Crappy-Apple Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 hey alemaal ! ik was eens aan het modden metb 3ds en ik had een autotje gamaakt en wou hem in-game zetten dus met die gta script sla ik heb op als copcarru.dff en open ik img tool en replace ik hem met de nieuwe van 3ds en klik ik op rebuult affice en toen het gedaan was start ik sa en klik ik op ne game en wil de auto pakken met n00bmode en toen ik op ranger (police ) pak loopt het spel vast ! pleas zeg wat doe iik verkeer ! Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 De auto bestaat niet alleen uit een model. De auto bestaat uit: - Dummy's die moet je altijd plaatsen. - Apparte delen. Dus je mag je auto niet attachen. - Je moet de originele wagen gebruiken als COL. Als je die drie dingen goed hebt gedaan geplaatst dan moet je model ingame werken. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 en hoe moet je die dummy's plaatsen Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Je kan beter een auto dff importeren en de dummies daarvan gebruiken. Zelf dummies plaatsen is namelijk erg moeilijk, en vereist kennis hierover. Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.