SamShine Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Ze zijn allemaal echt super mooi Gizmo & Froodooo! KUTGW! Zelf maak ik het liefst zelf dingen... Nu ik Photoshop zelf ook heb! Maar de mensen die ze dragen: Jullie hebben kwaliteit onder al jullie kwaliteitloze berichtjes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaker Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Heey, ik wil die enen wel. Ik heb er nog geen gehad please Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Sorry PSPfreaker, gta ripper was veel eerder, en als je ziet dat iemand anders de Sig al wilt hebben, moet je niet nog een post gaan posten waarin staat dat jij hem wilt hebben, gta ripper is deze keer gewoon eerder, volgende keer ben jij het misschien. Enne, hier is die van jou, gta ripper! Normaal Negatief Veel plezier met je nieuwe Sig! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Normaal Negatief Veel plezier ermee, Dynamic! mag ik er ook zo een Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 mag ik er ook zo een In dit topic worden gewoon om de zoveel tijd nieuwe Sigs gemaakt. Als jij een mooie ziet die niemand nog 'besteld' heeft, moet je snel reageren om te zorgen dat hij van jouw is. Ik kan die Signature die jij nu wilt, met die vos, natuurlijk niet geven, want die heeft iemand anders al, het zou een beetje gek zijn als er dan twee mensen mee lopen. _________________________________________________________ Hier is dan alweer een nieuwe: Grijp je kans! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 die wil ik wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 die wil ik wel Dat is wel op tijd, deze is voor jou! Normaal Negatief Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 bedankt deze zal ik dragen na de verkiezingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Hier een aantal nieuwe Sigs in één keer, kun je uit een aantal tegelijk kiezen! __________________________________________________ Te koop! Verkocht! Te koop! Verkocht! Verkocht! Verkocht! __________________________________________________ Maak je keuze! Bewerkt: 14 juni 2006 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaker Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Voor mij de vierde a.u.b Bewerkt: 14 juni 2006 door PSPfreaker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Ik wil de tweede graag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Als ik mag zou ik graag nog ééntje willen (ik heb er namelijk al één) Als ik nog mag zou ik graag de voorlaatste En als het niet mag, toch nog bedankt voor de andere Bewerkt: 14 juni 2006 door XboxGta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Ik wil de tweede graag. Alsjelieft: Normaal Negatief _________________________________________________________ PSPfreaker (4e) en XboxGta (5e), even wachten, Gizmo heeft de PSD file's... Bewerkt: 14 juni 2006 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaker Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Oja dit was ik vergete te vrage. Me neefje is hier bij mij en hij zou graag de 5de hebben :$ Stoort dit voor iemand? Alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 mag ik die spiderman met de naam Dawn erop dank u wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts