Bedankt alvast. En kan het onder het rijden of alleen als je stilstaat?

Link to comment
Delen op andere websites

Beide, maar het is lastig om tijdens een bocht de goede wielen te bewegen, omdat je handen dan kruislings op het toetsenbord liggen :wacko: . Toch maar 's kijken of ik die toetsen beter kan instellen :lol: . De claxon veranderd de hoogte van de gehele auto (alle vier de wielen gaan naar beneden/boven), en blijven ook in deze stand staan. Bij het apart bewegen van de wielen gaan ze weer terug zodra je de toets loslaat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb als steigeren L ingesteld, en als voorover P, als je dan met WASD ga rijden hoef je niet met je handen over elkaar te sturen.

Ik rijd altijd met mijn rechterhand; Met de pijltjestoetsen dus. Ik heb 'steigeren', 'voorover hellen', etc. dus voor mijn andere hand ingesteld als T, F, G & H. Ook heel handig met wheelies en stoppies, want dat zijn namelijk dezelfde toetsen.

@ Gangster: Dit kan je instellen in het Options > Redefine Controls menu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het zoals ik het in de afbeelding heb afgebeeldt, alle toetsen die met rood zijn gemarkeerd gebruik ik voor m'n rechterhand. Met blauw voor links. Als ik dan een stoppie/weelie wil maken of met een voodoo wil steigeren gebruik ik WASD om te rijden. Met rechts bedien ik dan L en P, dan zitten ze ver genoeg uit elkaar en heb je geen last dat je handen elkaar in de weg zitten. De handrem (spatie) gebruik ik dan met welke hand het me uitkomt.

post-3-1103637214.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...