Jump to content

GTASan Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is al een tijdje geleden dat San Andreas werd aangekondigd, er kwamen screens zoals deze:

carljohnson.jpg

Er kwam info zoals de steden, de hoofdpersonage en de nieuwe features. Er kwamen veel nieuwe dingen zoals fietsen op een BMX, je kan eindelijk zwemmen, je zal meer aan jezelf kunnen veranderen: tattoo's, kleding, sporten en eten. Ook zal er een mogelijkheid zijn om huisen te overvallen:

normal_11%20sneaking%20around.jpg

Het gang gebeuren is erg uitgebreid je zal nu gangmembers kunnen recruten en drive by's met zijn 4en kunnen doen.

normal_12%20four%20person%20drive%20by.jpg

Er zullen nu ook veel meer minigame's in het spel zitten denk daarbij aan basketballen e.d.

In San Andreas zal je voor het eerst met een Afro Amerikaan ipv een blanke persoon spelen, San Andreas zal vele malen groter zijn dan Vice City en is nu een staat ipv een stad.

-----------------------------------------------------------------------------------

En het meeste van mijn genoemde dingen zijn er ook echt in gestopt, ik wil graag de mening van jullie horen vonden jullie San Andreas nu echt een vet spel of vondt je het tegenvallen? Zeg dit door mijn vragenlijst te beantwoorden of door je eigen verhaal te houden.

[b]Is San Andreas  beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?[/b]
[b]Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?[/b]
[b]Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?[/b]
[b]Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?[/b]
[b]Wat vond je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?[/b]
[b]Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?[/b]
[b]De grote van San Andreas? Te klein of te groot?[/b]
[b]Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?[/b]
[b]Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?[/b]
[b]Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?[/b]
[b]Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas[/b]
[b]De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?[/b]
[b]De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?[/b]
[b]De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA?  (je hoeft niet elke bij langs te gaan)[/b]
[b]Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.[/b]
[b]Wat vondt je van de Desert en de Badlands?[/b]
[b]Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?[/b]
[b]Wat vondt je van de scholen?[/b]
[b]Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?[/b]
[b]Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?[/b]
[b]Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.[/b]
[b]Gokken? Leuk of niet?[/b]
[b]Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?[/b]
[b]Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC[/b]
[b]Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?[/b]
[b]Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?[/b]
[b]Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?[/b]
[b]San Andreas, hot or not?[/b]

Vertel het maar! Neem aub wel even je tijd om alles netjes en duidelijk in te vullen

Weet je misschien nog een paar vragen voor de vragenlijst? PM me dan!

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

2

• Clowntje_93

2

• Only GrandTheftAuto

2

• Donwell

1

Geplaatst:

Ik vind GTA SA helemaal te gek! Ik vind dat vooral het eten, zwemmen en klimmen echt! Daarom een cijfer voor GTA SA: EEN 10+++!!!!! De missie's vind ik ook helemaal top, je begint makkelijk met goede uitleg, en naarmate je verder komt, hoe moeilijker het wordt! Voor de rest vind ik alles goed uitgewerkt, de fiets maakt het mooi compleet, de gym, met elk zijn eigen 'vechtmoves', en dat soort dingen zijn ook mooi uitgewerkt!

Rockstar, mijn complimenten! :klap::klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal effe in het kort vertelle wat ik van SA vind. Het is echt een

geweldige game, waar ik zeker heel veel plezier aan heb gehad. Want

i.v.m pc problemen speel ik nu niet meer. Ik had het spel ook op 9 juni

gekocht. En m'n eerste reactie was : ECHT VET !!!!

SA is ook zeer verbeterd op gebied wat graphics en verhaallijn betreft.

Het personage is ook beter dan in voorgaande delen. Oordeel :

SUPER GAME

Bewerkt: door GTA GUY
Geplaatst:

helemaal mee eens!!! :Y

het is eigenlijk gewoon een topspel vergelijk het maar met The GateAway of TrueCrime

de misie,s zijn ook goed en de graphix hoe groot het is. :*D

ik vind het gewoon een topspel eigenlijk het beste spel wat ik ooit in mijn hele leven heb gespeeld :puh:

zoveel dat je kon doen in die game.

ik heb het in januari 2005 gekocht en ik speelde het tot nu nou affetoe nog effe

maar als ik het weer speel dan kan ik gwoon niet stoppen.

nou speel ik het niet zo vaak meer want het is een beetje uitgespeeld. :Y

maar toch RockStar mij complimenten :klap:

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?Kwa mogelijkheden is San andreas beter dan zijn voorgangers, maar het is nog steeds niet mijn favoriete GTA.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?Dat is een grote vooruitgang, in Vc zaten er enkele foutjes en de gameplay vond ik er nog al stijf, hetzelfde geld voor GTA3.

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?Echt GANGSTA. :puh:

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?Die zijn idd goed afgewerkt, het idee om zwemmen in te voeren was zowiezo al goed. Het eten vind ik nu wat ovedreven, omdat het me soms ergerd dat Cj honger heeft.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?Goed idee, KUTGW. :bonk:

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?Dat was ook 1 van de plusputen van SA, je eigen bak tunen en ermee door de stad scheuren was een heel leuke ervaring. :)

De grote van San Andreas? Te klein of te groot?Groot genoeg, maar groter mag.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?Het fietsen is ook wel een goede mogelijkheid, als je niet altijd tijd hebt om een auto te jacken.

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?Geen reactie.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?Waarom Basketbal, voetbal is toch beter. :puh: De Pimp missies vond ik wel een goed idee.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San AndreasZijn ze dan slim. :?

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?De Missies waren een heel leuke ervaring, somige missie waren moeilijk, andere waren weer makkelijk.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?De storyline vond ik goed uitgewerkt, het verhaal volgt elkaar mooi op en alles wordt redelijk duidelijk als je de tussenfilmpjes goed bekijkt. :)

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)Heel leuke en verschijdene personen, die elk een eigen verhaal hebben. En Cj is een Gangsta Niga.

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.Ze komen goed overeen met Las Vegas, Los Angeles en San Fransisco. Hier heb ik niet meer op te zeggen.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands?Goed gevonden, lekker geheimzinige gebieden en je eigen Airport is vet gaaf.

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?Te veel zelf, ik hou ze niet meer uit elkaar.

Wat vondt je van de scholen?De ene leuk, de andere moeilijk.

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?Het beste dat volgens mij Sa te bieden heeft.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?Ja, al verveelt het soms.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.Goed gevonden, maar overbodig.

Gokken? Leuk of niet?Saai, ik doe het nooit.

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?TE KORT!!!! En Sa is een gemideld spel.( Kwa moeilijkheidsgraad.)

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCHier Boven vermeld.

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?/

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?Ja, maar hoe meer ik het speel hoe meer het verveelt. Ik heb inmidels de storyline al 6 keer uitgespeeld.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?Pc was het best.

San Andreas, hot or not?HOT!!! :D

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?Ja, alleen vond ik de sfeer in VC beter

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?Ik vind van wel :)

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Wel cool, maar er had misschien nog wel wat extra's bijgekund

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, maar het is jammer dat je niet kunt gaan zitten aan een tafeltje

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?Wel leuk, maar een beetje saai

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?Übervet1

De grote van San Andreas? Te klein of te groot?Precies groot genoeg, maar het mag nog wel groter

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?Erg leuk, lekker bunnyhoppen

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Jammer dat er geen M21 inzit

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Vet 8)

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Redelijk slecht, soms rijen ze in een auto die bijna ontploft

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?Sommige Makkelijk, maar wel leuk

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?Wel,

Er werd duidelijk verteld wat er gaande was

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)Vet, maar misschien hadden er nog meer ingekund

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.Leuk, vooral LV!

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Lekker RelaXed

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja, maar misschien meer motoren/fietsen

Wat vondt je van de scholen?Leuk, maar sommige onderdelen waren saai

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Leuk, maar het begint wel te vervelen..

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?Vet, vooral de hotcoffee mod :puh:

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Leuk, is weer eens wat anders als zo'n standaard poppetje

Gokken? Leuk of niet?Leuk, ook omdat je er veel geld mee kan winnen ^^

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Niet bepaald, als je rustig aan doet speel je hem in 2 weken uit ofzo

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCVeel beter, alhoewel het natuurlijk altijd beter kan :puh:

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?Eeehmm,

Skydiven, schieten uit de politieheli

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?Tuurlijk, ik speel het nog vaak

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?Ik heb alleen PC dus ik kan mijn oordeel niet over vijlen

San Andreas, hot or not?HOT!

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?

Ja hij is er erg op vooruit gegaan

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?

Ja de Graphics zijn er zeker op vooruit gegaan

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?

niet zo leuk. Geef mij maar Maffia of VC Stijl ;)

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?

Zwemmen? zeker :Y vooral met de dieren alhoewel deze iets realistieser (of iets dergelijks :clown: ) mogen naar mijn mening. Over het eten ben ik redelijk tevreden maar het is wel 1, 2 klaar en dit kan eigenlijk niet

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?

trainen vondt ik wel een leuke pasttime

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?

Leip :puh:

De grote van San Andreas? Te klein of te groot?

groot genoeg ;)

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?

Leuke toevoeging

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?

Over de Swan-off Shotgun vondt ik niets over de andere ben ik wel tevreden

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?

50%-50%

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas

niet echt slim eerlijk gezegd :N je rennen weg i.p.v. dekking zoeken en soms ongelukken op de snelweg omdat er een tractor op rijd :schater:

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?

dat is niet te zeggen de ene is makkelijk de andere moeilijk. De ene lang de andere korter enz.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?

leuke sroryline :klap:

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)

van mij hadden het eigenlijk geen negers hoeven te zijn met hun Gangsta stijl :N

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.

ik vondt SF het leukste(k ehb geen zin om alles uit te leggen sorry :puh: )

Wat vondt je van de Desert en de Badlands?

badlands niet veel aan De Dessert vondt ik wel leuk een keer iets anders als alleen maat steden

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?

ik hoop in IV nog meer

Wat vondt je van de scholen?

Leuk maar soms wel moeilijk (vliegschool :clown: )

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?

Leuk :klap:

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?

Nee dit vondt ik niets :N ik hoop dat dit in IV weggelaten wordt

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ja leuk :Y met de kleren maar de tatoos niet :N

Gokken? Leuk of niet? mmm... gaat wel soms als je er echt in zit is het wel leuk

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?

kort en makkelijk zeker niet :schater:

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC

zoals al gezegt er erg goed op vooruit gegaan

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?

nouw ik heb in games boekken gelezen en op sites gekeken en er zouden dieren in zitten en er zou echt een Politie takelwagen zijn. En je zou je weggetakelde wagen weer kunnen terug stelen van de politie en dan zou je ook de Politie takelwagen kunnen stelen

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?

blijft leuk

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?

PS2 natuurlijk :puh:

San Andreas, hot or not?

HOT

Bewerkt: door ASPHALT

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? De grootte van de map was beter. Vooral als je een Gta auto fan bent :puh: De snelwegen waren top.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja dat gaat bij alle GTA's wel vooruit vind ik.

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Echt cool, Eens een keer wat anders.

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, Ik vond het in VC en Gta III heel makelijk je hoefde nooit te eten bijv.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Handig je kan nu langer rennen en je dikke buikje kwijt raken.

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Ook een grote vooruitgang, Lelijke eendjes worden mooi eendjes.

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Niet te groot, niet te klein.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Wel leuk, Hoewel ik het niet zo vaak gebruik.

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Nieuwe wapens waren vet. Oude wapens blijven goed.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja, Als je denkt ik heb niks te doen ga je dat lekker doen.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San AndreasSlecht, Soms rijden ze mij aan en worden ze boos op mij.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Was best wel moeilijk vergeleken bij VC, In het begin zijn de missie skort later lang. Ook leuke missies Btw.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? De Storyline was wel aangrijpend. Dat CJ na de dood van zijn moeder in Sa bleef was cool ;)

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)Die waren beter als dan die in VC en Gta III, Ook grappiger.

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. LS is echt Gangste Style, Terwijl SF weer de stad met vanalles is, En LV, Het gokparadijs.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Niet echt interessant, Alhoewel de weggetjes mooi zijn om op te racen.

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?Voor mij eigenlijk niet, Maar ten opzichte van VC en GTA III wel.

Wat vondt je van de scholen? Handig, Vooral sommige trucjes.

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?Vliegen was ook goed. Al hoewel sommige mensen er een betje last mee hebben.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Dates vind ik niet interessant. In 1 savegame alle dates gedaan. Die vriendinnen zeuren zo :puh:

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ja, Veel mooier Je kan nu je eigen personage 'bouwen'

Gokken? Leuk of niet? Gokken doe ik soms als ik me verveel dan is het wel leuk.

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?Niet bepaald makkelijk of kort, Wel leuk

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCVeel beter.

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?Ik had gedacht dat je met CJ meer zou kunnen doen.

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?Nog steeds plezier van. Bijv. SA-MP

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?IK heb al mijn Gta's op de Pc, Dus ik denk PC beter ;)

San Andreas, hot or not?Hot :)

SD

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

Ja, ze zijn in de meeste opzichten zeker beter dan de voorgaande delen, vooral qua graphics en mogelijkheden natuurlijk. Helaas vind ik het op een één of andere manier geen GTA sfeer hebben wat ik in de delen daarvoor wel had. Ik kan niet zeggen wat het is, want dat weet ik niet, maar ik mis iets...

Dat zei ik net ook al, de graphics zijn er zeker op vooruit gegaan, vooral de auto's, die in Vicy City een beetje te veel de vorm van blokken hadden. En voor de rest is het ook steeds beter met de graphics.

Gangsta, ja dat was wel leuk met je eigen gang en je Hood. Vooral de eerste missies van GTA waren echt leuk, met je eigen matties lekker de boel overhoopknallen!

Ja, ik vind van wel, het ziet er goed en proffesioneel uit dat zwemmen. Ik vind het wel nep dat als je saved dat je dan gelijk weer de volle health hebt, het zou leuker zijn geweeest als dat echt ALLEEN door te eten kon.

Erg leuk, zo kon je, naast dat je hem eventueel dikker wilde maken, een nieuwe vorm geven, in de vorm van spieren die vooral goed te zien waren rond de borst enzo, de buikspieren. Een erg leuke optie van SA.

Ja, ook wel grappig, maar ikzelf heb er niet zoveel gebruik van gemaakt, alleen nu een paar keer omdat "Pimp my Ride" nu aan de gang is, maar verder heb ik het niet echt gebruikt.

Soms vond ik San Andreas echt te groot, vooral als je tijdens een missie zo ontzettend ver moet rijden. Dat maakt het natuurlijk wel realistisch die grote afstanden, en tijdens die missie word het dan ook moeilijker omdat je op elk moment van de weg af kunt storten, in de hoge bergen.

Tuurlijk is dat leuk, het is een ding wat je in real-life ook kunt doen. SA bootst het real-life zo goed mogelijk na, dus waarom fietsen dan niet? Ook meteen de kennismaking met de fiets in de eerste missie is leuk, kun je gelijk ervaring opdoen. En de stuntchallenge in Los Santos in het skatepark was natuurlijk ook leuk! :Y

De wapens worden steeds gruwelijker, van granaten tot bazooka's, maar ook een standaard pistool, die ook nog erg handig is, zeker de Silence Pistol, die mij tijdens sommige stealth missies goed van pas is gekomen!

Het basketballen boeide mij eigenlijk niet zoveel. Het was wel leuk voor in het begin, maar na een tijdje was ik er echt wel op uitgekeken, het werd saai.

Het pimpen heb ik ook bij toeval gevonden, en gelijk in één keer gedaan, was ook erg grappig met al die wijven naast je in je kar.

Ik vond dat de bevolking al redelijk slim aan het worden is, zeker ten opzichte van de voorgaande delen. De nieuwe praatfunctie, waardoor sommige mensen soms tegen je praten is ook best grappig.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?

Ik vond de missies best leuk, niet allemaal even makkelijk, sommige heb ik pas na een stuk of 5 a 6 keer gehaald, wat na een tijdje toch wel frustrerend is, maar het blijft wel leuk.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?

De eerste keer dat ik GTA San Andreas speelde lette ik eigenlijk helemaal niet op de storyline, ik spoelde de filmpjes de hele tijd gewoon door met de spatie. Maar toen ik het spel overnieuw startte, ben ik de storlyline toch wel gaan volgen, en het verhaal vond ik best boeiend en leuk.

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)

De personage's waren best leuk, vooral Big Smoke, die aan het eind nog even je vijand wordt, dat vind ik leuk bedacht van Rockstar. En waar het om gaat, CJ, het is een aardige persoon die soms wel hard kan zijn als het moet, maar voor de rest een symphatiek persoon is (als je al het geknal even wegdenkt...)

Los Santos is leuk omdat het gewoon je basisstad is met je ganggebieden en al je homies. San Fierro vind ik een beetje een standaard stad, waar eigenlijk niet heel veel te beleven valt. Las Venturas daarentegen is dan weer wel geweldig vanwege al zijn gokgelegenheden, op een gegeven moment zat ik toch op de 150 miljoen! :schater:

Leuk, zo'n tussenstukje, waarin je eigenlijk gelanceerd wordt naar de volgende stad. Ook erg leuke missies. bijvoorbeeld het leren vliegen, maar ook de geweldige missies met Carolina! :cab:

Voor mij zijn er zeker genoeg bijgekomen, ik weet niet eens zeker of ik alle voertuigen al een keer bereden heb.

Een erg leuk idee, al waren ze natuurlijk niet nodig geweest, vliegen, varen, motorrijden en autorijden kon ik daarvoor ook al. Maar het ging ook om de missies, die daar leuk waren, en ook echt niet hoorde bij wat je in het echte leven moet doen als je op les gaat! :D

Het vliegen was leuk, vooral als je even lange afstanden moest overbruggen, was een ritje met het vliegtuig de juiste oplossing om dat te doen. Het vliegen zelf is totaal niet moeilijk, en goed te doen dus, behalve de Hydra dan, die lastig is, omdat je moet schieten en vliegen tegelijk.

Nog een stukje uit het real-life, alleen gaat CJ natuurlijk wel helemaal vreemd met heel wat mensen. Toch zijn al de date's een leuke toevoeging aan het spel, nog steeds leuk om te bezoeken als je het spel al 100% hebt uigespeeld.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.

Leuk, zeker tegenover bijvoorbeeld Vicy, waar je alleen maar een voorgekauwde set kleren aan kon trekken. Nu kun je zelf combineren met allerlei kleding die je zelf mooi vind, een leuke optie dus.

Gokken? Leuk of niet?

Zoals ik al zei heb ik er rond de 150 miljoen mee verdient, wat het spel toch een beetje meer onrealistisch maakt, zoveel geld win je echt niet zomaar in een casino...

Te kort was het zeker niet. Het was een hele lange storyline met allerlei dingen op je pad die je dan moest overbruggen, die niet allemaal even makkelijk waren, maar wel leuk omdat het dan een grote uitdaging was.

Verbeterd, heel veel verbeterd, bijvoorbeeld de auto's maar ook gewoon de rest van het hele spel is toch wel een beetje opnieuw vormgegeven, en ook met succes!

Uhm, de mogelijkheid om te tanken met je auto, waarom moeten die benzinestations er anders zo nodig zijn? Ik hoop dat GTA IV wel met die optie komt.

Ik heb het eigenlijk wel een beetje gezien, ik heb alles wel meerdere keren gedaan, en daardoor raak ik er een beetje op uitgekeken. Soms haal ik het spel nog wel eventjes uit de kast om er voor een paar daagjes mee te spelen, maar voor mij word het echt tijd voor een nieuwe GTA.

Ik heb er geen weet van, ik heb SA eigenlijk alleen maar op de PC gespeeld, dus het is logisch dat ik die het beste vind. Volgens mij zijn er ook niet zo heel veel veranderingen tussen de consoles.

San Andreas, hot or not?

Zeker Hot, zeker weten. Waarom? Lees de tekst hierboven dan nog maar eventjes door! :puh:

Leuk bedacht, Typhoon!

Hier komt dan mijn lijst van wat ik van GTA:San Andreas vind! :D :

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja zeker, dit komt natuurlijk door de grootte van het spel en alle nieuwe dingen die je kunt doen. Ook is de gameplay erg veranderd, hoewel hij wel op de engine van GTA:III werkt :puh:

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? De graphics zijn er ook heel erg op vooruit gegaan, je hebt nu in het menu dingen als anti-aliasing, wat er érg gelikt uit ziet, ook zijn er heel wat dingen verbeterd zoals het snelheidseffect, alleen minder vind ik het warmte effect, dat ziet er nogal raar uit vind ik.

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Het is niet echt mijn stijl, alleen het zit vol met humor en andere grappige dingen, zoals drive-by's enzo met al die gangs in je auto enzo, nou ik vind dat wel leuk!

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, het zwemmen vind ik best goed, alleen kunnen de controls wat beter, ook vind ik het jammer dat het nogal: "houterig" zwemt, want de bewegingen zijn zo: "achter elkaar geplakt," het ziet er niet echt vloeiend uit zegmaar.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? De mogelijk om in de gym te trainen was echt leuk, gewoon het lichaam "aanpassen" van je personage is heel erg leuk, je kunt zo dus je eigen stijl erin verwerken of juist iets anders.

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Dat vind ik heel erg gaaf, ik houd erg veel van het rijden/vliegen/varen met alle voertuigen, en dan is het leuk als je er ook nog iets speciaals mee doet, zoals het tunen dus :klap:

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Ik vind het nog te klein eigenlijk, de meeste mensen zullen het niet met mij eens zijn denk ik, alleen ik zou het leuk vinden als het wat groter is, in verband met dat de steden dan wat "realistischer" zijn, want nu rijd je er bijna in 1/2 minuten doorheen.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Makkelijk: leuke toevoeging.

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? De nieuwe wapens zijn echt te gek, vooral de prachtige sawn-off shotgun, echt helemaal te gek gewoon!

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Mwa, de minigames speel ik niet zo veel, het gaat mij meer om de hele game zelf eigenlijk.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San AndreasDe slimheid van de bevolking? Dat snap ik niet precies, als de AI van de burgers bedoeld: slecht, alleen wel heel erg grappig :schater: Hoe ze schreeuwen en wegrennen.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Ik moet iets bekennen, ik heb het nog niet uitgespeeld :puh: , maar voor de rest zijn het erg leuke, bezighoudende missies, er zijn er ook bij die erg frustrerend zijn, zoals zo'n dans-missie die je maar niet kan halen, omdat je te vroeg op de knoppen drukt!

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? De storyline kan ik zelf nog niet veel overzeggen, althans ik hem tot nu toe erg leuk vind!

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) De personages zijn zoals in elke GTA: leuk! Ze verzinnen er elke keer weer iets bij, en vooral vind ik sommige personages érg grappig, zoals: "The Truth."

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. De steden zijn vooral heel erg mooi, gewoon prachtig met een oranje lucht rond: 21:00 op een afstand; vooral San Fierro!

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Heel gaaf dat ze dat soort dingen erbij hebben gedaan, dit is weer in een geheel andere stijl dan de steden enzo, dus ook heel erg gaaf om dat ook eens mee te maken van R*

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?Nee, ik wil altijd meer...

Wat vondt je van de scholen? Het is wel grappig, alleen een rijbewijs halen door over auto's heen te springen? Nee het mag iets realistischer van mij :puh:

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Leuk! het is erg leuk om San Andreas vanaf boven te zien, ook zijn de controls erg goed uitgewerkt van het vliegen.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Jawel, ik besteed er alleen niet zoveel tijd aan.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.Dat is heel leuk, zoals ik hiervoor al vertelde, het is erg leuk om een eigen personage te creëren, zo heb je ook je eigen stijl enz.

Gokken? Leuk of niet? Redelijk, het is grappig om veel geld te verdienen, maar voor de rest erg saai.

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Geen mening.

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Verbeterd! heel erg veel, met alle bijgevoegde effecten: "Nitro's/snelheid/schaduwen/draw distance"

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Ik verwachte eigenlijk helemaal niets, ik liet het gewoon allemaal op me af komen :bier: .

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Nee nog lang niet gezien, in ieder geval besteed ik nog veel tijd aan de Multiplayer mods van San Andreas. Ook ga ik het waarschijnlijk gewoon nog eens een keer uitspelen ( Ik weet het ik hoor er niet bij als ik het niet uitspeel :puh::puh: )

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? PC, gewoon betere besturing en graphics.

San Andreas, hot or not? Burning hot! :klap:

Niels (edit: een paar witregels toegevoegt voor de duidelijkheid.)

Bewerkt: door niels_pwnt
Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Dat wel ja.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Beetje van het zelfde, behalve de gameplay, die is erg uitgebreider

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Leuk, past ook bij de naam "Grand theft auto", alles beter dan een man met een miami shirtje of iemand zonder karakter.

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Zwemmen wel, eten wat minder, ziet er niet echt top uit.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Leuk, kreeg er wel soms pijn aan m'n vingers van, is beetje als de Olympics game : P

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Erg leuk, jammer dat er niet bijzonder veel mogenlijkheden zijn

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Op het eerste gezicht gigantish, na een weekje of twee is het alweer klein.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Jep, niks mis mee

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Geluid was gewoon crap

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Yep, maar basketbal kon wel wat uitgebreider

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Best crap, al was de politie zoals Most Wanted dan zaten ze snor.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Afwisselend, orgineel en fun. Zoals een echte GTA game

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Jawel, alleen hoef ik niet echt een "wraak" verhaal

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Mooi uitgewerkt, voice actors waren top

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. San Fierro en Los Santos waren erg leuk, LV erg saai..

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Vet, moeten ze vaker doen : P

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Jawel, genoeg te doen

Wat vondt je van de scholen? Hoefde niet speciaal, iedereen leert wel vliegen na een tijdje

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Makkelijk, vooral geinig in SA MP, beetje showen etc : P

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Jawel, bootst het echte leven goed na : P

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Zeker.

Gokken? Leuk of niet? In SA MP wel : P

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Best makkelijk, wel veel lol beleefd

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Tuurlijk wel, schaduwen en sommige effects zijn altijd beter dan lompe effecten en geen AA.

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Trams, 30 minuten rijden om Chilliad op te komen. Stomme magazine praatjes, duurd maar 1-2 minuutjes en je bent er

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Online hè, ben ik nog wel zoet mee.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Heb het op alle3 gespeelt, PC is voor mij het beste. Komt door de vele mods en costum dingen.

San Andreas, hot or not? Goede game, hot.

Geplaatst:

Mijn 'Grand-Theft-Auto-San-Andreas-lijst'

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ik vind van wel :Y

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja, in vergelijken met Gta III zeker

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Tof, coole gangs, toffe auto's,...

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Kon wel wat beter

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Was wel genoeg keuze

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Ik zou liever gehad hebben dat je ELKE auto kon tunen...

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Is al redelijk groot, maar het mag eigenlijk nog groter :puh:

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Leuk

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Niet zo veel verandering, maar sommige zijn wel grappig

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Zeker, vooral bastketbal

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Kon zeker nog beter

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Sommige waren saai andere waren leuk, het varieerde wat...

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Je komt wel enkele dingen te weten over CJ en Groove St. enz..., dus ik vind het wel goed uitgewerkt

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) In het algemeen viel het wel mee

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Las Venturas is zeker goed nagedaan, ook de andere steden waren mooi gemaakt

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Het is wel leuk dan enkel in de stad te rijden, dus zeker geslaagd ;)

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja, maar het kunnen er altijd nog meer

Wat vondt je van de scholen? Interessant, maar ik zou wel liever ook een BMX-school gehad hebben

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Het was best handig voor grote afstanden te overbrukken

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Dat vond ik eigenlijk minder leuk :N

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Zeker en vast, zo kon je je CJ een eigen stijl geven

Gokken? Leuk of niet? Ja, maar ik doe het niet zo veel

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Het ging wel redelijk snel, maar soms was het (volgens mijn mening) wat moeilijk...

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Wel een verbetering

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Zoals het is, ik verwachtte er niets meer of minder van ;)

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Ik heb het wel zo goed als uitgespeeld, maar toch blijft het leuk

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ik speel het op Xbox, maar op de Pc heb je meer mogelijkheden en daarom: PC

San Andreas, hot or not? HOT :sigaar:

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?[/b]

Jazeker! Alleen sommige dingen hadden ze beter kunnen laten die in SA nogal irritant kunnen zijn zals bijv in SA moet je de hele tijd onder het rijden met de camera bijsturen dat is niet zo leuk.

Ja de gameplay is beter, hoewel de AI van de peds niet echt beter is geworden de besturing van de vliegtuigen is heel makkelijk, maar de graphics zijn haast hetzelfde gebleven.

Ik vond het wel vet, maar ik blijf er toch bij dat die maffia style die GTA III heel goed had en VC wat minder veel stoerder en relaxter is.

Nou, dat vond ik nogal nep, maar ik kan niet bedenken hoe dat nog beter zou kunnen worden.

Ik vond het handig, je kan langer rennen en je klappen komen harder aan dus dat vond ik wel relaxt.

ja, dat was heel vet alleen er waren wel minder opties dan bij bijv. Need for Speed maar het is ook officieel geen racespel maar ik vind dat het tunen een beetje weinig was.

Ik vond die grote wel relaxt, die vrijheid die er ook bijgeleverd kwam en de afwissende lokaties zoals bossen, rivieren, steden, bergen en woestijnen waren écht vet.

Jah, was wel leuk maar ik kreeg het niet snel onder de knie.

Ik vond die silenced guns wel leuk, alleen een paar hele stoere wapens uit Vice City waren niet mee gekomen zoals de Uz-I en de Kruger, dat vond ik nou juist relaxde wapens maar hier heb ik ook wel leuke wapens zoals combat shotgun, swan-off shotgun, dildo, en mijn absolute favorieten: de Desert Eagle en de AK-47 natuurlijk!

ja, maar jammer dat je niet in teams kon basketballen, en het pimpen was wel leuk die andere minigames vond ik wel minder die van die playstation spellen enzo.

Wat betreft de AI van de peds vond ik het wel jammer dat het niet erg ver op vooruit zijn gegaan mensen zijn nu wel agressiever en lachen je ook uit om je kapsel dat is da wel weer beter.

Er zaten een hele boel leuke missies bij, en geen enkele missie haat ik nou echt behalve de races dan.

Ja, ik werd helemaal meegesleept door de prachtige uitgewerkte storyline. Ik stond versteld toen ik erachter kwam dat de Green Sabre van Big Smoke was en dat ze allemaal onder 1 hoedje speelden!

Ik vond CJ echt gangster, ik vond die maffia gast, die (Cor)Leone ook wel vet. Ik vond Rosenberg er nog dommer uitzien, Kent Paul was nog gestoorder en die Maccer had ook een overdosis gestoordheid. Dat vond ik wel goede personages. Tenpenny en Pulaski waren ook geen slechte acteurs.

Ik vond Las Venturas mijn favoriete stad, en ik heb ook echt duizenden dollar$ aand gokken uitgegeven, er was zo'n moment dat ik helemaal verslaafd was aan gokken, na elke missie weer naar de Dragons om weer wat geld over de balk te smijten! Verder vond ik de andere steden mooi uitgewerkt en ze leken ook echt allemaal op Las Vegas, San Fransisco en Los Angeles. Jammer dat dat Vinewood zo klein was.

Ik vond het wel leuk alleen wel onrealistisch dat je in de Desert allemaal mensen ziet rijden want in het echte wilde westen kan je soms uren door de woestijn rijden zonder ook maar één teken van leven te vinden.

Ja, en de oude voertuigen zijn ook weer goed gevormd naar de 90's.

Ik vond het handig om via scholen lastige dingen als stoppies en vliegen goed te leren. Het werd duidelijk uitgelegd, en na 5 minuten kon ik al in een vliegtuig vliegen.

Ik vond het geweldig, echt een grote + voor Rockstar. De besturing was rete-simpel, en je kwam ook nog eens snel naar de andere kant van de map. Helemaal top!

Ja, dat waren misschien wel de leukste xtra dingen. Je kreeg ook allemaal van die pakken zoals Rural Clothes, Pimp Suit en Police Suit.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.

Ja, het tatooëren was heel leuk om te laten doen en heel stoer, alleen had je niet zo veel keuze en waren de tattoos een beetje klein.

Gokken? Leuk of niet?

JA! Ik was er helemaal verslaafd aan! Ik was een keer ongelooflijk blij toen ik een of andere jackpot won bij Wheel of Fortune. In 1 dag was mijn gambling skill dan ook op het maximale.

Ik heb SA voor de allereerste keer in tweeënhalve week uitgespeeld, en dat duurde nog bst lang want ik was toen echt verslaafd. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat speelde ik alleen maar SA. Ik ben er nog steeds niet op uit gekeken ook al speel ik telkens maar die storyline.

Ik vond dat er niet echt veel verschil was qua graphics tussen SA en VC. Maar het was toch wel mooier dan Vice City, dat merk je wel na een maand SA en dan weer eens VC spelen.

Niks.

Ik beleef er nog steeds plezier mee. Er was even(een weekje geleden) een tijd dat ik schoon genoeg had van SA en ik leende hem aan een vriend, die had VC en was VC zat. Dus ruilden we van GTA voor een tijdje. Nou, ik had VC 100% in iets meer dan een week, en toen ik later SA weer ging doen was ie gewoon kapot! Nu ga ik 'em terugbrengen naar de winkel en een nieuwe ophalen(desnoods kopen)

Persoonlijk vond ik de PC versie beter(die heb ik zelf), want je kan ook mods downloaden, de graphics zijn mooier dan op de PS2 of de XBOX, en je kan je savegame hier posten als iets je niet lukt. Dus PC vind ik de beste versie van GTA:San Andreas. Dat komt ook omdat SA eerst op de PS2 uitkwam, en toen hebben ze nog wat dingen(betere graphics enzo) toegevoegd aan de PC- en XBOX versie, die(ongeveer) een jaar later uitkwamen.

San Andreas, hot or not?

EXTREMELY HOT!!!! MUCH HOTTER THAN VC OR GTA III

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? 100% zeker

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Prachtig, veel beter dan de styles van de vorige GTA's

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Het eten wat minder

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Hartstikke leuk

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Een beetje Na Ge-aapt maar ik vind het leuker in GTA SA

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Van mij mocht het NOG groter

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Leuke toevoeging maar er mocht meer aandacht aan worden besteed

Wat vond je van de nieuwe/oude wapens? De Oude wapens zijn relaxt en de nieuwe echt in Gangsta style

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja heel leuk!

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Stukke beter dan van de vorige series

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Gewoon Goed

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Veel beter dan uit de vorige delen

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Ze zijn gewoon veel beter dan al die andere, er komen ook mensen uit andere GTA's in voor

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Leuk bedacht

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Goed omdat dat dat ene beetje sfeer erbij bracht.

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Van mij mochten er NOG meer komen

Wat vondt je van de scholen? Heel realistisch want nu kan je ook rijlessen enzo nemen

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? 1 van de leukste dingen uit GTA

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Ja, maar ze zijn te zeikerig

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Super

Gokken? Leuk of niet? Leuk

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Gewoon goed

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Erg Vooruit gegaan

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Dat een politie man aan je bumper bleef hangen en dat er meer grote vliegtuigen waren enzo

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Ik speel het nog met vole teugen

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? ik heb het alleen nog op de PS2 maar het lijkt me leuker op de PC en mooier

San Andreas, hot or not?

Ja, alleen de sfeer is minder. Er is maar één goed radio station (K-DST). Al die rap en niggaz kunnen mij gestolen worden.

Ja, maar niet echt schokkend.

In één woord: Zuigt.

Ja, alleen jammer dat je moet eten. Dat heeft niets met GTA te maken, lijkt meer op de Sims.

Wel grappig. Alleen jammer dat het moest, omdat bepaalde hoere vriendinnen je dan niet leuk vinden

Wel leuk, ookal maak ik er niet echt veel gebruik van.

Natuurlijk wil je altijd groter. Maar als je naar de technieken van 2 jaar terug kijkt, vind ik het wel groot genoeg.

Ja, heel leuk. Lekker op je mountainbike crossen en overal overheen springen. Echt goed uitgewerkt!

De AK-47 vind ik een goede toevoeging, net als de hittezoekende rakketten.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?Leuk, is net als real life. Alleen maak ik er zelf niet vaak gebruik van.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San AndreasOntzettend lomp. Op de snelweg bijvoorbeeld word je constant van de weg gereden. Ze kunnen gewoon totaal niet rijden, en soms springen ze zomaar voor je auto.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Wel goed. Alleen jammer dat er van die domme missies als dat lowriden en dansen erbij zaten. Dat heeft niets met GTA te maken.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?Ja, de storyline was leuk en origineel.

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)Leuk, goed uitgewerkt. Alleen die homies en niggaz zijn niet echt mijn stijl. De mafia, zoals veelvuldig in GTA III, VC en LCS is meer mijn stijl.

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.Prachtig, groots. Ik kan er geen woorden voor vinden. Zo groots en mooi. San Fierro is mijn lievelingsstad, de heuvels, de sfeer.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands?Ook zeer leuk. Prachtig dat je de ene keer in een 'gangsta hood' staat, en even later in een rustig bos, waar killers rondsluipen....

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?Ja, de grote variatie aan vliegtuigen vind ik zeer leuk. Ook de trucks met opleggers en sleepwagens bevallen mij zeer goed. Alleen mis ik nog een echt grote boot.

Wat vondt je van de scholen?Wel leuk om te proberen, alleen die sportscholen zijn echt saai. Maar die trainer op z'n smoel slaan was wel grappig. :sigaar:

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?Heel leuk, echt prachtig. Alleen jammer van de pop-up als je erg laag vliegt.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?ZEEEER SLECHT!!!! Het lijkt de sims wel. Moet je van die lelijke wijven meenemen, die niets leuk vinden. Slaat echt nergens op. Dit heeft in de verste verte niets met GTA te maken.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.Nee, ik gebruik dat soort onzin niet. Heeft weer niets met GTA te maken. In het begin moet je nieuwe kleren gaan halen bij de Binco, dat doe ik dan. Maar daarna koop ik nooit meer andere kleren.

Gokken? Leuk of niet?Wel leuk, vooral als je schulden bij de mafia hebt. :sigaar: Maar ik doe het niet vaak.

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?Nee, de missies waren lang genoeg en het niveau was goed.

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Wel wat beter, maar ook weer niet schokkend veel beter. Dat kan ook aan mijn videokaart liggen.

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?Ik had verwacht dat de politie en de andere mensen intelligenter zouden zijn.

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?Ja, zeker. Ik speel de missies nog vaak, maak een beetje lol. En verder speel ik ook nog SA-MP.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?PC, de enige die ik heb.

San Andreas, hot or not?HOT!!!!

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...