Jump to content

Probleem: SA-MP+Vista

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb windows Vista eens geprobeerd, alles werkt goed. Ik kan GTA: SA Singleplayer spelen. Maar, als ik probeer te starten bij SA-MP, krijg ik de error dat ik geen audio card heb. Ik heb echter natuurlijk wel een (geinstalleerd).

Weet iemand wat er mis is?

(PS: Misschien weet iemand hoe je die soundcard check kan verwijderen)

Bewerkt: door Fireburn
Geplaatst:

Je kunt je drivers updaten :) Ik weet niet welke driver je hebt, maar als je je driver zoekt kun je dat gewoon bij google.nl intypn en dan komt het er te staan. Dan zoek je op hun homepage de drivers pagina en dan moet het goedkomen, succes :)

Geplaatst:

Maar het rare is dat ik al de nieuwste drivers voor mijn soundcard heb. En bij singleplayer doet hij het wel. :S

Geplaatst:

Ik denk niet dat het aan jou ligt, ik denk dat het eerder eraan ligt dat Windows Vista nog in beta is. Zodoende zullen in deze beta nog vele programma's niet optimaal werken. Omdat niet alle onwikkelaars (FreeDevolopers) de tijd en zin hebben om programma's zo te maken dat het altijd werkt op alle platform. Ze hebben het volgens mij gewoon ge-optimaliseerd voor Windows Xp.

Dus ik kan alleen nog maar zeggen, ga terug naar Windows Xp, want Vista zit op dit momment nog vol met bug's en andere kinderziektes dit kan resulteren dat je computer een virus krijgt. Ik ben ook weer terug gegaan, omdat er gewoon weinig software voor is. Natuurlijk wel wat, maar nog niet alles werkt. :engel:

Geplaatst:

Ik heb t ook gehad, veel dingen werken er nog niet op! :) Sommige virusscanners en andere programma's bijvoorbeeld. :{

Geplaatst:

SA-MP is waarschijnlijk gemaakt met specifieke code voor Windows XP dus dan lijkt het mij vrij logisch dat het niet draait onder Vista. Tevens moet je nu nog geen games spelen onder Vista want dat kan alleen maar problemen opleveren(BETA 2 is voor IT professionals, niet voor gewone mensen).

Geplaatst:

Beta 2 is juist wel gemaakt voor de normale mensen die het wille testen. Maar GTA: SA Singleplayer werkt, dus het is een bug met de soundcard. Maar, inderdaad, Vista is niet gemaakt hiervoor. Of eerder, SA-MP is niet gemaakt voor Vista, ik kijk wel even wat er mis zou kunnen zijn. Ik probeer nu de soundcard check te zoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...