RogierS. Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Hallo mensen, toen ik aan het kijken was in de handling.cfg van de voertuigen van San Andreas, zag ik dat er helemaal onderaan een lijstje staat met auto's die niet in San Andreas, maar wél in Vice City voorkwomen, hierbij noem ik bijvoorbeeld de Deluxo. Boven dit lijstje stond het kopje "old cars". Bij alle auto's stond ook de handlinginformatie zoals hij ook staat bij de "normale" auto's van San Andreas. Misschien is het mogelijk om deze oude auto's in San Andreas te zetten? Waarom zetten de makers anders informatie van oude auto's in de data van San Andreas? Ik kan natuurlijk helemaal fout zitten, of misschien staat dit topic wel op de verkeerde plek. Aarzel dan niet om dat gewoon te zeggen! De Handling.cfg kan je vinden via C:/ > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Handling.cfg. Als de computer dan vraagt met welk programma hij het bestand moet openen, klik dan op "kladblok" Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) staan er alle auto's uit VC of maar een paar ik denk zelf dat het niet mogelijk is maar wie weet wil iemand een keer dat kladblok opsturen want ik heb hem op de PS2 en kan dit niet zien Bewerkt: 11 juni 2006 door ASPHALT Reageren
RogierS. Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Ik zal zo wel het deel waar de auto's instaan hier plaatsen. Ik edit mijn bericht zo. En nee, het zijn niet alle auto's. Slechts een klein deel ervan! EDIT: okee, ik heb de data. Sommige autonamen herken ik zelf niet, maar andere, zoals SABRETUR wat natuurlijk de Sabre Tubo is, of GANGBUR, wat de Gang Burrito is, zijn weer heel duidelijk. Ik laat alleen de namen die er in staan zien, want als ik de data erbij zou doen zou het een enorme lijst worden. De namen staan hier afgebeeld zoals ze in de handling staan afgebeeld! Autonamen onder het kopje "Old Data" in de handling.cfg in San Andreas data: BLISTA BELLYUP MRWONGS YARDIE YAKUZA DIABLOS COLUMB HOODS PANLANT BORGINE IDAHO STINGER FBICAR KURUMA TRAIN DODO MAFIA CUBAN GANBUR ZEBRA SABRETUR PHEONIX DELUXO SPAND KAUFMAN LOVEFIST ANGEL Bewerkt: 11 juni 2006 door RogierS. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 er staan er ook van LCS en III bij zoals de MRWONGS en de BELLYUP Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 het bestand heet niet voor niets gta3.img het is hetzelfde bestand van gta III. men heeft er alleen dingen bijgedaan die in de andere gta's voorkomen. het is gewoon teveel werk om al die bestanden die ze voor gta gebruiken (die dan ook in vice city voorkomen) over te zetten naar een ander bestand.. het scheelt een hele hoop werk als ze hetzelfde bestand gebruiken. omdat er gewoon geen textures voor de deluxo of wat danook in gta san andreas zitten, zitten die autos er ook niet in Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Dus me GTA kon dus veel kleiner worden... Reageren
RogierS. Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 het bestand heet niet voor niets gta3.img het is hetzelfde bestand van gta III. men heeft er alleen dingen bijgedaan die in de andere gta's voorkomen. het is gewoon teveel werk om al die bestanden die ze voor gta gebruiken (die dan ook in vice city voorkomen) over te zetten naar een ander bestand.. het scheelt een hele hoop werk als ze hetzelfde bestand gebruiken.omdat er gewoon geen textures voor de deluxo of wat danook in gta san andreas zitten, zitten die autos er ook niet in Ja ik begrijp het. Het zou anders inderdaad een heel geklooi worden. Maar waarom dan maar een deel van de auto's? Dat vind ik nog steeds vreemd. Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 het is wel eenpaar jaar later he bedenk dat er nu ook weinig autos van vroeger te zien zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.