Jump to content

videokaart 265 mb

Recommended Posts

Geplaatst:

die videokaart heb ik va g force aleen ik zag net in een ander topic staan dat de minimale eisen van de videokaart is 128 ik heb nog hoger maar toch kan ik hem niet op de hoge resolutie in het spel zetten hoe komt dit :?

Geplaatst:

Dat kan ook aan je beeldscherm zelf liggen. Als je beeldscherm bijvoorbeeld 800x600 is, dan zal hij waarschijnlijk niet doen op de hoogste resolutie, maar als je een hoog aantal pixels hebt, doet hij het weer niet op een lage pixelstand. Dan komt je beeld op "Out of Range".

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan een OUDE NVidia GeForge hebben. Met veel geheugen :) Nieuwere met 128 zijn beter dan oude met 256 MB

Bewerkt: door ikt
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Aanbevolen systeemeisen

Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter)

Geheugen: 384(of meer) MB

DVD-speler: 16x DVD-ROM

Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

nee dat kan je pc echt niet aan :N Alleen op 4 of eventuweel 3

Edit: ikt was me net voor :puh:

Bewerkt: door gammie

Ja, :Y

San Andreas vereist minstens een Intel Pentium 3 met een videokaart van 64 Mb, dit is echter bitter weinig eb veel speelplezier zal je er niet aan hebben, je kan beter je PC wat upgraden door een goede videkaart te kopen

Edit Wat ben ik toch sloom :clown:

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Ik denk dat je aan een hogere pentium kan denken als je video kaart ook slecht is denk ik dat je beter sa links kan laten ligge of je moet denken aan een nieuwe pc.

Om te kijken of je pc het aan kan, kan je ook deze site bezoeken Sr lab, hier word je computer getest of jouw pc de game aan kan.

Bewerkt: door killerfist
Geplaatst:

eind dit jaar krijg ik wel een nieuwe pc,maar ik zou sa graag nu al hebben.

mijn pc kan het niet aan,wat ik minimaal moet hebben weet ik al maar weten jullie ook hoeveel het kost om er van die kaarten in te zetten(ik bedoel de prijs van de kaarten,erin zetten kan ik zelf wel:p)

greetz

Geplaatst:

Als je een videokaart zoekt om SA fatsoenlijk te kunnen spelen ben je voor 60 euro al uit. Maar aangezien er nog wel (veel en veel) betere spellen komen. Zou ik beginnen met een kaart tussen de 150 en 200 euro. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...