Flitskikker Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Hallo, Voor mijn site heb ik het volgende nodig: Ik heb een plaatje (achtergrond) maar daar wil ik iets speciaals mee doen, ik wil namelijk als ik scroll dat dat plaatje boven aan blijft staan, dus niet dat de achtergrond mee scrolld. Hoe doe ik dit? Wel in HTML graag. Alvast bedankt, Flitskikker Reageren
Argon Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Met onderstaande code kan je dat doen: <style> body { background: transparent url(beeldje.jpg); background-repeat: repeat; background-attachment: fixed; } </style> (code moet in de head tags) De fixed zorcht ervoor dat die blijft staan. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Kun je de code ook bewerken, zodat hij niet wordt herhaald? Reageren
Argon Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ja dat kan dan moet je dit maar gebruiken: <style> body { background: transparent url(beeldje.jpg); background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; } </style> Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Voor dit soort kleine vraagjes kun je ook terecht in het HTML/PHP site hulp topic, al moet ik zeggen dat het een beetje rommelig daar is... Zal eens een keer kijken of ik daar iets aan kan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.