Jump to content

Dirtring Screenshots

Recommended Posts

Geplaatst:
Zou er ook weer bloodring en zijn en die andere sorry even naam vergeten!?

Bloodring en Hotring? Eerlijk gezegd hoop ik dat niet, ik hoop dat ze weer iets nieuws hebben verzonnen.

Anders is het net zoals in VC.

Geplaatst:
misschien kun je wel tegen andere boksen

ja ik denk wel dat je kan boksen in een boksring want in de trailer zie je zo iemand bezig. :)

THE UNDERDOG (gast)
Geplaatst:

ik denk dat het niets met elkaar te maken hebben maar je kon toch oefenen met vechten dan zal je daar wel op of met die gast daar in die ring kunnen oefenen ;):puh: (dat denk ik tenminste)

Geplaatst:
Ik vraag me eerder af wat Boksen met een Dirtring te maken heeft ...

ik dacht misschien kun je voor plubliek vechten voor geld

Geplaatst:

Weet je wat Dirtring is? Zo nee, als je Dirtring doet in het Stadium (Vice City) dan moet je over, onder of door 'ringen' heen met een Sanchez (crossmotor) Dirtring heeft niks met boksen te maken.

Geplaatst:

Weet je wat Dirtring is? Zo nee, als je Dirtring doet in het Stadium (Vice City) dan moet je over, onder of door 'ringen' heen met een Sanchez (crossmotor) Dirtring heeft niks met boksen te maken.

hahah lol, :rolleyes: maar ik denk dat de oude modes terug zullen keren, en ook wel 5 nieuwe modes of zo er nieuw in komen ;):D .

Geplaatst:
Zou er ook weer bloodring en zijn en die andere sorry even naam vergeten!?

Bloodring en Hotring? Eerlijk gezegd hoop ik dat niet, ik hoop dat ze weer iets nieuws hebben verzonnen.

Anders is het net zoals in VC.

dit was me aanleiding om over boksen te beginnen want hij vroeg of er nog iets anders kwam altands dat hoopte hij maar ik denk dat er zeker is

thestrip_comealot.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

aha, zo dus ja dan geef ik je gelijk ;) je moet dit zo zien als je de film rocky 1/2/3 ken dan weet je wel waar hij het over heeft ;) .

Bewerkt: door Spike

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...