Jump to content

GTASan Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?

Ja en nee, de graphics waren natuurlijk veel beter dan bij de voorgaande versies. Maar de sfeer uit VC hebben ze niet weten te overtreffen. SA heeft leuke afwisselende gebieden, het is alleen jammer dat ze er niet genoeg aandacht hebben in gestoken om de sfeer in die omgeving te benadrukken, dat vindt ik best jammer.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?

De graphics zeker, hoewel het na VC wel even wennen was om San Andreas te spelen. De gameplay is ook wel vooruit gegaan, vooral het zwemmen gaf meer vrijheid. Het was bij VC behoorlijk frustrerent om gelijk als een baksteen te zinken wanneer je in het water terecht kwam.

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?

Niet, het maken van een ''Gangsta Style'' is in mijn inzien niet gelukt. Het enigste wat het wel benadrukte waren je homies en de hoods die je kon overnemen. Vor de rest is het niet echt een gangster stad. (LS)

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?

Het is een leuke toevoeging, maar zeker niet goed uitgewerkt. Het zwemmen is dan nog wel ok, maar het eten is erg stom gedaan. Je besteld bijvoorbeeld een ''kingsize menu '' die je gelijk aan de kassa in je mik propt, dat is een tegenvaller. Voor de rest is het best irritant om verplicht te blijven eten, het is een leuke realistische toevoeging, maar de dwang om het te doen is jammer.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?

Dat was ook een leuke toevoeging aan het spel, alleen ook dit was niet echt goed uitgewerkt. Na wat uurtjes spelen kon je al je hele ''muscle'' balkje al vol hebben. Ook waren de trainings-mogelijkheden beperkt. Wat meer toestellen en/of opties had welkom geweest.

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?

Goed verzonnen, er zat helaas weinig afwisseling in de keuzes bij verschillende wagens. Ook hier had ik graag meer uiteenlopende opties gezien. Nitro was dan wel weer top, heerlijk hard over de snelwegen jagen was weer fantastisch. Een ding verpest het geheel, een bug waardoor je je paintjob verliest. Slechte kwaliteit verf, of een er is een bugje doorheen geglipt.

De grote van San Andreas? Te klein of te groot?

Te groot kan nooit, hoe groter, hoe beter. De volgende GTA mag wat mij betreft veel groter zijn dan deze, dan is er veel meer om te verkennen en je kan echt de weg kwijtraken. Het idee dat je bijvoorbeeld een kwartier moet vliegen om aan de andere kant van de stad te komen lijkt me geweldig. In SA kan je in 5 minuten van het zuidelijkste puntje naar het noordelijkste puntje vliegen. Een grotere stad is altijd leuk. :D

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?

Super, een van de dingen die ik het meest gedaan heb. Heerlijk op Mt. Chiliad crossen met je mountain bike. En natuurlijk is het ook een pluspunt dat je je character gelijk een goede training geeft.

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?

De wapens uit GTA boeien me niet echt, zolang je er mee kan schieten wanneer het nodig is vindt ik het voldoende.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?

Allebei erg leuk, vooral het basketballen. Ik hoop dat we dit terug zien in de volgende series Gta spellen, meerdere sporten zou dan ook erg leuk zijn.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas

Slimheid? De bevolking van SA is zo dom als maar zijn kan, iig op de weg. Rijden kunnen ze niet, op de snelweg is dat helemaal een ramp. Waar je ook rijd op de snelweg, er is altijd wel een debiel die z'n wagen in je achterruit parkeert op volle snelheid. In dat opzicht heeft Rockstar me wel telleurgesteld. De interactie tussen CJ en de bevolking d.m.v. met ze te praten was wel een leuke toevoeging. Hoewel er dan af en toe hele kromme gesprekken ontstaan.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?

Veel te makkelijk, kort en saai. Heel negatief dus, ik heb met een noodgang de missies voltooid. Het was veel te makkelijk en er waren veel te weinig missies. Nu maakt het in een Gta game niet zo heel veel uit omdat je veel vrijheid krijgt in het spel. Je fantasie de vrije loop laten gaan en rustig door steden heen touren is dan ook wel weer leuk, maar dit heeft niks met missies te maken. :puh:

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?

Het liep goed over op elkaar, maar het was te kort. Ondanks is het wel een leuk verhaal, veel onverwachtse dingen die je verassen tijdens een missie waren wel leuk.

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)

Die passen goed bij het verhaal van SA, voor de rest heb ik er weinig over te zeggen.

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.

Heel erg leuk, vele gebieden hadden een eigen thema. Dat was wel goed bedacht, alleen de bevolking had daar meer op afgestemd moeten worden.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands?

Super, dat is erg leuk voor de afwisseling. Het is weer is wat anders dan constant maar in een stad te zuilen. Alleen de sfeer op sommige gebieden vondt ik tegenvallen. Hoewel sommige gebieden ook weer iets ''creepy'' uitstraalden als het nacht was. De perfecte omgeving voor Bigfoot of de panopticon killer die er nooit geweest zijn. Zulk soort gebieden moeten zeker terug komen in de volgende Gta.

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?

Ja zeker, vooral de boten en vliegtuigen vondt ik leuk. Met name de vliegtuigen waren nieuw in Gta, je had veel soorten en dit keer kon je er ook echt mee vliegen. Dit is ook een goede keuze van R*, niet alleen een Dodo als vliegtuig erin maken.

Wat vondt je van de scholen?

Leuk, het is ook realistischer als je eerst je rij/vaar/vlieg bewijs moet halen. Maar sommige 'oefeningen' vondt ik vaag, vooral bij de motor school, over een schans springen en dan met een stoppie landen. De boot en de vliegschool waren het leukste. :Y

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?

Leuk en absoluut niet moeilijk, met een Hydra over de ''no-fly zone'' vliegen en dan een luchtgevecht met andere hydra's houden is echt lol. In het begin is het even wennen om te vliegen, maar als je eenmaal in de lucht zit is het een eitje. Alleen het landen is nog wat lastig maar ook wel te doen.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?

Ja, maar het systeem is een beetje irritant. Je moest behoorlijk veel doen voor 100% om die speciale kleren vrij te spelen, dat werd op de duur erg langdradig en irriterend.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.

Dit was idd erg leuk, je kon zelf kiezen hoe je over straat liep. Je eigen style maken is een leuke toevoeging.

Gokken? Leuk of niet?

Zeker leuk, alleen je moet het niet te lang achter elkaar doen, anders wordt het saai en eentonig. Voor iedereen die het gokken leuk vindt kunnen kijken in de Oceans Crib in het Gang Talk forum. Daar kan je ook op het forum gokken.

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?

Te kort en makkelijk, zie bij eerder genoemde vragen voor de reden.

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC

Zelfde vraag werd eerder al gesteld..

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?

Achteruitrij lichten, dat viel me gelijk al op. Het heeft alleen maar rem lichten en achterlampen. Dat vindt ik wel een misser. Voor de rest had ik de treinen ook anders verwacht, in de volgende Gta zou ik graag meer treinen en een beter camerapunt voor in de treinen.

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?

Af en toe is het nog wel leuk om nog is door de stad te rijden, maar ik heb het grotendeels wel gezien.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?

Ps2, eigenlijk kan ik deze vraag niet beantwoorden omdat ik hem alleen maar op de ps2 heb, maar uit ervaring speel ik beter met een controller dan met een toetsenbord.

San Andreas, hot or not?

Het spel zelf is opzich wel hot, maar in vergelijking met de vorige versie en wat ik ervan verwacht had is het not.

@ Melle: Leuk initiatief! _O_:klap::cya:

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

2

• Clowntje_93

2

• Only GrandTheftAuto

2

• Donwell

1

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja en nee, qua graphics grote etc. is San Andreas veel beter. Maar III was de eerste versie waar je achter het mannetje stond. Dit vond ik gewoon top en door en door top.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja, alleen vond ik Vice City ook niet tegenvallen

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Niet veel van gemerkt, ik knal ze af en meer doe ik er niet mee

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, alleen vind ik het eten bij een HotDog kraampje zeer nep.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Wel grappig, doe het niet vaak. Moeilijke besturing

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Vond ik wel een leuk idee, alleen geeft een nep effectje mee aan San Andreas. Dit was niet de jaren '90 style.

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Ik vind het precies goed, je ontdekt elke dag wel nieuwe en leuke dingen. Vooral de kleine dorpjes tussen de steden spreken me aan. Net een echte wereld.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Goed. Dit geeft een heel realisitisch beeld aan San Andreas. Had in de vorige ook verwerkt moeten worden

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? De wapens maken voor mij niet zoveel uit. Ik rijd en jat liever.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja, alleen hou ik me daar niet veel mee bezig. Scheuren is veel mooier!

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Net zoals anderen, maar de lui worden gauw kwaaier en dat is tof. KNALLEN!

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Heel mooi, ze hebben allemaal een eigen style en ontdek je steeds nieuwe en leuke dingen.

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja, er zijn heelveel voertuigen. Erg goed gedaan R*!

Wat vondt je van de scholen? Grappig en realisitisch.

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Makkelijk en leuk. Het is altijd leuk om snel ergens naar toe te gaan.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Ik vond het leuk dat CJ vriendinnen had en je er wat mee kan doen!

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Goed. Iedereen past zijn mannetje aan op zijn eigen style!

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Makkelijk zeker niet, en kort ook niet.

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC San Andreas is wel beter, maar ik vind het zelf niet zoveel schelen!

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? PC

San Andreas, hot or not? HOT!

Geplaatst:

Veeel beter

ongeveer hetzelfde

Leuker dan dat maffia gedpe

Eten niet, er moest een apart hongerbalkje komen

Leuk bedacht

Nitro gebruikte ik niet, maar ik heb veel getuned

Te klein, kan nog wel 10X groter

Leuk bedacht

De minigun zat niet in de cheat :puh:

Ja, maar ik kan niet basketballen, hoe doe je dat?

Ze waren gewoon dom

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?

Makkelijk

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?

Aangrijpend

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)

Leuk gedaan, OG LOC

Leuk, het lijkt net echt

Te veel rijden

Ja

leuk

leuk

toevoegubg

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja, alleen mis ik de sfeer van VC.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Een beetje.

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Leuk.

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja wel, maar niet dat ik het veel doe.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Leuk.

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Nitro had niet gehoeven maar het tunen was cool.

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Precies goed.

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Uitstekend

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja, maar dat doe ik nooit.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Slim? Eerder dom.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Sommige moeilijk, sommige makkelijk, sommige kort, sommige lang.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Goed gedaan.

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Goed.

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Goed.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Goed.

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja zeker.

Wat vondt je van de scholen? Makkelijk

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Op het begin was het heel moeilijk. Stortte gelijk neer. Maar nu kan ik alles met een vliegtuig.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Stom.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Cool.

Gokken? Leuk of niet? Heel leuk.

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Precies goed.

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Beter.

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Betere sfeer in badlands.

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Nog steeds leuk.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Alleen de PC versie gespeeld.

San Andreas, hot or not? Hot.

Geplaatst: (bewerkt)

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Een beetje, maar VC en GTA 3 heb ik pas nog gespeeld en die zijn eigenlijk net zo leuk.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Graphics zeker niet, gameplay een beetje

Wat vond je van de Gangsta Style van SA? Irritant

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Zwemmen is leuk, eten voegt eigenlijk niets toe aan het spel. Het is even leuk, maar daarna alleen nog vervelend.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Wel leuk

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?Doe ik eigenlijk nooit, maar ik heb er verder geen last van.

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Goed, maar het mag altijd groter

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Leuk

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Jammer dat sommige wapens uit VC er niet meer in zitten, de nieuwe wapens zijn wel goed

Vond je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Basketballen doe ik nooit, pimpen alleen voor 100% en je verdient er aardig wat mee.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Typisch GTA, niet silm, maar daar stoor ik me niet aan.

De missie's? Vond je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Meest leuke missies, soms te makkelijk

De storyline? Vond je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Jammer dat het steeds over gangstahs ging enz., maar toen Sweet in de gevangenis zat viel dat wel mee, maar toen vond ik nog steeds dat er niet echt een verhaal in zat.

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)The Truth!! :Y Die gangstahs vond ik vervelend, vooral Sweet, maar de anderen vond ik erg goed. (The Truth, Woozie, iedereen uit LV, Catalina)

Wat vond je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.Leuke steden, vooral San Fierro, jammer van die ghetto's

Wat vond je van de Desert en de Badlands? Leuk

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Zeker

Wat vond je van de scholen? Leuk

Vond je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Vliegen is leuk, eigenlijk is er geen vliegtuig dat ik moeilijk vind

Wat vond je van de date's? Een leuke toevoeging? Saai, dat mogen ze eruit laten

Vond je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Leuk idee, maar het duurde vaak veel te lang om een kledingstuk te laden. Ook jammer dat er niet zo veel verschillende kleding in zat, maar het grootste minpunt is toch wel dat je niet in de Hippieshopper kan.

Gokken? Leuk of niet? Leuk

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Ik had het snel uitgespeeld, dus als je het zo bekijkt is het te kort, maar ik vind het niet echt kort en ook niet te makkelijk

Wat vond je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Geen vooruitgang

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Ik kan zo gauw niets bedenken

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Na 300 uur heb ik het eigenlijk wel gezien, maar over een tijdje speel ik het wel weer.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ik vind een controller veel fijner dan een toetsenbord (vliegen en rijden enz.) dus de PS2-versie boven de PC-versie, de Xbox-versie heb ik nooit gespeeld.

San Andreas, hot or not? Hip

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja, met Gfx en alles !

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?Graphics zeker vergeleken met GTA III en de Gameplay, nouja ik vond de Gameplay van VC ietsje beter !

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?Netjes erin verwerkt !

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?ja Mooie animaties alles erop en eraan !

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?Zeker goed bedacht !

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?Nitro had wat sneller gemogen, maar Autos tunen ook heel vet !

De grote van San Andreas? Te klein of te groot?No comment :puh:

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?Leuke toevoeging

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Alle wapens zijn vet. Alleen de schroevendraaiers, hamers mogen terug er in

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Kleine dingen maar toch heel erg leuk

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San AndreasGimiddeld

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?Sommige kort sommige lang. Zelfe verhaal met moeilijkheidsgraad !

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?Ja. (:D)

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.LS = Ownage ! lekker Gangsta style city maar ook leuk van LV met Gokstad enz enz

Wat vondt je van de Desert en de Badlands?Badlands zijn heel erg vet Desert wat minder !

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?Jaaaaaa

Wat vondt je van de scholen?Zeer leuk om beter te leren rijden vliegen Motorrijden !

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Saai en moeilijk !

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?Leuke toevoeging !

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.Jaa zeker wel !

Gokken? Leuk of niet?Leuk

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?Geen commentaar !

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Gruwelijk mooi !

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Skateboarden

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?Beleef veel plezier met MP mod !

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? PC mooiste Graphics

San Andreas, hot or not?HOOOOT

Geplaatst:

Ja zekker met alle mogelijkheden :)

Jaa :Y meer kan ik echt niet zeggen ik vind het er top uit zien :D

Stoer :puh: vooral dat je je eigen Gang kan nemen :)

Ja hoor perfect goed gemaakt kan niet anders zeggen

Zeer goed het is heel leuk om te zien om bij Cj spieren te kweken :puh:

Gaaf !

Mmmh daar blijf ik toch mijn twee meningen over te hebben: Het mog wel wat klijner omdat je ver moet reisen om

naar een andere plek toe te gaan, maar het is ookwel weer leuk om veel te verkennen en rond te toeren als je ff geen zin hebt in de missie's.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Heele goeie toevoeging het is een leuke afwisseling dan alleen maar in een auto te rijden :puh:

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Zeer veel mogelijkheden erbij gekomen, maar met de oude wapens was ook voor mij perfect.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja zkkr het is lol om ff pottje te basketballen en het pimpen van je auto geeft ook een leuke indruk.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas? Kan echt beter!

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? T zijn leuke missie's alleen de een is wat moeilijker dan de ander, voor mij zijn ze lang genoeg :)

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Prima stoyline

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Leuke personage's

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas? Leuk mijn favo is en blijft Los Santos.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Uitskened

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Een woord JA!

Wat vondt je van de scholen? Best leuk alleen die vlieg school is me tog wat moeilijk :{

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Zoals ik al hierboven heb gzecht: Moeilijk.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Ja hoor :)

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d: J uitstekend zeer leuk om je eigen kleding stijl voor hem te kopen en naarde kapper te gaan enz.

Gokken? Leuk of niet? Niet leuk had van mij niet gehoeven :N

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Neej zkkr niet het was een super spel waar je je lang mee bezig kunt houden :Y

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC? Goed gedaan :)

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? geen.

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Ja hoor ik beleef er nog veel splezier aan met de mogelijkheden in sa :Y

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Pc!

San Andreas, hot or not? HOT :Y

Geplaatst:

Jazeker; vele malen groter, veel meer afwisseling, meer voertuigen, en ga zo maar door. Maar ik vind, als Rockstar hem slechter had gemaakt dan VC of III dat ze een gigantische blunder zouden hebben gemaakt!

De Gameplay is aanzienlijk vooruitgegaan met de komst van meer voertuigen en Fietsen en Vliegtuigen. De graphics zijn wat te donker waardoor ze er minder uit zien dan in VC (III amper gespeelt, dus kan ik geen goed oordeel over doen), voornamelijk de lichtinval is veel te donker! Maar de animatie's daarintegen zijn wel heel goed in orde!

Zeer goed uitgewerkt. Alleen jammer dat het spel daardoor te donker is

Zwemmen moest er gewoon in! En het is ook goed uitgewerkt! Eten is een overbodige toevoeging! Zonder was het spel ook wel realistich!

Wel grappig, maar net als het eten een overbodige toevoeging! Maar vooral het feit dat je niet langer dan zoveel pusch-ups kan doen en daarna moet wachten was heel storend!

Was grappig! Heel leuk om in je eigen auto rond te rijden door SA! Alleen jammer dat andere mensen geen getunde auto's hadden!

Perfect! De steden zijn qua groote goed en het platteland had wel iets groter gemogen, maar deze groote is ook wel goed! Alleen jammer dat je in sommige missie's het hele land door moest rijden, dat was wel storend!

Leuk, meer kan ik er niet over zeggen! Een realisme verhoger!

Percies goed qua aantal en verschillen! Alleen jammer dat ze er te veel geport hebben!

Saai en overbodig.

Dom, te veel bugs en dergelijke! Op de snelweg om de twee minuten een kettingbotsing ect. ect. Rockstar: Schaam je!

De missie's, sommige waren heel moeielijk, en andere veel te makkelijk! Had beter uitgeballanceert moeten worden! De lengte... sommige te kort andere te lang!

Goed, sommige iets te overdreven (one number nine large, one with extra dip, two big number sevens (Smoke...)).

Goed, qua verschillende stijlen vooral!

Leuk, alleen liepen ze niet goed in elkaar over!

Ja, voornamelijk de 'Vliegvoertuigen'.

Overbodig, maar wel grappig

Makkelijk en leuk, alleen jammer dat je geen bommen kon gooien!

Saai en overbodig, dit stuk van SA zuigde echt!

Gokken? Leuk of niet?

Grappig, een 'speelduur verlenger' (the Oceans FTW )

Lang genoeg en soms wat te moeilelijk en soms wat te makkelijk!

Zie eerdere vraag...

Ik heb alleen maar meer gezien _O_

Ik heb het na anderhalfjaar wel gezien, op naar GTA IV! (met als tussenstappen LCS en VCS)

Ik heb alleen maar de PS2 versie gespeelt

San Andreas, hot or not?

Hot, ik denk dat hij als nieuw spel in deze tijd ook uitgebracht had kunnen worden!

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja, absoluut. Bij Vice City kende je na een tijdje echt alles. Nu, bij SA, ontdek ik zelfs nu nog nieuwe dingen.

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Nee, dat vind ik niet. De Gameplay en graphics waren al heel goed.

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Dit speelt mooi in op de stijl van nu. De "gangstersfeer". Te zien is dat R* zich daar flink in heeft verdiept.

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Mwoah. Ik eet en zwem niet zoveel. En deze twee dingen zijn geen ondwerperpen waar ik veel waarde aan hecht.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Dat vind ik leuk. Het spel wordt er een stuk dynamischer door. Je kunt nu voor vrijwel 100% je eigen personage bepalen. Dik of dun, Gespierd of gratenpakhuis.

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Mooi gedaan. Auto's zijn nooit hetzelfde

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Precies goed. Te klein wordt naderhand saai, te groot wordt onoverzichtelijk.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Leuke toevoeging, maar ik doe er weinig mee.

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Geen mening.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Daar doe ik veel te weinig mee om daar een oordeel over te kunnen vellen. Ik kan trouwens ook niet meer basketballen...

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Het is leuk dat ze nu soms ook praatjes met elkaar voeren (hoewel die nergens op slaan). Ook is het een leuke toevoeging dat mensen op straat hun mening geven over je kledingkeuze.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Prima.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Mooi, niet te snel afgedaan verhaal. Jammer alleen dat je soms de draad kwijtraakt als je het niet goed volgt.

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Zoals gezegd, past de gangsterstijl van SA goed bij het tijdbeeld van nu. Ook hebben de makers rekening gehouden met humor!

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja. De vliegtuigen zijn de beste toevoegingen.

Wat vondt je van de scholen? Af en toe een beetje moeilijk, vooral de autoschool.

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Ontzettend leuk!

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Nee. Met een vriendin wordt je afhankelijk van dingen. En ik roemde de vrijheid in het spel nou zo.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ja, Je kan hem laten inspelen op je eigen persoonlijkheid.

Gokken? Leuk of niet? Leuk. Snel geld verdienen.

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Geen van beide.

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Nee hoor. Ik denk dat ik me er nog uren mee kan vermaken!

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ik heb alleen op de PC.

San Andreas, hot or not? Hot.

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja, meer gameplay :) Meer voertuigen :)

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja :)

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Wel leuk voor de verandering :)

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Zwemmen wel, eten niet (zie ziet geen voedsel)

Eten is ook overbodig

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Sterk :):puh:

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Snel :) En mooi :)

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Mag wel ietsiepietsie groter ^_^

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Erg leuk, meer real-life

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Zelfde, alleen de minigun en de Hittezoekende zijn C00L

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Nee, saai

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas ERG DOM!

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?Makkelijk, en leuk :)

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Alles wat Positief is :)

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere characters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Wel vet, sommigen wel een beetje irri :puh:

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? LEuk, wat varandering :)

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?Ja, maar er mogen wel meer ^_^

Wat vondt je van de scholen?Saai

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?Makelijk en leuk

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?Saai

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.Ja, eigen stijl

Gokken? Leuk of niet?Nee, nog nooit gedaan :puh:

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?Nee, juist net lang genoeg

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCVéél beter :) En ook dat er minder modder is (bij VC bovenkant sommige auto's)

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Niets. Ik keek niet zo erg naar SA uit :puh:

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Mods, en online

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? PC, je kan modden

San Andreas, hot or not? HOT :D

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Neen gta3 blijft voor mij de topper, de Mafia! :D

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? ja de graphics zeker, maar het enige jammere is dat er geen load schermen zoals bij VC.

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? bwa was een groot min. punt voor mij, al dat neger gedoe.

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? het zwemmen zeker, voor het eten heb ik men bedenkingen.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?hehe, ik kan al lange tijd niet meer trainen, weet niet wrm het komt, maar was wel leuk op een spierbundel van je te maken.

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?het tunen had meer mogelijk heden mogen hebben.

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? te groot, het is leuker om compact te spelen zoals VC

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?fietsen... ik deed het niet zo vaak

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? de wapens waren niets zo leuk, had liever de wapens van VC, vond het jammer dat de M60 weg was.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? pimpen wel, maar ze hadden het beter kunnen uitwerken.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas de aggresief

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? makkelijk, maar te lang

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?ik vond ze niet zo leuk?

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) viel wel mee

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. de steden waren goed uitgewerkt.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Ook zeer goed uitgewerkt, knap gemaakt

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?ja, maar er mogen voor mij part meer moto's bij!

Wat vondt je van de scholen?redelijk saai/

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?vliegen vond ik zelf zeer saai, alleen met stuntplane was het leuk

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? neen, verveldend.

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.dat was een grote vooruit gang, maar weer spuitig dat het neger style was.

Gokken? Leuk of niet?ja, maar had beter uitgewerkt kunnen worden

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?een te makkelijk

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCslechter

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?niets eigelijk

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?ik heb alles wel gezien.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?PC

San Andreas, hot or not?niet te warm niet te koud :D

Geplaatst:

Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja, vond ik wel. Maar GTAIII was ook een super goed spel :*D

Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja, betere handeling. Bij GTAIII was rijden niet echt de top...

Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Dat vond ik heel erg vet, omdat ik daar van houd.

Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, veel mogelijkheden. Maar het zou leuker zijn als er meer eten was. En als je kon zitten met je eten.

Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Dat vond ik super.

Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Ik was blij dat dat erin zit. Waarom weet ik niet :puh:.

De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Ik vond hem precies goed :*D.

Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Ik vond het leuk, vooral in de eerste missie toen je moesten vluchten op de fiets voor de Ballas.

Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Ik vond ze wel vet. Vooral de Minugun en Hittezoekende Rocketlauncher.

Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja, dat is leuk als je even niks te doen hebt.

Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Ik vind het leukt dat ze dingen tegen je zeggen van: "Hey nice clothes man" of ook: "Is somewone dying in your mouth?" :puh:.

De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Ik vond sommige echt abnormaal moeilijk. Maar sommige zijn ook leuk om te doen. Zoals Saint Marks Bistro en Just Business enz.

De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Ik vond het een aangrijpend verhaal. CJ's moeder is vermoord en CJ wil vraak nemen.

De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Ik vond CJ een echte gangsta. Ook een grapjas soms. De allerleukste is toch nog wel Ryder. Zijn gangsta imago is zo grappig dat ik het jammer vond dat ik hem moest vermoorden later in het spel.

Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Het zijn 3 totaal verschillende steden, wat dus heel goed is :*D. De leukste stad vind ik wel Los Santos, met zijn Rijk/Arm/Ghetto uitstraling.

Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Ik ben blij dat dat erin zit, echt heel blij. Er hangt een rustig sfeertje boven de Badlands. Lekker toeren in de nacht met een Bravura met K-rose op, heerlijk :engel:

Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja vind ik wel. Alleen jammer dat sommige bijna onvindbaar zijn. Maar dat maakt het alleen nog maar realistischer.

Wat vondt je van de scholen? Ik vond ze moeilijk, maar dat moet ook zo. Ik vond het ook wel fijn dat die erbij zaten.

Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? In het begin vond ik het saai, maar later begon ik het beter te kunnen en vond ik het steeds leuker worden.

Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Ja, dat vond ik leuk. Je moest zoveel mogelijk daten om leuke extra's te krijgen en dat vind ik leuk :*D

Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ja, dat vond ik leuk, bij de andere GTA's had je standaard kleren, en die vond ik nooit zo mooi. Nu kon ik CJ een eigen Gangsta outfit kopen :*D

Gokken? Leuk of niet? Ja, alleen win je bijna nooit wat :puh:

Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Ik vond hem ver van kort. Hij was goed lang, net als GTAIII.

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Beter, maar veel verstand heb ik er niet van... :sst:

Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Niks, alles wat ik op de screens heb gezien heb ik ook in het spel gezien :puh:.

Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Ik heb nog steeds veel plezier. Vooral nu ik m'n eigen soort van spel ben aan het doen: De Working Man. Met $0 beginnen en geld verdienen zodat ik een huis, auto en nieuwe kleren enzo kan kopen.

Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? PC, veel betere graphics. Wat het rijden in de Badlands nog mooier maakt.

San Andreas, hot or not? HOT HOT HOT !!!

Als je het over het geheel neemt wel, de mogelijkheden e.d. geven gewoon aan dat het beter is, wat ik echter aan Vice City mooier vond was de mensen in hun omgeving, op het strand allemaal van die badgasten was gewoon leuk en grappig om te zien, aan GTA3 vond ik beter dat je echt het idee heb dat je in de onderwereld zit, aangezien je maar weinigs goed kunt doen, GTA3 was echt ongenadig, San Andreas was af en toe meer gewone burger spelen dan crimineel.

Ja, ongetwijfeld, gebouwen als de Casino's in LV waren er dan al wel een beetje als je naar de Pole Position in VC kijk, maar in SA was het veel uitgebreider, ook de gameplay is beter gemaakt, het is in SA mogelijk om van linksonder tot rechtsboven te komen (op de plattegrond), zonder ook maar één krasje op te lopen, in GTA3 was dit in één straat al bijna onmogelijk, ook in Vice City was het vaak moelijk te doen omdat de snelheid van anderen nooit in kon schatten, daar reden de auto's allemaal zo gigantisch traag.

Leuk bedacht, de keren dat ik het gezien had was het alleen in films, hier speel je er zelf in, echt heel leuk verzonnen, en de karakters spelen het ook echt goed na in hun taalgebruik en bewegingen, alhoewel het vele vloeken ook niet had gehoeven van mij.

Zwemmen is goed uitgewerkt, de mogelijkheid tussen onderwater, bovenwater, borstcrawl en schoolslag vond ik echt leuk, de Lung Capacity is op een gegeven moment echter teveel. Het eten vond ik ook leuk bedacht, alleen jammer dat je het eten zelf niet ziet, dit zou misschien wel verveeld hebben, maar als ze de mogelijkheid hadden geboden om bijv. de verkoper erbij te laten vragen van: "Wilt u het nu opeten of aan tafel?" Lijkt me leuker te zijn geweest.

Erg komisch, thuis beginnen ze allemaal te lachen als ik op de hometrainer zit, het mindere vond ik dat level 10 op de lopende band onmogelijk was, verder vond ik het bankdrukken en gewichtheffen wel leuk, alleen was het moeilijker om je spieren weg te krijgen dan ze erbij te halen.

Heel leuk bedacht, alleen jammer dat het in het spel zelf bijna nooit werd gebruikt, je zag Lowriders soms dan nog wel eens met Hydraulics, maar het lijkt me leuk te zijn geweest als je sommige auto's getuned op straat zag. Wat ik ook jammer vond is dat je heel veel auto's kon tunen, en daar was alles mee gezegd, kleur/nitro/hydraulics/wheels en meer niet. Die hadden ze er wat mij betreft wel uit kunnen laten. Bij andere voertuigen hadden ze er dan weer meer bij moeten doen, ook dingen die echt nút hadden, op de nitro, hydraulic en Off Road Wheel had verder niks een toevoeging aan het besturen van de auto, dat was jammer.

Ik vind het eigenlijk te groot, als je met het snelste voertuig (Hydra) van de ene uithoek naar de andere ga, ben je gewoon té lang bezig, dit moet, vind ik in een bepaald verband hangen, snelheid snelste voertuig - grootte gebied.

Heel grappig, op de Chilliad Challenge kwam je echter de nadelen ervan tegen namelijk dat ze bijna niet normaal te besturen zijn, ook het springen ervan vond ik grappig, de gewone "Bike" vond ik echter een mislukking, daar hadden ze wat mij betreft wel een normale fiets van kunnen maken, dit is net een tweewielige driewieler.

Het viel me bijna meteen al op dat er veel handwapens uit VC verdwenen waren, dit waren er misschien wel teveel, maar toch. Nieuwe, leuke toevoegingen vond ik de Stinger, de bos bloemen, de schep, ook vond ik het geweldig dat je de mogelijkheid had om je vaardigheden ermee te verbeteren.

Basketballen was echt grappig, vooral de kleine trucjes die hij erbij deed, dit had ik ook met de spelletjesautomaten die overal in het spel stonden, en ook met het biljarten in sommige Bars, dit is echt leuk bedacht. Wat ik echter nog steeds stomme minigames vind is de ambulancemissie, erg onrealistisch en saai, maar goed dat ze de Angel Pine Truc erin hebben gestopt.

Heel mooi gemaakt dat sommigen hun handen omhoog steken als je je wapen op ze richt, en anderen meteen terug gaan schieten, de bevolking is "slim" te noemen, bij vuurgevechten rennen ze meestal weg, en als je nu een auto jat en ze willen hem terughebben en je laat ze aan de pasagierskant instappen duwen je ze er alsnog uit. Wat weer dom is dat bijna iedereen z'n deur open laat staan...

Er hadden wat mij betreft wel een paar bijna-onmogelijke in gemogen zoals The Driver uit Vice City, daar was het echt zo dat ook al had je hem dertig keer gehaald het nog steeds moeilijk bleef. Dat had ik in SA met geen één missie, vooral nadat je ze al een keer gedaan hebt zijn bijna alle missies erg gemakkelijk.

Erg "aangrijpend" op die manier, dat je zulke goede vrienden bent geweest met sommigen en dat ze je zo verraden, maar dat je dat zelf ook doet bij mensen als Salvatore Leone, wat mij betreft had Big Smoke echter wel in leven mogen blijven, dat hij bijv. bij End of the Line tot berouw zou komen en samen met jouw naar buiten zijn gegaan om vervolgens Sweet te reddden en Tenpenny af te maken, dat had iets meer het "menselijke" in het spel gedaan. Naar mijn weten heeft een personage in de GTAserie nog nooit "spijt" gekregen van z'n verkeerde daden, dat vind ik wel jammer.

Erg leuk assortiment, een "wannabee" als OG Loc is gewoon komisch om te zien, een kneus als Ken Rosenberg ook, ook de manier waarop CJ met Wu Zi Mu omgaat vind ik leuk, daar komt respect naar voren. Wat ik minder vond is dat er nog steeds mensen zijn met een "naam", maar die je op straat ook gewoon vijfendertig keer tegenkomt. Dat waren in SA mensen als Scupio (Dogg's manager) en Mr. Whittakker e.d.

Ontzettend creatief, hoe ze heel veel dingen nagemaakt hebben is ook ongeloofelijk, dat was echt onvoorstelbaar, niks verkeerds van.

De Desert vond ik mooi gemaakt, vooral Area 69 en het vliegtuigenkerkhof vond ik mooie dingen in de Desert, het platteland was ook ongeloofelijk creatief en mooi gemaakt, alleen vond ik die te uitgestrekt, als je bijvoorbeeld naar Angel Pine moest voor een scène als King in Exile en vervolgens weer helemaal terug kunt naar Blueberry voor een belachelijke overval had ik soms wel het idee dat ik "niks" aan het doen was.

Te veel, veel voertuigen zitten erin zonder dat je het zelf doorhebt, de Launch bijvoorbeeld zie je alleen even varen in Vertical Bird, de bladveger staat er alleen maar, het is dat de import er nog inzat, anders zou je van heel veel voertuigen niet eens het bestaan weten, voertuigen als de Vortex, Kart, de vliegtuigen, de HotDog, de Forklift, de tractor en nog van die "bijzondere" vond ik echter wel een mooie toevoeging aan het spel hebben.

Ik kreeg het idee dat men vol enthousiasme aan de auto-school was begonnen, en de Flying School ook nog wel, maar de bootschool en motorschool maar een beetje afgeraffeld hebben, voor de bootschool krijg je amper een beloning, en de motorschool was soms niet meer dan een kopie van de autoschool op een motor.

Erg leuk, vooral als je het eenmaal doorhebt, ik heb soms wel een halfuur in de lucht gehangen buiten een missie om met meer dan 4 sterren achter me aan om zo andere Hydra's, Police en News Mavericks neer te halen. Absoluut niet saai. Alleen vind ik de rol van de helikopter een beetje verwaterd.

Ja, leuk om te doen, maar het zijn er absoluut te veel, als je de uiteindelijke kleren wilt hebben moet je een dame 17 keer daten, als je de koffie, zoenen en cadeau's niet meerekent, en dan ook nog maar hopen dat ze tevreden is met je dansen. Leuke toevoeging, maar duurde te lang, en ook stom dat ze weer niet tevreden zijn als je een poosje niet komt.

Ja, in GTA3 waren er twee verschillende Claude's, de eerste in gevangenispak en de rest in z'n gewone kleren, Tommy kon dan al een stuk of 10 verschillende pakken aan, en als je dan ziet hoeveel "verschillende" CJ's je kon maken vond ik het helemaal geweldig. Ook nog de verschillende kapsels, tattoo's en dat allemaal vond ik overweldigend.

Gokken? Leuk of niet?

Ja, vooral de roulettetafel heeft mij miljoenen opgelevert. leuke toevoeging en grappig om te doen, alleen vond ik het te rustig in de casino's, het moet daar af en toe gewoon zowat stikken van de mensen, dat was nooit het geval, meer dan 10 klanten heb ik nooit gezien.

Te makkelijk, er is bijna geen één missie die je ongeveer 10 keer moet doen wil je hem halen.

Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Overweldigend, vooral de natuur die in SA zat was in VC ver te zoeken, het enige pluspunt van VC boven SA vind ik het geweldige strand, dat is in SA een beetje achterwege gelaten, zo'n klein strand als Santa Maria Beach en Verona Beach kan volgensmij niet eens.

In de trailer zag je veel dingen die in het spel praktisch nooit gebeurden, zo dacht ik dat als je van je BMX af zou springen je hem er bij neer zou knallen, later bleek dat dit alleen gebeurde in de missie House Party, ook zie je in de trailer de persoon in een vliegtuig lopen (Stowaway), dan krijg je ook het idee dat dat altijd kan, dat vond ik jammer.

Sinds kort doe ik het weer, en nu erg uitgebreid, ik beleef er nog aardig veel plezier aan, vooral door alles extreem uitgebreid te doen, en zoveel mogelijk op de plek dat je er ook echt bent kan je nog best veel lol aan het spel beleven.

PS2 en Xbox hadden het voordeel van de 2-player, PC had het voordeel van de véél betere Graphics, ik heb zelf ook geen PS2 en X-Box, maar geef mij de PC maar, die handling ben ik helemaal gewend, ik denk niet dat ik goed overweg zou kunnen met een PS2 of Xbox

San Andreas, hot or not? Ja, best wel.

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Leuk topic !!

-Hmm, moeilijke vraag ik vodn gta VC ook leuk, maar kies toch voor SA

-Ik vind het wel meevallen

-Leuk maar de mafia style bij VC was ook leuk. Leuker ?

-Ja dat wel, maar het eten vond ik op het laatst iritant worden

-Heel erg leuk

-Ook goed uitgewerkt. Het is nog geen NFS maar toch.

-De steden waren niet te klein en niet te groot maar het platteland en de woestijn was te groot

-Ik vond het wel leuk.

-Gewoon goed. Vooral de dubbele wapens ;)

-Pimpen vond ik nietzo leuk maar Basketballen wel. Het mooiste zou zijn als je tegen je homies mocht ballen

-Nog wel een beetje dom

-Somige waren wat saaier maar de meeste waren leuk.

Ik vond de storyline goed, ik vond het wel leuk dat er veraders bij waren

-Ik vond Big-Smoke erg grappig

-Allemaal leuke steden met verschillende dingen

-Zoals ik al eerder zei: Te groot

-Ja.

-Leuk om te doen.

Bij een missie in de Desert vond ik het moeilijk maar gewoon om te vleigen is leuk

Ik heb het een paar keer gedaan en vond het niet echt leuk.

-Jaaaaaa, dat was de leukste nieuwkomer !!

Gokken? Leuk of niet?

-Leuk om ff tussendoor te doen.

-Geen van beide.

-Niet veel verschilend

-Het Skateboard

-Als ik me verveel of afwil reageren speel ik het nog :puh:

PC betere grapics. PS2 Fijne besturing. XboX Niet gespeelt.

San Andreas, hot or not?

-HOT !!!!

Geplaatst:

In sommige opzichten wel. De graphics zijn bijvoorbeeld zeker een stap vooruit gegaan. Er zijn veel vernieuwingen in San Andreas gestopt. Sommige, zoals hoog kunnen vliegen in verschillende vliegtuigen, kan ik erg waarderen. Andere, zoals basketballen, hadden van mij echt niet gehoeven. Aan de "echte" gameplay is weinig veranderd. Maar waarom zou je, als ie zo goed is?

Zoals ik in mijn vorige antwoord al zei: Graphics zijn zeker beter, gameplay niet erg, maar dat hoeft ook niet.

Leuk voor een keertje, maar ik hoop we in GTA4 weer teruggaan naar de GTA3/GTA:VC-style: Niet zo'n grote gangstersfeer, maar wel mafia.

Zwemmen voorkomt een hoop frustratie, eten had van mij echt niet gehoeven.

Opzich wel leuk dat je er sterker van wordt, maar het is een beetje saai.

Totale onzin. Het past gewoon niet bij GTA. Ik weet niet hoe het bij gemiddeld gamer zit, maar bij mij vliegt een auto ongeveer vijf minuten nadat ik hem gejat heb al in de fik. En daar ga je geld aan uitgeven?

Precies goed, al mochten de steder een beetje groter, en dan vooral het centrum.

Ja, wel leuk, maar na een tijdje neem ik toch liever de motor.

Leuk, bijna alles wat ik wou en verwachtte zat erin. Vooral dingen als een schop of kettingzaag zijn wel leuk.

Nee, de enige minigames die ik echt kan waarderen zijn de spelletjesautomaten.

Niet echt geweldig, maar dat is ook niet nodig voor een game als GTA:SA. Dus wel oke.

De meeste missies zijn vrij makkelijk, maar niet te makkelijk. Het speelt gewoon lekker weg. Wel vindt ik de laatste twee missies van de storyline ineens een stuk moeilijker.

Ja, het wat leuk om heel de staat door te reizen en uiteindelijk weer terug te komen in Los Santos. Je komt echt momenten tegen die je nooit meer vergeet. (Sommige herinner ik me nu nog, uit december 2004.)

C.J. was wel een vet personage om mee te spelen, de rest vond ik over het algemeen ook goed, al werd ik wel een beetje gek van Zero.

Los Santos: Heerlijke ganstarsfeer, zeker leuk.

San Fierro: Vond ik een beetje tegenvallen toen ik er voor het eerst kwam, maar ik ben het steeds leuker gaan vinden. Vooral de hoek van de Grand Bridge bevalt me goed.

Las Venturas: Op de strip na een beetje saai, allemaal lage krottenhuisjes. De strip is wel weer heel mooi gedaan, al had hij wat "voller" met mensen mogen zijn.

Zeker een goede toevoeging, heerlijk om doorheen te cruisen.

Ja, ik kan me niks voorstellen wat ik er nog graag bij zou willen hebben.

Rijschool ging nog wel, rest vond ik niet erg interessant en soms zelfs frustrerend (vaarschool)

Op het begin zeker even wennen (vooral op de PC) maar wel leuk. Het is mooi om over de Badlands te vliegen en hier en daar een dorpje te zien liggen. Minder vindt ik dat je als je even niet oplet zomaar een no-flying-zone invliegt, zeer irritant.

Die met Denise vond ik nog wel geinig, maar daarna had ik het wel gezien.

Leuk wel, maar het duurt gewoon te lang. Wel veel kleren aanwezig, maar ze hadden een beter systeem moeten bedenken om kleren te wisselen.

Gokken? Leuk of niet?

Zeker leuk, geen gokken is geen Las Venturas.

Nee, gewoon precies goed. Speelt lekker weg, en je doet er lang over.

In vergelijking met GTA:VC goed, maar in vergelijking met andere spellen uit 2005 minder. Maar GTA hoeft het toch niet van de graphics te hebben, maar van de gameplay.

Dat alles toch net wat groter was... En natuurlijk de Mount Chilliad die volgens Rockstar over heel San Andreas zichtbaar zou zijn... Niet veel van gemerkt.

Het blijft leuk om af en toe rond te rijden, maar toch heb ik betere herinneringen aan GTA:VC en vooral GTA3. Maar dat komt denk ik omdat het free roamen door de stad compleet nieuw was voor me. Daarom had ik aan GTA3 veel meer plezier dan aan GTA:SA. Maar die laatstgenoemde GTA blijft zeker leuk om af en toe is te spelen.

Heel moeilijke vraag. Aan de PS2-versie heb ik meer plezier beleefd omdat GTA:SA nieuw was voor me. Maar de PC-versie was uiteindelijk een stuk mooier... Uiteindelijk heb ik aan de PS2-versie iets meer plezier beleefd. Maar vergeet niet dat het alleen maar komt omdat ik de PC-versie later heb gekocht.

San Andreas, hot or not?

Zeker wel, het blijft een kunstwerkje. Complimenten voor Rockstar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...