Jump to content

Computer valt steeds uit.

Recommended Posts

Geplaatst:

Zit ik ook al aan te denken alleen ik wil een nieuwe pc met waterkoeling kopen en dan lijkt het mij een beetje onzinnig om dat dan nog te doen voor de pc die ik nu heb. :{

Geplaatst:

Bij mij doet hij het perfect. Hij staat in de lekkere koele huiskamer. Kan ik ook ergens zien hoe warm mijn CPU op dit moment is?

Geplaatst:
Bij mij doet hij het perfect. Hij staat in de lekkere koele huiskamer. Kan ik ook ergens zien hoe warm mijn CPU op dit moment is?

Ja, meestal in je bios. Of gewoon in windows met een programmatje als Everest(Gebruik ik. Kun je héél veel info over je pc krijgen), Aida32, Speedfan, etc...

Geplaatst:

Ja, meestal in je bios. Of gewoon in windows met een programmatje als Everest(Gebruik ik. Kun je héél veel info over je pc krijgen), Aida32, Speedfan, etc...

En waar kan ik die BIOS vinden?

Geplaatst:

En waar kan ik die BIOS vinden?

Als je je pc opstart op een bepaalde toets drukken. Zal wel ergens in je scherm staan op dat moment

Geplaatst:

De BIOS start je op door tijdens dat de PC opstart op Delete te drukken. Let wel op dat je het niet te laat doet, anders zal de BIOS niet opstarten. ;)

Geplaatst:
De BIOS start je op door tijdens dat de PC opstart op Delete te drukken. Let wel op dat je het niet te laat doet, anders zal de BIOS niet opstarten. ;)

Dat verschil per MOBO. :schater: Bij mij is het bijv. F1. En ik kan de temp ook niet zien maarja ik heb dan ook zo'n compaq huismerk MOBO.

Geplaatst:

Ook een tip in de zomer moet je niet te zware games doen, dan krijg je dit soort gevallen, tenzij je een goed coolings systeem hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...