dengreg Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 kan er mij iemand zeggen wanneer je dat huis kan kopen in de twede stad, het huis dicht bij waar je je auto kan tune en een garage. bij mij staat dat ding in het blauw. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) dit hoort niet in het EE Forum maar volgensmij bedoel je Wang Cars (dit is geen echt huis) Bewerkt: 11 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Ice Banana Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Kun je dat wat rustiger uitleggen ? Bedoel je in San Fierro? Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Ten eerste hoort dit bericht niet bij de Easter Eggs, maar bij de Misse Hulp. Dan even over jouw probleem. Ik denk dat je Wang Cars bedoelt. Dit staat er in de FAQ about SA: Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??Deze "Showroom" heet Wang Cars, hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies. Lijkt me genoeg informatie, succes! Bewerkt: 11 juni 2006 door Froodooo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Als je alle missies hebt gedaan in San Fierro, dan wordt je opgebeld door die monteur. ( ik weet niet meer hoe die heet.) Daarna zegt hij dat de driving school open is. Nu moet je alle missies in de driving school doen en voltooien. Als je dat hebt gedaan, dan gaat Wang Cars open. Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk bedoel je Wang Cars. Deze wordt verkoopbaar gesteld wanneer je de Driving School gehaald hebt, als je dus bij alle onderdelen een bronzen medaille en hoger hebt behaald. Edit: De informatie hierboven lijkt me al duidelijk genoeg... Bewerkt: 11 juni 2006 door Pietje II Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 >>> Door Dizzee: Moved naar SA General<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.