Jump to content

Gmail Drive

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lukt me maar niet om in te loggen bij gmail drive! heel de tijd zegt ie dat er een inlogfout is

post-3799-1150044018.png

Geplaatst: (bewerkt)

Zorg dat je Gmail inloggegevens goed zijn:

Gmail adres

wachtwoord

Misschien houd je FireWall het tegen, want je moet verbinden met het internet. Het zou moeten lukken.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst: (bewerkt)

gmail username en wachtwoord zijn goed

firewall blokeert hem ook niet

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Je moet niet als gebruikersnaam doen "hoi(at) gmail DOT com" maar bijvoorbeeld "hoi". Zonder "(at) gmail DOT com" erachter.

Geplaatst:

Heb je capslock toevallig aan staan? Of heb je hoofdletters in je wachtwoord die je als gewone kleine letters intypt? Let er op dat het wachtwoord waarschijnlijk "capitalsensitive" (hoofdlettergevoelig) is, en dat je bij een hoofdletter ook daadwerkelijk een hoofdletter moet intoetsen...

Geplaatst:

Ik heb het vaak geprobeerd opnieuw opstarten en al, ik zoek het eerst helemaal zelf uit voordat ik het op een forum plaats. dus schrijf niet van die domme dingen zoals; dat ik Caps Lock aan het staan (vriendelijk bedoeld)

Geplaatst:

@Jarno, als ik wil inloggen, moet ik net wel slimmeke1(at) gmail DOT com intypen

Is net hetzelfde systeem als je in je mailbox wilt

username is dan je gmail e-mail adres

En wachtwoord datgene waarmee je je geregistreerd hebt

Heb je nog problemen, mail dan de google/gmail klantenservice

Geplaatst:
Ik heb het vaak geprobeerd opnieuw opstarten en al, ik zoek het eerst helemaal zelf uit voordat ik het op een forum plaats. dus schrijf niet van die domme dingen zoals; dat ik Caps Lock aan het staan (vriendelijk bedoeld)
:ch:

Dan lijkt het me handig de dingen die je al geprobeerd hebt even te melden, zodat we wat meer informatie hebben..

Een openingspost zoals dit:

Het lukt me maar niet om in te loggen bij gmail drive! heel de tijd zegt ie dat er een inlogfout is

zegt helemaal niks.. Dan is het logisch dat mensen (en ook ik) met bepaalde opties komen. Wij kunnen namelijk niet zien wat je allemaal al geprobeerd hebt.. (vriendelijk bedoeld)

Geplaatst:

Inderdaad, als je een vraag stelt en je wilt geen voor-de-hand-liggende-antwoorden, dan moet erbij vermelden wat je allemaal al geprobeerd hebt, en welke oorzaken je dus hebt uitgesloten.

Als je dat niet doet, liggen voor-de-hand-liggende-antwoorden het meest voor de hand, en deze zul je dan ook krijgen. Door deze antwoorden als "dom" te betitelen, daalt de kans aanzienlijk dat je daarna nog veel nuttige antwoorden krijgt.

Dus stel je vraag nauwkeurig, en wees vriendelijk tegen mensen die de moeite nemen om te anwoorden. In dit geval was duidelijk het antwoord wel goed, maar de vraag onvolledig.

:sigaar:

Geplaatst:
owk

:bonk:

#Download de nieuwste versie van Gmail drive(als je dat nog niet gedaan hebt): http://www.herbsforlife.nl/download/

#Pak hem uit en installeer hem.

#Ga naar deze computer-->daar zie je Gmail drive dubbelklik erop.

#Login met je naam+wachtwoord en upload wat je wilt.

Dat werkt bij mij gewoon. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...