.Levi. Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Hey iedereen! Het stemmen kan beginnen en dit keer is het thema "Freestyle". De ingestuurde signatures kun je in het SOTW topic vinden. Kijk goed welke je het mooist vindt en breng daarna jou stem hier in dit topic uit, hoe dat moet leg ik jullie nu uit. Op deze manier breng je een stem uit. [b]Naam:[/b] (kandidaat) [b]Waarom:[/b] "Niet verplicht" Alle kandidaten heel veel succes en mag de mooiste signature winnen! Het stemmen kan beginnen! Prijs: jou signature als Header bovenaan het subforum Graphics-Battles & Contests. (1week) Stemmen kun je t/m 18 juni.
Rullez Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Silverwing waarom Het zijn mooien zachten kleuren en daar hou ik erg van. Bewerkt: 12 juni 2006 door rullez
RonaldVC Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Naam: .Levi. Waarom: Ik ben geen fan van Tupac, maar kwalitatief is deze signature prachtig. Hele mooie achtergrond, perfect ingeblende render, en goede keuze van het font en plaatsing. Misschien is hij ietsiepietsie te licht, maar dat is maar een heel klein detail...
DaBeast Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 General Lee. Waarom? Omdat ik die sig zeer mooi vind. Mooie effecten gebruikt, hij is net van plastiek. Gewoon top. Greetz
DaddyPimp Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Naam: General Lee Waarom: Er zitten erg mooie effecten in verwerkt! Zoals DaBeast al zei: Net van plastic.
Froodooo Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Naam: Arjen Waarom: Ik vind het een leuke Signature, en heel toepasselijk aan SOTW, vooral omdat het Freestyle is, en origineel is hij ook. Leuk, Arjen!
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Naam: RonaldVC Waarom: Er zitten mooie effectjes in.
wastelander Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Naam : Generaal lee Waarom ?: hij ziet er gewoon super gaaf uit, en mooie effecten net als ze al zijden net van plastic
Thabit Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Naam: Arjen Waarom: Erg toepasselijk en erg origineel
GTA-Sheep Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Naam: Froop Waarom:Qua persoonlijke voorkeur moet ik kiezen tussen de signatures van Froop, Silverwing, Levi en RonaldVC. Die van Dizzee is een goede 5e overigens (maar ik hou niet zo van dat thema). Ik hou van die sigs met wat vage mysterieuze vrouwen en die van Froop en Silverwing zijn prachtig gedaan. Ronald's sig is wel mooi, maar ten eerste vind ik de vrouw niet zo mooi (sorry :$) en is de sig. wat te "hard" gedaan. Blijven over 3 signatures, waarbij Levi om persoonlijke smaak afvalt. Van beide dames vind ik die van Scarlett het mooiste gedaan, dus dat wordt mijn keuze. Met Silverwing dus als 2e en met Levi en Ronald op plaats 3 en 4....... En zoals jullie inmiddels weten is er voor mij maar 1 criterium: vind ik het mooi? Of er door iemand 14 uur gewerkt is aan een signature, ik kan het helaas niet zien en dus ook niet beoordelen. Bewerkt: 13 juni 2006 door Slimm
.Levi. Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Bumb! Kom op iedereen even stemmen, want dit is wel erg weinig.. SOTW is er niet voor niks, anders kunnen wij er wel gelijk mee stoppen. Dus breng je stem uit op één persoon, niet bang wezen. Stemmen t/m 18 juni.
-Niels- Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Oke .Levi. ga ik ook voten. Naam: .Levi. Waarom: De kleuren, render, font alles past heel goed bij elkaar. Deze vond ik er als enige echt uitspringen.
.Levi. Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Er is niet behoorlijk veel gestemt, en helaas is er nog steeds geen winnaar. Aantal punten van de kandidaten. General Lee: 3 punten .Levi.: 3 punten Arjen: 2 punten Froop: 2 punten Silverwing: 1 punt RonaldVC: 1 punt Ik verleng de datum t/m 21 juni. Dan moet er echt een winnaar uitkomen. Dus zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om even je stem hier te laten horen zodat er een winnaar uit kan komen. Alleen de mensen die nog niet hebben gestemt mogen stemmen. Succes!
Recommended Posts