gammie_ Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Hallo leden, Ik heb alweer een probleempj Het is Oplossing gevonden: neem contact op met Take2 Interactive om de update aan te schaffen. Omschrijving van het probleem Hartelijk dank voor het verzenden van een foutenrapport. De fout wordt waarschijnlijk veroorzaakt door: Grand Theft Auto: San Andreas Oplossing Grand Theft Auto: San Andreas is gemaakt door Take2 Interactive Take2 Interactive heeft aan Microsoft gemeld dat er een oplossing voor het probleem beschikbaar is. Take2 Interactive raadt u aan naar de volgende website te gaan als u meer wilt weten over de oplossing: Dus ik surf naar de site en krijg dit te zien: Grand Theft Auto: San Andreas "No More Hot Coffee" Patch v1.01 US "No More Hot Coffee" patch for the North American version of the game Grand Theft Auto: San Andreas "No More Hot Coffee" Patch v1.01 EUR/AU "No More Hot Coffee" patch for the European/Australian version of the game Grand Theft Auto: San Andreas "No More Hot Coffee" Patch v1.01 GER "No More Hot Coffee" patch for the German version of the game Information These patches prevent and remove the "Hot Coffee" modification. The "Hot Coffee" scenes were not intended to be part of the Grand Theft Auto: San Andreas experience. If your copy of Grand Theft Auto: San Andreas for PC has been altered by the unauthorized "Hot Coffee" download circulating on the Internet, or if you wish to prevent your version from being so altered, download and install the patch for your version of the game. Aangezien mijn Engels erg slecht is weet ik dus niet wat ik nu moet doen moet ik die patch downloaden om het probleem op te lossen? Alvast Bedankt Gr. Reageren
De Huib Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 dat licht er maar net aan. heb je de hot coffee mod?? Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Neej heb ik niet (hoef ik ok absoluut niet) Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Naast het blokeren van de Hot-Coffee mod, zitten er in die patch ook oplossingen voor verschillende problemen. Ik neem aan dat je gewoon een SA versie hebt, die in nederland gekocht is. In dat geval moet je de tweede versie van de patch downloaden ("European/Australian version") Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Oke zal ik proberen (heb hem inderdaad gewoon in de Bart smit gekocht ) Heb het net gedownload en geopend ik was aan het begin met instaleren van de patch komt dit te staan Patch Error: Old file does not exist. En toen sloot hij de instalatie af. Wat nu? Bewerkt: 11 juni 2006 door gammie Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 dat heb ik ook gehad. waarschijnlijk heb je er een van de nieuwe levering, (dat is dus versie 2.0 ofzo) met die versie kun je ook niet modden enzo Hier kun je vinden hoe je je versie moet downgraden naar versie 1.0. Als je dat hebt gedaan kun je em gewoon upgraden met een van die patches. Veel succes Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Ik heb Gta sa al sins ie uit kwam stapte ik meteen de Bartsmit in dus dan neem ik aan dat het gewoon de eerste versie is. (ik heb dit ik voor de eerste keer in die tijd meegemaakt) Bewerkt: 12 juni 2006 door gammie Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 tsja.. dan zou ik het niet weten.. je kan altijd proberen om hem te downgraden, voor het geval dat.. of je installeerd hem op nieuw.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Oke ik probeer het gewoon en als het nog een keer komt dan zal ik erover denken om het opnieuw te instaleren. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Downgraden is eigenlijk nutteloos, je hebt namenlijk versie 1.1 al omdat je versie 2.0 hebt. 2.0 is eigenlijk zo goed als gelijk aan 1.1, alleen 2.0 is te koop en 1.1 is te krijgen doormiddel van een patch. In de 2.0 zijn ook alle bugs gefixed die bij 1.1 ook gefixed zijn, incl. de blok van de Hot Coffee mod. Ik denk dus eigenlijk dat je het hele gezeur van neem contact op met Take 2 Interactive voor de update achterwege moet laten. Windows doet ook maar wat bij het geven van een oplossing van een probleem. De oplossing lijkt me dat je drivers ge-update moeten worden, dit kan je doen op driveragent.com en daar kan je je PC laten scannen om zo te zien welke drivers er precies moeten worden ge-update. Google dan de namen waar na het scannen inplaats van een V-tje een Kruisje staat en vindt zo een bruikbare link om ze stuk voor stuk te updaten. Succes. Edit: Ok, laat dan in het vervolg even weten of je probleem is opgelost ja/nee Bewerkt: 18 juni 2006 door Goliat Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Heey, We zijn alweer een tijdje verder en ik heb ookal heel wat keren gta sa gespeelt en heb dat niet meer meegemaakt gelukkig. grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.