flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 zo daar ben ik weer ik heb nu het probleem dat als ik de savegame die ik heb gedownload opstart dat ik een fout krijg:gta sa exe fout staat er dan kan ik het verzenden of niej zo n fout plz help Reageren
Robin2130 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Als je mods gebruikt is de kans groot dat de savegames niet werken en dat je een new game moet starten. Wil je dat niet? De-installeer de mods die je er eventueel geinstaleerd heb staan. Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 dus je bedoelt de mods weghalen en dan savegame opstarten en dan weer de mods moet sa-mp ook of niej Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 help ................................................ Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Het kan zijn dat jij een savegame van Versie 2 hebt gedownload maar dat jouw San Anderas Versie 2 is, het kan ook anders om zijn. Je moet dan je SA upgraden of downgraden. Kijk in dit topic voor meer info, R31 heeft het daar erg mooi uitgelgd. Wat je ook kan proberen is het bestandje gta_sa.set te verwijderen, dit zorgt er voor dat al je instellingen weer op standaard komen te staan. Gta_sa.set bevindt zich in de map Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.