Schno009 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik vroeg me af of iemand een 3d model van tux klaar heeft liggen (je weet wel, de penguin van Linux). ik wil hem gebruiken in een animatie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Hij is heel simpel te maken: Neem gewoon alleen maar Spheres, scale deze zo, dat ze naar jouw mening een goede vrom hebben, zet alles op elkaar Attach ze of Group ze, en je kan hem animeren. En voor animeren, moet je wel extra edges aanmaken, zodat je geen Bugs krijgt Reageren
Dynamic Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik heb even gegoogeld voor je en ik kwam op dit uit *clickje*. Heb je hier wat aan? ik heb er niet zoveel verstand van dus ik dacht dat je dit bedoelde Reageren
Schno009 Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Hij is heel simpel te maken:Neem gewoon alleen maar Spheres, scale deze zo, dat ze naar jouw mening een goede vrom hebben, zet alles op elkaar Attach ze of Group ze, en je kan hem animeren. En voor animeren, moet je wel extra edges aanmaken, zodat je geen Bugs krijgt ik zal het proberen @dynamic: die had ik ook al gevonden, maar ik bedoelde een 3d model (uit zo'n programma). dat wat jij liet zien is trouwens ook wel geinig, de linux pinguin (tux) met een echte computer erin EDIT: moet je m'n tux zien, hij heeft zichzelf gepolijst! Bewerkt: 12 juni 2006 door schno009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.