flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 kan miss hier iemand mij helpen ik heb versie 1.0 ik heb settins mapje ook al verwijdert maar toch start de save game niet op hij laad en dan krijg ik gta sa exe fout die je kan verzenden of niet had ik ook gedaan aleen daar had ik niks aan plz help Reageren
RobbertR Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Hoi, Hoogst waarschijnlijk heb jij een save-game van V2.0 is het bezit. Lees het 2e bericht van R31 even door. Als je dat doe en je doet wat er verteld word komt alles goed. Eén topic maken is wel genoeg hoor. Bewerkt: 12 juni 2006 door RobbertR Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ok maar heeft iemand een savegame voor me van versie 1.0 :$ Reageren
SilverDust Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Hier een 100% Savegame V.1 SD Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ok bdnkt ff kijken of hij het nu wel doet ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hij doet het nog steeds niet hij zeurt nog steeds over die gta exe fout???help ik word helemaal gek Reageren
SilverDust Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Herinstalleer Gta San Andreas eens. Kijk dan of je het probleem nog hebt. Verder kan je misschien nog kijken met de Zoekfunctie. Als je dan topics vind, niet in dat oude topic posten maar in dit topic anders word dat topic gebumpt SD Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ook alle savegames eraf gooien Reageren
SilverDust Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Kan je wel doen. Als ze toch niet doen nu, kan je ze weggooien. Of je moet zo'n bijzondere savegame hebben dat je die wilt bewaren. Ik zal de 100% savegame in de post hierboven wel laten staan. Sd Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ja ok want ik had zelf ook een savegame maar nog bij het eerste deel dus ik gooi het mapie wel weg en de twee savegames bewaar ik en als ik hem heb geinstaleerd gelijk downgrade? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) ja ok want ik had zelf ook een savegame maar nog bij het eerste deel dus ik gooi het mapie wel weg en de twee savegames bewaar ik en als ik hem heb geinstaleerd gelijk downgrade? Je moet dat mapje niet weg gooien, je kan de savegames die het niet doen weggooien. Herinstaleren, daarna >deze< patch instaleren en dan een savegame voor V1 downloaden. Dan zou hij het moeten doen.. @Flying dodo, hieronder - Sorry, ik snapte je verkeerd, je kan dat mapje inderdaad wel weggooien, maar wel je savegames houden he! Bewerkt: 12 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 wrom nie dat mapje weggooien er staat toch niks bijzonders in ik bewaar aleen de user tracks en de savegames(2) nee aleen me oude save doet het maar niet de niewe je moet hem tog gewoon in dat mapje gta san andreas userfiles zetten en klaar of niej ??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 nee aleen me oude save doet het maar niet de niewe je moet hem tog gewoon in dat mapje gta san andreas userfiles zetten en klaar of niej Als je straks na de herinstalatie gaat downgraden, doet je oude savegame het niet meer want die was voor V2. Je nieuwe savegame moet je inderdaad in je GTA San Andreas User Files zetten, die vind je overigens in de map Mijn documenten. Je moet wel eerst downgraden voordat je de nieuwe savegame gebruikt anders heeft het geen zin. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Probeer deze savegame voor versie 2 eens voordat je je game gaat downgraden. Als die het doet heb je versie 2, en kun je die savegame's gebruiken. Mocht je zin hebben in een savegame lijst (lijst waar alle missies netjes onder elkaar staan, van missie naar missie), dan vraag je het maar Reageren
flying dodo Geplaatst: 12 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 uhm hoe krijg je weer 2.0 want ik had hem al gedowngrade maar dan kan je geen skins enzo instaleren toch Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 uhm hoe krijg je weer 2.0 want ik had hem al gedowngrade puh2.gifDoor het spel opnieuw te installeren.maar dan kan je geen skins enzo instaleren tochDan kun je juist alles installeren als je je game van v2 naar v1 hebt gedowngraded. Je hebt SA gedowngraded zodat je mods skins en veel meer dingen kan installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.