gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 kijk naar de screen met de shovel er op:daar zie je zo'n magneet hangen van de kraan uit gta 3 die bij de haven staat en bij de sloop staat! Reageren
Ripper Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik hoop dat je weer de auto's kan verkopen was echt cool vond ik <_< Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 kijk naar de screen met de shovel er op:daar zie je zo'n magneet hangenvan de kraan uit gta 3 die bij de haven staat en bij de sloop staat! het lijkt er wel op dat het z'n kraan is goed gezien want mij viel het niet op Reageren
loempiaman Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 in zo'n klein filmje bij san ferio kun je zien dat hij zo'n hippie bak op een schp zet Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ja dat weet ik ik denk ook dat het een sloop kraan is kijk maar naar die lopende banden. volgens mij was er bij gta 1 of 2 ook zoiets. Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik hoop niet dat je ze weer zo kan verkopen en dat ze dan weer op zo'n plateauje worden gezet want dat zou niet echt realistsch zijn! Reageren
Arjen Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 volgens mij was er bij gta 1 of 2 ook zoiets. Inderdaad. Als je de auto in het bereik van die kraan zet pakt de kraan hem op en gooit de auto in de vernietigingsbak. Dat zou leuk zijn. Reageren
victor88 Geplaatst: 20 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 is het niet zo dat die kraan een auto gewoon naar beneden laat vallen want het is daar behoorlijk diep :blink: Reageren
gta player Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2004 ik denk dat die auto in een schredder gaat en dat dan de delen (auto) over een lopende band vervoert worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.