Jump to content

Bigfoot Dingen

Recommended Posts

Geplaatst:

hij bestaat niet in san andreas, er is nog nooit iemand met echt bewijs gekomen

Geplaatst:

Het spijt me Ricardo(Killer), er zijn al zo véél topics hierover gemaakt, als je de Zoekfunctie had gebruikt had je dit geweten. Bovendien zijn al die plaatjes fake, want Bigfoot bestaat gewoon niet, zelf R* heeft dat bevestigd. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Veel mensen maken Fake Foto's van o.a. 'Big-Foot' en 'The Panoptican Killer'. Er is nog nooit echt bewijs getoond. Maar hij bestaat ook niet, al vele malen is de Texture-Lijst van San Andreas onderzocht op Textures van een Big-Foot of Ice Cold Killer/The Panoptican Killer. Als er geen Models en Textures zijn van iets, dan kàn het er gewoon niet inzitten. Velen vinden het gewoon leuk om van die Filmpjes/Screenshots te maken. En ook velen vinden het leuk om er naar opzoek te gaan, maar nooit met resultaat. Rockstar wou overigens hun spel realistisch maken, dus zit er wellicht geen UFO/Big-Foot of wat dan ook in.

Ps: Er zijn hier al veel Topics over gestart, gebruik even de Zoekfunctie de volgende keer. ;)

Velaro.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

bigfoot is inderdaad zo nep als het maar kan. (jammer genoeg)

Maar dat filmpje is wel cool, weet iemand misschien hoe dat muziekje heet die in dat filmpje voorkomt?

Geplaatst:

Maar die foto kun je het duidelijk aan zien, want je ziet dat ie erin geplakt is

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is dat filmpje gewoon MTA: SA. CJ loopt rond en andere spelers met een Bigfoot skin lopen er rond en een laat zich afschieten. Allemaal gepland.

Misschien kun je in de gta3.img (skin) of main.scm (spawnplek ofzo) zoeken naar iets van bigfoot.

Of misschien is dit bigfoot wel: (bigfoot -> grote voet) In de map verstopt.

bf9uc.png

Mvg

Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

Ja, dat van die grote voet in de kaart wist ik al wel eerder, al vaak genoeg opgemerkt. :D

Maar dat zal natuurlijk heel de Easter Egg zijn, grote voet in de Map. :D

Haha, toch zó simpel als wat maar toch zó uitgedokterd. :D

Geplaatst:

en dat muziekje is van ennio moricone "once upon a time in the west"

Geplaatst:

Ja, als je dat plaatje goed bekijkt zie je dat het erin geplakt is, en hoeveel topics hier al van zijn?

Geen idee, ontelbaar..

Dat is trouwens meer een gorilla op dat plaatje vind ik maargoed :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...