Ice Banana Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) *geanuleerd* Bewerkt: 12 juni 2006 door ICE BANANA
Ferre Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Je vorige aanvraag staat nog open. En het lijkt wel alsof je er een sport van maakt om dingen aan te vragen. Ik ben het hier met Arjen eens. Je vraagt ze aan, maar ik zie ze nooit terug. Wij van het GT06, doen dit vrijwillig. Maar ik heb het gevoel alsof we ze voor jan doedel doen .
Ice Banana Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Open -nee hoor! er staat: Dan niet he P.S waar was dan die van de Hummer? die ging ik gebruiken maar is er nooit gekomen.dus ik vraag een nieuwe en dan is het niet goed? *zoekt een programma* Bewerkt: 11 juni 2006 door ICE BANANA
Arjen Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Je zei dat je vorige aanvraag de laatste was?
Ice Banana Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Srry was vergeten... Nuja dan gaat deze ook weg dan.
.Levi. Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Dan zit er niks anders op dan het topic sluiten. ICE BANANA jij vertelde mij dat je met de signatures vaak afwisselend bent met deze reden. De reden: Ik wissel zo veel af van mijn toestand (blij/boos/) en met thema's (lama's/jokers etc/). Ik kan best begrijpen dat het team een beetje het gevoel krijgt van, voor wie of wat doen wij het eigenlijk als hij ze bijna nooit draagt in zijn handtekening of avatar. Misschien wissel je wel veel af van je toestand, maar dat is geen reden tot het elke aanvragen van designs aan het team. Ze doen het zodat jij die gemaakte designs gaat dragen, het hoeft niet voor altijd maar tijdelijk dragen lijkt mij wel zo aardig. Ik heb geen één keer een signature in jou handtekening of avatar gezien die zij voor jou hebben gemaakt. Wat je toestand ook is, elke keer aanvragen doen en ze bijna niet dragen is niet netjes.
Recommended Posts