Giorgo Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Dit is nog een Wip. Ik heb er al enkele dingen aan gedaan : Getint glas, zijskirt, dakspoiler, alles gecleand, andere uitlaten (dubbele). Wat kan er nog aan gebeuren . ? Bewerkt: 11 juni 2006 door Giorgo Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Ziet er al heel goed uit, ik zou er nog wat lampen bijdoen, want nu zie je een auto met bijna geen lichten.. Ook de ruiten mischien donkerder maken, dan ziet je auto er volgens mij prachtig uit Meer heb ik niet echt te zeggen nu, het meeste heb jij al gemaakt en veranderd zie ik Reageren
driverx250 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ik vind hem zeer mooi maar wat je wel had kunnen doen is de lichten kunnen aanpassen en andere velgen erop! dan zou hij top zijn! Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Ik heb nog even wat verdergewerkt.. Ik heb : Je ziet het wel . Reageren
Ice Banana Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Er kan nog een lamp bij.Met lens flare (kun je dan voor sig gebruiken!). En een vet coole sticker! De spoiler valt wel op dat hij juist erbij is geplakt. dat zou pas mooi zijn,Dat is ie nu al 8.6/10 Bewerkt: 12 juni 2006 door ICE BANANA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.