Flotje Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) ZIjn er mensen die dingen weten om Gta in een rpg te veranderen?? Het lijkt me wel een leuk idee... De Dingen die ik al bedacht heb: Wapens kun je droppen Je kan een winkel kopen Nieuwe potions, waaronder misschien zelfs een Leviathe potion Magic?? Ik ben er niet zo'n fan van, maar wie weet.... Verder moeten er natuurlijk charaters zijn waar je tegen kan praten, en traders. Edelstenen zouden niet misstaan... Die je voor veel geld kan verhandlen... En misschien het belangrijkste: Geheimen! Verstopte wapens.... Edelstenen... wie weet wat nog meer... En dan nog het ultieme, wat waarschijnlijk niet mogelijk is, armour. Als dit zou kunnen heb ik wel een moddeler nodig, of ergens een simpele Moddeling tutorial. Die wil ik trouwens zowieso een keer zien, ik heb namlijk gehoord dat moddelen makkelijker is dan misson coding Bewerkt: 11 juni 2006 door Flotje Reageren
Fireman Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Dit lijkt mijn idd een heel leuk idee, maar ik vind RPG dan ook erg leuk , vooral de handel met je eigen winkels lijkt me vet. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Erg leuk idee maar volgens mij erg onmogelijk... dat armor zou je kunnen doen met het gewone bodyarmour(die levensbalk) en dat elk armour een grotere levensbalk heeft. Reageren
Flotje Geplaatst: 22 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik ben niet zo heel hard meer bezig met modden, maar ik heb al een mana level, waar ik een mana balkje bij ga maken, en een heath spreuk. Dit was uiteraard vrij makkelijk... Misschien ga ik een keer een random event maken, waarbij de kans 1-100 is dat er bijvoorbeeld opeens een geest of zo verschijnt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.