Pete-R Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Zou er ook weer bloodring en zijn en die andere sorry even naam vergeten!? Reageren
Arjen Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Zou er ook weer bloodring en zijn en die andere sorry even naam vergeten!? Bloodring en Hotring? Eerlijk gezegd hoop ik dat niet, ik hoop dat ze weer iets nieuws hebben verzonnen. Anders is het net zoals in VC. Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 misschien kun je wel tegen andere boksen Reageren
Arjen Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 misschien kun je wel tegen andere boksen Ehm.. Ik boks altijd tegen iemand anders. B) Tegen mezelf boksen heeft niet zo veel zin.. Reageren
pottevijn Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 misschien kun je wel tegen andere boksen ja ik denk wel dat je kan boksen in een boksring want in de trailer zie je zo iemand bezig. Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 je kan toch ook tegen een zo'n boksbal slaan en ik kon niet zien of die gast in de boksring cj was Reageren
Trax Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik vraag me eerder af wat Boksen met een Dirtring te maken heeft ... Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik denk dat het niets met elkaar te maken hebben maar je kon toch oefenen met vechten dan zal je daar wel op of met die gast daar in die ring kunnen oefenen (dat denk ik tenminste) Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik vraag me eerder af wat Boksen met een Dirtring te maken heeft ... ik dacht misschien kun je voor plubliek vechten voor geld Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik denk dat die botsen bedoeld Reageren
Arjen Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik vraag me eerder af wat Boksen met een Dirtring te maken heeft ... ik dacht misschien kun je voor plubliek vechten voor geld Weet je wat Dirtring is? Zo nee, als je Dirtring doet in het Stadium (Vice City) dan moet je over, onder of door 'ringen' heen met een Sanchez (crossmotor) Dirtring heeft niks met boksen te maken. Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik vraag me eerder af wat Boksen met een Dirtring te maken heeft ... ik dacht misschien kun je voor plubliek vechten voor geld Weet je wat Dirtring is? Zo nee, als je Dirtring doet in het Stadium (Vice City) dan moet je over, onder of door 'ringen' heen met een Sanchez (crossmotor) Dirtring heeft niks met boksen te maken. hahah lol, :rolleyes: maar ik denk dat de oude modes terug zullen keren, en ook wel 5 nieuwe modes of zo er nieuw in komen . Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Zou er ook weer bloodring en zijn en die andere sorry even naam vergeten!? Bloodring en Hotring? Eerlijk gezegd hoop ik dat niet, ik hoop dat ze weer iets nieuws hebben verzonnen. Anders is het net zoals in VC. dit was me aanleiding om over boksen te beginnen want hij vroeg of er nog iets anders kwam altands dat hoopte hij maar ik denk dat er zeker is Reageren
Spike Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 (bewerkt) aha, zo dus ja dan geef ik je gelijk je moet dit zo zien als je de film rocky 1/2/3 ken dan weet je wel waar hij het over heeft . Bewerkt: 20 oktober 2004 door Spike Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.