Jump to content

Wat vind jij het beste radio station in SA?

Wat vind jij tot nu toe het beste radio station van SA?  

180 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij tot nu toe het beste radio station van SA?

• Master Sounds (soul, groove and funk)
      3
    • Playback (hip hop)
      6
    • Bounce FM (funk)
      6
    • K-DST (rock and roll)
      41
    • K-Jah Radio West (dancehall, reggae en dub)
      12
    • CSR (modern soul)
      1
    • Radio:X (modern rock)
      21
    • K-Rose (country and western)
      19
    • Radio Los Santos (west coast hip hop)
      41
    • SF-UR (house music)
      17

Recommended Posts

• Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Q Dude

3

• Tupac A. Shakur

3

• ~Lance Vance

3

• _niickk

3

Geplaatst:

er mist er 1 de user track player :bonk::bonk::bonk::bonk:

>>> Door Bling: Die mist niet, want dit is geen officiele zender die Rockstar erin heeft gezet. Verder wil ik je verzoeken om niet met dit soort commentaar te komen, maar gewoon ontopic posten. :) <<<

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Radio los santos is cool, en de dj julio G is ook cool!

het coolste liedje is: eazy-er said than dunn: van Eazy E.

Bounce fm vindt ik t stomst

Geplaatst:
>>> Door Bling: Die mist niet, want dit is geen officiele zender die Rockstar erin heeft gezet. Verder wil ik je verzoeken om niet met dit soort commentaar te komen, maar gewoon ontopic posten. :) <<<

Jawel Bling ;) De User Track Player staat er altijd al in, als je erop afstemd hoor je gewoon reclames van Rockstar. De liedjes die je er eventueel inzet zijn niet van Rockstar nee.

Radio LS is de max ;)

Geplaatst:

Jawel Bling ;) De User Track Player staat er altijd al in, als je erop afstemd hoor je gewoon reclames van Rockstar. De liedjes die je er eventueel inzet zijn niet van Rockstar nee.

Je richt je nu op de PC-versie van GTA San Andreas (dus niet de console-versie). Rockstar heeft deze zender in de PC-versie gezet, omdat de PC gewoonweg de mogelijkheid heeft om je eigen muziek ingame te beluisteren . En aangezien de inhoud van deze zender bij iedereen verschillend kan zijn, lijkt het mij redelijk voor de hand liggend dat deze zender niet meerekend mag worden in een dergelijke poll als deze.

--

Ik heb niet bepaald een voorkeur, wat betreft mijn favoriete radiozender. Maar, volgens mijn stats luister ik het meest naar Radio Los Santos; reden genoeg dus om mijn stem hierop uit te brengen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...