Jump to content

Missie Gone Courting

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben bij de missie Gone courting dan moet je naar een of andere bank en moet ik van die tasjes op de deur doen als ik dan laat ontploffen is de missie over :-( ik snap er niks van weet iemand hoe je dit moet doen?

Alvast Bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

Even ter informatie: Gone Courting is geen missie, maar een cutscene. :) Maar ik denk dat je deze missie bedoeld: Against All Odds. Het is dus de bedoeling dat je de kluizen opblaast, maar pas op neem afstand, anders blaas je jezelf op en is de missie failled. Wat je verder moet doen in deze missie, staat beschreven in de link van daarjuist. ;)

Veel succes. :cya:

Edit: Als de missie je niet lukt, kan je hier nog altijd een savegame aanvragen: Klik.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

Is het al gelukt? Anders heb ik nog wel een goede tip voor je... Plak op alle kastjes eerst een bom, ga dan op veilige afstand staan en laat ze alle drie/vier tegelijk ontploffen. Heb je niet iedere keer weer een kans om dood te gaan door een explosie! :)

Geplaatst:

Ik weet het niet, volgens mij niet hoor, Volgens mij moest het met een explosie...

O nee, wacht, ik zat met een andere missie in mijn hoofd, daar moest je het per se met een shotgun doen en met geen andere...

Maar volgens mij moest het wel met een explosie...

Geplaatst:

je moet eerst die bommetjes op de deur plakken en daarna op de kluis (2 op de deur en daarna nog 2 op de kluis) en dan van een afstandje opblazen

succes

Geplaatst:

het hoeven er niet perse 2 te zijn hoor,, je kan er ook gewoon 1 op de deur en 1 op de kluis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...