Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij kan dat wel je moet dan bij options de toetsen veranderen eerst het stuur aansluiten dan bij auto toetse klik je aan en beweeg je het stuur de kant op zo heb ik het ook ooit gedaan :Y

Veel succses

Geplaatst:

Ha die Ben :cya:

Teneerste moet je driver van je stuur geïnstaleerd zijn, dat is niet essentieel maar ik zou het in ieder geval voor de zekerheid maar doen. Daarnaast zou het zowieso al mogelijk moeten zijn om te sturen maat niet om te remmen of gas te geven. Na het instaleren van je driver zou je dus even de raad van gammie op kunnen volgen, ik denk dat je alleen bij gas geven en remmen op enter moet drukken en dan op een pedaal naar keuze.

Succes.

Geplaatst:

ja ik heb ook de driver geinstalleerd maar als ik dan de instellingen ga veranderen, em dam die pedal ofzo indruk gebeurt er zero :N

Geplaatst:

gta sa spelen met een stuur kan wel maar het speelt echt niet lekker. probeer eens de poort schoon te blazen. en ook even in de aansluiting.

Geplaatst:

Als je de pc opniew op start en dan het usb kabeltje in de pc doet staat er meestal rechts onder in beeld nieuwe hardware gevonden als je dat aanklikt kan hij zien dat je wat heb aangesloten en dat het goed moet gaan werken als je t daarna nog een keer met sa probeerd lukt t mischien wel :)

Veel succes Gr

Geplaatst:

Probeer anders eens een ander spel uit dat met zo'n stuurtje werkt. Als het in dat spel ook niet werkt, ligt het waarschijnlijk aan de hardware (stuurtje zelf), want de drivers heb je al op je computer staan.

Als het stuurtje wel werkt bij een andere game, dan ligt de fout waarschijnlijk bij GTA:SA. Het zou kunnen zijn dat GTA:SA het stuurtje niet ondersteunt. Daar is niets aan te doen, maar vergeet niet dat de fout ergens anders kan liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...