Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) zo weer info was al wat van gezegt maar nu staat het vast . PSM2 said that they drove from Los Santos to Las Venturas in 5 minutes on a Wayfarer. That was however, taking the shortest route, and the same journey would take 30 minutes cross-country. dus SA is zeer groot hou je daar aan vast, geweldig! B) . in dit heb ik dan zelf gemaakt als info . (promotie ) maar ik ga het op die 2 menieren toch doen afwisseling . en laten we zeggen nou neem de helft van 30 min nou dan doe je 15min over van los santos naar san fierro, en zo het zelfde van san fierro lv hopaa , en dan met de snelweg pak de helft van 5 min nou dan doe je er 2½ min over van los santos naar san fierro bla bla bla . cool mijn eigen info gemaakt lol lol lol. en nog veel suc6 dan he . edit: oh ja en dit nog als kleine beetje info, altijd welkom niet . PSM2 are convinced that skateboards will be in the game (not confirmed) You can control all of the planes in San Andreas, including Private Jets. You can carry up to eight gang members with you on a bigger plane/helicopter No more heart icons. Eating food is the only way to replenish your health There will be quad bike racing side missions (not confirmed) PSM2 say that, when on a BMX, you can bunny hop by holding down L1. The longer you hold it the further you jump. Bewerkt: 19 oktober 2004 door Spike Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 goede info spike ik wist het nog niet, ik zal het ook allemaal uit gaan proberen wat er allemaal mogelijk is in SA en nu eens eindelijk groter want GTA3 en VC vind ik maar klein Reageren
Q Dude Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Heb even een kaartje gemaakt om te laten zien welke route denk ik 5 minuten duurt. De andere routes mogen jullie zelf invullen Reageren
Joriz Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Er staat totaal niet bij hoe en van waar naar waar ze rijden. En het is trouwens van: Los Santos to Las Venturas in 5 minutes Dus naar Las Venturas. Ze kunnen van stadsrand naar stadsrand rijden of helemaal naar de andere uiteinde. Dat verschilt nog wel wat. Maar ik denk dat van zuid oost Los Santos naar voorbij de Golden Gate bridge wel 20 minuten rijden is in een normale auto. In een snelle bak gaat het wel wat sneller. Reageren
Q Dude Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 En het is trouwens van: Los Santos to Las Venturas in 5 minutes :unsure: oeps sorry Ze kunnen van stadsrand naar stadsrand rijden of helemaal naar de andere uiteinde.Dat verschilt nog wel wat. daarom had ik er ook ongeveer bij gezet maar ja de plaatsen kloppen niet helemaal zoals je al zei maar dat komt gewoon door een stomme fout van mij :embarassed: Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 haha, jah maar dat is te moeilijk je weet niet waar het begint lol :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 5 min is iets anders dan een half uur Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 5 min is iets anders dan een half uur 5 minuten doe je er over als je via de snelweg gaat maar als je door het landschap gaat duurt het een half uur SA is denk gigantisch groot 4 tot 6 x groter dan VC dat word veel toeren Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 phoee! en dan ook nog tanken? jeetje dat wordt bijna 10x van auto wisselen Reageren
Robienske Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Als je wat kan rijden niet hee :lol: Reageren
Killastyle Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Damn, volgens mij moet je echt een snelle computer hebben ^^ Gelukkig heb k dat Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 maar jij moet nog fftjes wachten he Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 zou je auto het ook gewoon kunnen begeven?? bijvoorbeeld dat je in de woestijn staat zonder een auto of benzine ofzo Reageren
Q Dude Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 zou je auto het ook gewoon kunnen begeven??bijvoorbeeld dat je in de woestijn staat zonder een auto of benzine ofzo denk en hoop het wel want dit geeft een extra iets in het spel. zie het al helemaal voor me gestrand in de woestijn B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.