Donwell Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik wil graag een WK MOD maken, in verband met het WK. Ikzelf heb al een nieuw paintjob gemaakt voor de savanna, die al te downloaden is, maar ik wil het uitbreiden! Wie wil me daarbij helpen (goede textuurder)? Stuur even een PB. Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ik ben bezig een paar sport gebouwen enz een leuk wk tintje te geven, ik zet een screen van mn eerste texture neer en een download link voor als je er in geintereseerd bent. gewoon de file overwrite in gt3.img dan is de lv dirtring in een sportstijl! screen: http://img278.imageshack.us/my.php?image=paintring2br.jpg wk_mod_veel_succes.zip Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Bedankt, ik zal hem zeker gebruiken!! De mod komt later ook op internet, dus hij staat er wel bij. Dat is toch niet erg? Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 nee hoor je mag hem hebben, ik ben btw bezig met nog andere textures die ik dan ook aan je kan geven veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.