Mats1 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 GTA VC staat bij mij vast. Bij dit blijft ie dan vast staan: ( dus niet bij het begin ik zie nog wel start game, options enz. ) En als ik dan op alt f4 druk dan staat er dit: Wat moet ik doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2006 Dit heb ik ook vaak gehad. Heb je het spel toevallig gemod? Dan kan het zijn dat je een mod er verkeerd heb in geplaatst, dan moet je die mod weer verwijderen en de gewone bestanden er weer terug in doen. Ik hoop dat je die nog hebt. Zo niet, dan moet je het spel even opnieuw installeren, en dan doet ie het wel weer. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 ik heb dat als ik een mod fout geinstalleert heb of als het een fout van de maker van de mod is! ik bedoel, het hoeft niet aan jouw te liggen, maar het kan wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mats1 Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 ik heb het gedaan hij kan het mss32.dll bestand niet vinden. hij staat wel gewoon in de map moet ik hem ergens anders neerzetten ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2006 als je dit krijgt (dit is vergelijkbaar, ik heb het ook wel eens bij sa) dan mist hij ergens een bestand of dat klopt niet. negen van de tien keer is dat bij mij een data bestandje die in de data map staan. denk bij jezelf na of je nog wat data bestandjes hebt geedit en verander dat terug, dat bespaart een heleboel moeite. succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.