Jarno Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik heb uit een filmpje op de officiele site een paar screentjes gemaakt. Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Nog eentje. Sorry voor dubbelposten. Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Hier dan nog een officiele screen van Dirtring. Reageren
Arjen Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Je kan de plaatjes wel in één post zetten door de IMG-tags te gebruiken. Dan moet je ze even uploaden @ ImagesHack. btw. Weer een Dirtring, vond ik altijd wel leuk. :rolleyes: Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Je kan de plaatjes wel in één post zetten door de IMG-tags te gebruiken. Dan moet je ze even uploaden @ ImagesHack.btw. Weer een Dirtring, vond ik altijd wel leuk. :rolleyes: Ja maar ik had een eigen site. Maar die is voor 1 maand geblockt. Dus doe ik zo maar FF. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 dus de dirtring komt ook weer terug? ze zijn wel bezig geweest daar bij R* war mooi gedaan Reageren
MightyDuck Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ziet er ook mooier uit, zowel van buiten als van binnen. Van binnen ziet het er gelukkig iets lichter uit, in VC was het allemaal best donker en hoorde je in het niets publiek juigen. Als ik naar 1 van de screens kijk, zie ik daar volgens mij ook publiek bij zitten, of zie ik nu allemaal dingen die niemand ziet? Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 nee ik zie ook mensen met handen omhoog op de tribune zitten Reageren
Joriz Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Zeker mooi. Weer lekker allemaal races en stunts doen in GTA SA Reageren
Jarno Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik denk dat de blood en hotring ook terug zijn. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 het pryzengeld moet nu wel weer omhoog gaan, ik verdien altijd zo weinig daarzo, het was altijd zo laag Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 mooie screens ziet er een stuk beter uit dan in VC(was veelste donker) en nu zit er ook publiek bij helemaal te gek Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 (bewerkt) ja heel mooi ook weer nieuwe info dat het er weer is . Bewerkt: 20 oktober 2004 door Spike Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.