Jump to content

afstand is bekent!

Recommended Posts

THE UNDERDOG (gast)
Geplaatst: (bewerkt)

vind ik juist wel bij vice was ut (als je een beetje kon rijden) 5 minuutjes om naar de andere kant ofzo te komen ;) dat is helemaal nix dan heb ik liever dit :D

Bewerkt: door THE UNDERDOG
Geplaatst:

idd.. je moet er meer voor doen..

ik vind het niet erg..

maar het is dus nog niet helemaal zkr of het daadwerkelijk zolang duurt?

het is ook niet bekend tot waar ergens in Las Venturas..

maar we zien wel :)

Geplaatst:
Het si toch ook niet leuk dat je een half uur moet ridjen om naar de andere kant van san andreas te gaan?

daarom heb je ook vliegtuigen enzo B)

als het 5 minuten duurt om er te komen waarom zou je dan een vliegticket kopen van $500,-

zoals ik al zij ik koop hem niet :puh: , ik ga er gewoon in en als ze commetaar hebben over sir you ticket plss here b*tch knal knal hahahah , ow schit cops en dan begint de party hahah lol.

Bewerkt: door Spike
Geplaatst:

Ok ik ga het nog eens proberen om de route waar ze het over hebben in kaart te brengen. Ik zal eerst even uitleggen waar ik mijn schatting op baseer. De snelweg lijkt mij de snelste manier daarom heet het ook "snel"weg. Er staat niet bij van waar tot waar ze rijden in de steden maar laten we downtown nemen van allebei de steden om dat dit gemiddeld is. Zo genoeg uitgelegd lijkt mij. Oja voordat mensen weer gaan zeggen van ja maar het kan ook een half uur duren dit is geschat de kortste weg en duurt circa 5 minuten. Dan kunnen jullie denk ik zelf wel inschatten hoe lang andere wegen zijn en hoe lang het duurt voordat je deze bent af gereden.

post-19-1098318882.jpg

Geplaatst:
Ok ik ga het nog eens proberen om de route waar ze het over hebben in kaart te brengen. Ik zal eerst even uitleggen waar ik mijn schatting op baseer. De snelweg lijkt mij de snelste manier daarom heet het ook "snel"weg. Er staat niet bij van waar tot waar ze rijden in de steden maar laten we downtown nemen van allebei de steden om dat dit gemiddeld is. Zo genoeg uitgelegd lijkt mij. Oja voordat mensen weer gaan zeggen van ja maar het kan ook een half uur duren dit is geschat de kortste weg en duurt circa 5 minuten. Dan kunnen jullie denk ik zelf wel inschatten hoe lang andere wegen zijn en hoe lang het duurt voordat je deze bent af gereden.

ja, q dude dat is goed getekend, ik denk dat dat stuk 5 min duurt ;). en ik denk dat als je onderaan begint bij los santos dat het 7 min duurt, maar we zulllen zien :lol: .

Geplaatst:

mooi getekend q dude ik denk dat je gelijk hebt

ik zal meestal toch de binnewegen nemen, anders moet je no eens een afrit zoeken als je iets tegenkomt :lol:

en kzal dan eens aan een afrit w8ten met m`n bazooka

o wee die die daar voorbij komt

Bewerkt: door pottevijn
Geplaatst:
Er staat totaal niet bij hoe en van waar naar waar ze rijden.

En het is trouwens van: Los Santos to Las Venturas in 5 minutes

Dus naar Las Venturas.

Ze kunnen van stadsrand naar stadsrand rijden of helemaal naar de andere uiteinde.

Dat verschilt nog wel wat.

Maar ik denk dat van zuid oost Los Santos naar voorbij de Golden Gate bridge wel 20 minuten rijden is in een normale auto.

In een snelle bak gaat het wel wat sneller. ;)

wow das best wel lang

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...