hompi Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) ik heb het spel al een paar keer op nieuwe geinstaleerd maar ik heb telkesn geen save game map dat is zwaar irit want dna staat aer als ik wil saven zoiets van kan niet saven er is een error zo iets kam iemand mij die map sturen even in een rar bestandje ofzo en ik weet wle waar die normaal hoort te staan want ik heb hem wel een keer gehad :O Bewerkt: 11 juni 2006 door hompi Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Raar dat hij er niet komt te staan, ik heb hem wel even in een rar bestandje gezet. Gewoon de map GTA San Andreas User Files, in die map heb ik een willekeurige savegame laten zitten + de map Gallery en User Tracks. Hopenlijk lukt het je nu wel. Het .Rar bestand zit in de bijlage. Je moet de map in Mijn Documenten zetten Bewerkt: 12 juni 2006 door Typhoon Reageren
hompi Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) he nu krijg al weer dat gezeur ik heb die map er in staan maar kan nog steeds niet saven save failed ! there was an error while saving the current game. please check your save game directory and try again dan krijg ik weer dit irritante gedoe kan iemand mij hier mee helpen wat kan ik doe n wat kan ik doen en jai k heb dat gedownloade mapje van Typhoon wel in mijn documenten gezet :(;( Bewerkt: 12 juni 2006 door hompi Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Verwijder alles van San Andreas eens. Eerst het spel de-installeren en daarna ga je naar de map C:/Program Files/Rockstar Games/. Dan verwijder je die hele map GTA San Andreas, als je dat dan gedaan hebt verwijder je ook de map San Andreas User Files, misschien werkt het. Dan is alles van San Andreas eraf (tot op een haar) en dan installeer je het spel opnieuw. Ik weet dat je het al eens onpnieuw hebt geïnstalleerd. Mischien is die map San Andreas User Files al ergens op je PC. Meestal wordt die map in Mijn Documenten opgeslagen, maar gebruik eens de zoekfunctie van je computer (Ga naar je bureaublad en druk op F3 om de zoekfunctie te starte). Zoek dan op de map San Andreas User Files. Als die wel ergens staat op je PC, dan zou hij het gewoon moeten doen. MIsschien werkt het, succes! Reageren
hompi Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 oke ik probeer dat maar is even Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.