hnas Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2006 ik heb net de missie gedaan dat je een ssort plaatje in een lamp stop op een gebouw en die schijn je tegen een toren aan met de borten van candy suxxx (boeiend ) maaar daarna werd ik gebeld door paul en die zei thanks for the offer , i ll bear it mind seriously . don't forget about me .after all i done for you thats what i'm trying forget about. kan iemand mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2006 We willen je best helpen, maar dan moeten we wel weten wat het probleem is. Krijg je geen missies meer? In dat geval, kun je hier een overzicht vinden van alle missies in GTA VC. G-Spotlight is in ieder geval de laatste missie van de Filmstudios. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hnas Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2006 ja ik krijg niks meer ik werd gbeld en verder kreeg ik niks meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2006 Dat telefoontje betekent verder niets. Kent Paul probeert een graantje mee te pikken van je succes, dat is alles. Als je alle hoofd- en zij-missies al hebt gedaan, resteren alleen de Bedrijven missies nog. De eindmissies komen dan vanzelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.