mac pluis Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?mogelijkheden ja sfeer nee Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?graphics ja gameplay missien Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?goed uitgewerkt Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?ja het duiken was nog het vetste Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?niet goed van true crime overgenomen Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?goed De grote van San Andreas? Te klein of te groot?wel goed maar ik hoop dat gta4 nog groter word Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?leuk kan je goed me stunten Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?goed Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?basketballen?wanneer? ja is wel vet Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreasgoed De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?moeilijk De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?voldoende maar vcs was beter De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.goed vooral Las Venturas Wat vondt je van de Desert en de Badlands?nix Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?ja Wat vondt je van de scholen?saai Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?leuk Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?ja vooral hot coffee Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.ja Gokken? Leuk of niet?nog niet gedaan Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?nee moeilijk zelfs Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCgoed dubbel zo goed Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?makelijker missies Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?plezier Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?pc en xbox San Andreas, hot or not?[/code]hot Bewerkt: 7 mei 2007 door mac pluis Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Zeker wel! Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja, best wel. Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Wel lekker, een keer ff geen maffia! Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, alleen soms wel nep/onrealistisch Wat vond je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Wel leuk, alleen jammer dat je zo snel weer slap wordt en dat je het steeds moet onderhouden Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Zeker gaaf, en gelukkig ook niet zo uitgebreid zoals NFS. De grootte van San Andreas? Te klein of te groot? Net goed, groter zou echt niet leuk zijn. Fietsen? Een leuke toevoeging of vond je het minder? Ja, wel grappig. Wat vond je van de nieuwe/oude wapens? Jammer dat er wel wat oude bij zaten, en dat de namen wel raar waren(MP5 heet een SMG ) Vond je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja, maar heb het niet echt veel gedaan ofzo. Wat vond je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Tegenvallend. De missie's? Vond je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Sommigen waren wel saai, of kort, of allebei. De storyline? Vond je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Ja, alleen wel jammer dat je WEER wordt verraden enzo. De personage's? Wat vond je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Echt goed uitgewerkt, Wat vond je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Leuke steden, LA is mijn favoriete stad, dus helemaal toppie. Wat vond je van de Desert en de Badlands? Wel grappig, alleen onrealistisch dat er zoveel verkeer was. Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Zeker, vooral de rare zoals jetpacks, gevechstvliegtuigen en hovercrafts. Wat vond je van de scholen? Tja, wel grappig. Vond je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Enorm handig en leuk! Wat vond je van de date's? Een leuke toevoeging? Zeker, en dat je beloningen krijgt, daar doe ik het vooral voor! Vond je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ja, maar niet echt noodzakelijk ofzo. Gokken? Leuk of niet? JAZEKER! GEWELDIG DAT GOKKEN! Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? geen van beiden, ik vond het juist lekker lang en groot, maar best wel makkelijk ja. Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Een beetje veranderd, maar toch wel beter. Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Niks, misschien wat mooiere grapchics. Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Nee, speel het nog dagelijks, echt heel leuk spel! Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? PC, met modden, multiplayer, e.d. San Andreas, hot or not? Hot! >>> Door Bling: Ik waardeer je moeite, maar je had al gepost in dit topic. <<< Reageren
gta-mike Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? vast en zeker Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja. Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? leuk. Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? het zwemmen wel, wat het eten betreft is het soms onrealistisch. Wat vond je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? leuk om te doen en leuk om te zien hoe je spieren ontwikkelden. Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? cool. De grootte van San Andreas? Te klein of te groot? Groot genoeg en alles was er in te vinden. Fietsen? Een leuke toevoeging of vond je het minder? Zou in elke GTA moeten zitten. Wat vond je van de nieuwe/oude wapens? Leuk om beide wapens te kunnen gebruiken. Vond je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja. Wat vond je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Kan veel beter. De missie's? Vond je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Over het algemeen vond ik de missie goed, er is een mengeling van moeilijkheidsgraad en lengte van de missies. De storyline? Vond je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Ik vond de storyline op en top. De personage's? Wat vond je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Heel goed. Wat vond je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Het was leuk om in drie totaal verschillende steden te kunnen komen. Wat vond je van de Desert en de Badlands? Mag er best wezen. Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Zeker en vast. Wat vond je van de scholen? Zware kost. Vond je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Ik vind dat het vliegen in elke GTA zou moeten zitten. Wat vond je van de date's? Een leuke toevoeging? Ook dit zou in elke GTA moeten zitten, maar niet zo overdreven wat het aantal betreft. Vond je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ja, ik trachtte bij elke missie een andere kledij aan te hebben. Gokken? Leuk of niet? Heeft mij qua geld goed geholpen. Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Geen van beide. Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Mochten er best wel zijn. Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Ik heb nie echt verwachtingen voor een spel. Ik neem het meestal zoals het komt. Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Er zijn nog zijmissies die ik moet doen om de volle 100% te halen. Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ik heb PS2. San Andreas, hot or not? Very Hot! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Nee Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ja Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Wel leuk dat enigszins vernieuwing in zat. Het was wel heel iets anders, maar niet iets negatiefs. Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, alleen sommige dingen hadden toch beter gekunt. Bijvoorbeeld bij het eten zou ook de mogelijkheid gegeven moet worden aan een tafeltje te kunnen eten. Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Tof, alleen meer mogelijkheden in de gym waren nog wel leuker geweest. Het begin is er, maar het kan nog helemaal uitgebreid worden. Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Ook leuk, maar ook hier geld dat het allemaal nog een beetje basis is. De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Te klein. GTA San Andreas was relatief groot, maar echt verdwalen doe je er na een tijdje niet meer. En dat is een voorwaarde: Pas als je kan verdwalen in een gamewereld is ie groot genoeg. Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Een leuke toevoeging, maar er kunnen nog een hele rits fietsen toegevoegd worden. Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Leuke nieuwe wapens, alleen niet zo mooi en gedetailleerd kwa graphics. Rockstar moet hier echt aan werken. Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja, heel leuk, zeker als je het uitgespeeld hebt. Maar ook dit kan uitgebreid worden. Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Slimheid? Zo slim waren ze niet volgens mij. Maarja ze doen gewoon normaal, ik heb nooit wat op ze aan te merken. De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Makkelijk genoeg, er zaten best lastige missies tussen, maar nooit onhaalbaar. En ze duurden ook allemaal wel lang genoeg. De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? De story vond ik zelf wat minder, maar toch nog steeds goed genoeg. Als je aan het einde geknield bij de bijna dode Big Smoke zit word je toch wel een beetje emotioneel. De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Leuke serie personages, en ook heel leuk om oude bekenden terug te zien en meer over ze te weten komen. Denk aan Catalina, Claude, Salvatore, Maria, Ken, enzovoort. Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Wel leuk, er zat genoeg verschil in dus er was voor ieder wat wils. Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Heel leuk gedaan. Als je de steden zat ben kan je lekker gaan toeren in de woestijn of op het platteland. Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja, alleen van sommige categorieen hadden er wel meer gemogen. Bijvoorbeeld de plattelandsvoertuigen zijn alleen de Harvester en Tractor. Dat hadden er wel meer mogen zijn vind ik. Wat vondt je van de scholen? Leuk gedaan, alleen het zou nog leuker zijn met een instructeur ipv een tv. Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Leuk... Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Ja, alleen niet uitgebreid genoeg. Verwijdering van de Hot Coffee mod is een grote fout in dit gebied. Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ja, heel leuk, maar aan de andere kant ook weer een beetje vervelend. Gokken? Leuk of niet? Ja, leuk genoeg. Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Iets te kort, een grotere map was leuker geweest. En GTA SA is moeilijk voor mensen die voor het eerst GTA spelen, maar mensen die GTA3 en GTA VC al gespeeld hebben zullen er niet veel moeite mee hebben. Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Een goede nieuwe stijl, maar het zou niet passen in Vice City. Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Alles wat in de beta zat. Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Nog veel plezier, via MTA, SA-MP, en soms gewoon singleplayer. Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? PC was de beste, PS2 graphics zijn fucked up. San Andreas, hot or not? HOT. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Nee Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Goed Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Eten minder, maar zwemmen wel Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Beetje Irritant Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Nitro niet maar Hydralics is wel ok De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Te Groot Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Was leuk Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Meeste zijn wel vet, alleen miste ik er ook een paar uit bijv. Vice City Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Soms wel Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Beter De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Veelste Makkelijk De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Wel mooi, alleen ging het wel van de één naar de ander. De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Meeste waren wel leuk. Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Mooi, San Fierro was alleen wel erg saai. Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Mooi uitgewerkt Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Gaat Wat vondt je van de scholen? Wel leuk. Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Makkelijk en zeer goeie toevoeging! Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Beetje Langdradig Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Leuk, alleen zat er niet specifiek leuke kleding tussen. Gokken? Leuk of niet? Jawel leuk Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Te makkelijk wel! Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC Vc was wel iets gedetaileerder Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Niet veel Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Soms 2 Player missie met me neefje op de PS2 Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ps2 qua gameplay maar PC voor Mod's en dergelijke San Andreas, hot or not? Hot! Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja.Stukken.Maar VC komt in de buurt Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? De Gameplay wel.De grapichs ook een beetje Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Redelijk leuk. Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Zwemmen was echt prachtig toen ik het spel net had.Eten is ook wel grappig alleen soms wat lastig Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Grappig bedacht.Ook best wel vet Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Nitro is cool maar te slecht gemaakt.Hydructalas zijn wel vet De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Groot.Maar ik heb er geen probleem mee Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Ja was erg leuk Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? De wapens waren standaart.Sommige vond ik leuk maar ik miste er een paar uit VC Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Heel leuk.Basketen is leuk voor erbij maar dat boeide me niet zo veel.Het pimpen vond ik wel weer heel leuk Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Beetje hetzelfde maar tg wat beter De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Ik vond ze wel moilijk.Het duurde alleen iets te lang met die fly school De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Ik vond het wel mooi. .Het was de best storyline van alle gta's De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) CJ kon je wel vet maken.De rest vond ik ook allemaal cool behalve Mike Torino was irri Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Erg mooi.Alleen was SF wat domper maar tog ging die wel Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Prachtig.Dat maak SA zo bijzonder.Jammer dat het nie in Gta IV komt Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Jaaaaa Wat vondt je van de scholen? Erg leuk gedaan.Dat maakt SA ook zo bijzonder Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? In het begin had ik er erg veel moeite mee om op de PC te vliegen,maar na een weekje ging het al een stuk beter Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Mwah.Redelijk.Soms waren ze dik irrietant Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Te gek Gokken? Leuk of niet? Was ook toppie Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Geen van beide Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC De grapichs uit VC vond ik wel wat beter Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Niks Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Neej.Het blijft gewoon te gek! Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ik heb alleen de Ps2 en de PC versie.Ik kies de pc versie San Andreas, hot or not? HOT!!!!!!!!!!! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Groot-Duimpje zijn lijstje ! Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? jahzkr veel beter vind ik:D Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? jahwel beter dan de vorige jahzkr ! Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?goed goed heel goedgedaan! Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?jahwelhoor netjes ziet er goed uit! Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?leuk joh lekker 's ochtends doen dan! Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?dat is 1 van de leukste dingen en hebben ze goed gedaan! De grote van San Andreas? Te klein of te groot?gewoon "normaal" hebben ze goed gedaan houd niet van klein. Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?leuk vooral in het skateparkje Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?jahwelhoor goed goed vooral de shotguns Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?jahzkr BAsketballen super gdn Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreasminder minder. De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?sommige moeilijk sommige weer makkelijk schilt hoe verder hoe moeilijker zoals de laatste missie moeilijk maar echt een goed verhaal erin De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?jah precies helemaal super goed gedaan ! De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)jah te gek vooral Sweet vond ik goewd maar Zero vond ik irritant met ze missies . Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.leuk , toeristisch , mooi landschap met de bergen ook vooral Wat vondt je van de Desert en de Badlands? jawel wel goed Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?ik vind dat ze er mss wel een paar bij mochten doen .. Wat vondt je van de scholen?leuk heb je nog wat te doen en dan en ben je echt een bestuurder ! Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?LEUK alleen ik vond de vliegschool eerst wel moeilijk! Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?jah wel leuk, goed gedaan Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.kleding,haar,dik,dun,gespierd,spierloos .. dat soort dingen echt helemaal tegek Gokken? Leuk of niet?verslavend ! Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?alvast niet te makkelijk Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCbeter beter , al vond ik VC minder dan andere .. Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?richtingaanwijzers dacht ik wel en meer mensen. Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?jah nog steeds veel plezier gewoon rondrijden:D! Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?ik heb het alleen nog maar op de ps2 San Andreas, hot or not?HOT! Reageren
ContRa Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja SA is veel meer uigebreid dan VC of GTA III Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Ik denk beter wat donkerder is wat handiger !! Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Dat is het beste dat je aparte gangsters hebt dus paars groen en geel das geweldig!! Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja zwemmen is het beste en eten doe ik daar bijna nooit maar wel mooi uitgewerk!! Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Gym en trainen vind ik ook vet dus uitgebreid alleen.. kan je niet zo ff 320 kg op laatste tillen kan in egt dnek ik ook niet zo snel Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Daar komen we wat meer in Underground spellen, dus stukje nitro en zo er bij is ook wel vet! De grote van San Andreas? Te klein of te groot? Groot ik vind het groot genoeg vooral woestijn en Landschappen. Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Je hebt 3 soorten fietsen of 2.. dus ook wel goed vooral dat ja 2 of 3 verschillenden hebt! Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Ik vind dit wel goed zo! Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Jaaah! Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Goed, wie dat heeft verzonnen is denk ik beetje rijk nu jah De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Makkelijk in begin zeg maar en sommige moeilijk en zeg maar laatste vooral end of the line moeilijk^^ De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Jawel! De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Ik vond het wel goed.. meer mensen die je opeensleert kennen en gaat voor werken. Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Ik kan dit hierop zeggen. los santos arme stad als je zo kijkt San Fierro normale stad En Las Venturas rijke stad ik vind het leukste los santos meeste herrie rellen en zo:D Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Beter, teminste wat hier ook gebeurd kun je daar ook doen zelfs tractors heb je gewoon cooL! Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Jah genoeg vind ik dit.. kart auto geweldig gewoon is genoeg:D Wat vondt je van de scholen? Goed. kun je teminste beetje goed rijde ^^ Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Te moeilijk.! Vooral toetsenbord. joystick is makkelijker Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Ook gewoon het spel daar dates en zo is gewoon tegenwoordig:D Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Ik heb nog de zelfde aan.. is gewoono beste ^^ Gokken? Leuk of niet? Gokken is geweldig:D weer wat in het egt gebeurd Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Nee het was goed zo nu !! Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC VC was lichter en SA is wat donkerder beter dus ! Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? uuh hoods. zoveel missies ^^ In veel huizen kun je .. ik wist niet dat je kon eten ook niet en ik dacht eerste x toen het uit kwam iskut spel:D te oud gemaakt of zo maar nu speel ik het.. gewoon geweldig is dat spel ik speel het minimaal 2/3 uur per dag:P genoeg gangs kapot maken gewoon geweldig dit spel eerst dacht ik egt kut spel maar nu speel ik het gewoon te vet:D (Had nog ff zin om te typen ) Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? Genoeg plezier nog tebeleven Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ik PC zeg ik nu ik ken die andere niet.. maar voor te vliegen is joystick beter dus Xbox of ps2 San Andreas, hot or not? HOT!! Hier zijn me details Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III? Ja, hij vooral beter als GTA III. Alleen bij Vice City had je een lekker sfeer. Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan? Gameplay is redelijk het zelfde gebleven. De graphics zijn wel een stuk mooier. Wat vondt je van de Gangsta Style van SA? Dat vond ik sppr vet. Egt die ghetto style. Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt? Ja, maar ze handen niet uitgebreider gehoeven van mij. Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen? Dat vond ik wel leuk. Maar als je veel rende/zwom dan kreeg je ook wel spieren. Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro? Das was heel erg vet. Alleen jammer dat je niet alle auto's/motors kon tunen. De grote van San Andreas? Te klein of te groot? De grote van San Andreas is precies goed. Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder? Ja dat is wel een leuke optie. Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens? Ik vond de meeste wapens wel fijn. Behalve de shotguns. Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk? Ja dat zorgde voor wat afwisseling. Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas Op de wegen was dat verschrikkelijk. Maar in de stad ging dat wel. De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai? Te makkelijk , te kort , maar wel leuk. De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet? Ja ik vond het wel vet en die was ook wel goed uitgewerkt. De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan) Ik vond de personages wel leuk. Iedere personage had zo zijn eigen dingen. Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Ik vond dit alle 3 top steden. Wat vondt je van de Desert en de Badlands? Dat is het vetste wat ze ooit in een GTA hebben gemaakt ''Platteland & Woestijn''. Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen? Ja genoeg alleen hadden ze wat meer motors er in moeten doen. Wat vondt je van de scholen? Die vond ik wel leuk, alleen veel te makkelijk. Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk? Vliegen was zeker wel mooi maar was ook wel makkelijk. Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging? Ja redelijk, soms was het nogal irritant maar owkej. Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d. Dat was een hele goede optie. Deze miste ik altijd bij voorgaande gta's. Gokken? Leuk of niet? Ja tuurlijk. Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel? Iets te makkelijk kwa missies. Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC De auto's waren mooier, maar het water en de lucht vond ik in VC mooier. Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel? Dat je je eigen bedrijf/gang kon maken. Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien? JA, ik speel het nu nog steeds. Pc, Xbox of Ps2, welke was beter? Ps2 San Andreas, hot or not? HOT !! Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?:ja zeker wel Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?:ja maar gtaIII blijft wel een sterke concurrent Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?:gangsta-achtig Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?:ja ik vind het erg mooi gedaan van R* Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?:erg handig Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?:dat is wel vet De grote van San Andreas? Te klein of te groot?:middelmatig.Het is goed.Maar je loopt soms wel verloren Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?:ja maar in het begin moeilijk om te leren Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?:goede geluiden Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?:ik speel ze niet echt vaak Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San Andreas:ik let er niet op De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?:wha,wel toffer De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?:aangrijpend. De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA?:gezellig en cool Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.:ik was onder de indruk van lv. Wat vondt je van de Desert en de Badlands?:Minder maar ook nog wel gezellig genoeg Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?:ja Wat vondt je van de scholen?tof,je kon nu alles leren. Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?leuk maar in het begin moeilijk Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?:HOT Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.best wel leuk ja Gokken? Leuk of niet?:als je wint is het tof,anders niet Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?:het duurt lang genoeg en het is niet TE moeilijk Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VC:Veel beter Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?:ik heb alles wat ik wensen wou Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?:De steden zijn nu saai maar de missie's blijven leuk Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?PS2 (ik heb Xbox en PC niet) San Andreas, hot or not?HOT Reageren
Dastard Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Is San Andreas beter dan zijn voorgangers Vice City en GTA III?Erm,ja,maar VC Is beter dan III. Zijn de graphics en gameplay er erg vooruit opgegaan?Gameplay wel,graphics,een beetje. Wat vondt je van de Gangsta Style van SA?Goed! Zijn dingen zoals zwemmen en eten goed uitgewerkt?Zeker. Wat vondt je van de mogelijkheid om in een gym te trainen?Goed,maar als je niet genoeg eet en hij begint honger te hebben,verlies je spieren :/ Om auto's te tunen met bijvoorbeeld nitro?Jah! De grote van San Andreas? Te klein of te groot?Gemiddeld. Fietsen? Een leuke toevoeging of vondt je het minder?Leuk. Wat vondt je van de nieuwe/oude wapens?Dat is zeker,HOT! Vondt je nieuwe minigame's zoals basketballen en pimpen leuk?Jah... Wat vondt je van de slimheid van de bevolking van San AndreasGoed,maar wel wat idioot. De missie's? Vondt je de missie's over het algemeen te moeilijk/makkelijk, kort/lang of saai?Missies waren goed. De storyline? Vondt je de storyline leuk en aangrijpend? Was het goed uitgewerkt? Of juist niet?SUPER!!! De personage's? Wat vondt je van de hoofdpersoon en de andere caracters in SA? (je hoeft niet elke bij langs te gaan)Cool,behalve Ryder,homo :s Wat vonden je van de steden: Los Santos, San Fierro en Las Venturas.San Fierro is leuk om rond te rijden,dus dat is OK. Wat vondt je van de Desert en de Badlands?Goed,K-Rose Zijn er genoeg nieuwe voertuigen bijgekomen?Tuurlijk,wel ambetant:heb jij coole auto,rijden er dezelfde op straat :s Wat vondt je van de scholen?De GYM's zijn wel...ok Vondt je vliegen leuk, saai of te moeilijk?VLIEGEN=WHOHOO Skydiving Wat vondt je van de date's? Een leuke toevoeging?Saai... Vondt je de mogelijkheid om je eigen CJ te maken leuk? Denk aan kleding e.d.Dat vond ik totaal leuk!!! Gokken? Leuk of niet?nog nooit gedaan. Was San Andreas een te kort of te makkelijk spel?Geen van beide,twas super Wat vondt je van de graphics van SA in vergelijking met die van VCbeter. Wat had jij verwacht van San Andreas maar heb je niet gezien in het spel?Ik verwachtte(dat het niet uit was) dat het een top ging worden,dat is het ook Beleef je nog veel plezier van SA? Of heb je het wel gezien?Vell plezier,speel het af en toe,maar speel nu COD III Pc, Xbox of Ps2, welke was beter?Ermm,ik heb PS2 Dus.. San Andreas, hot or not?*neemt ijs* HOT! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.