Nemean^inf Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) [b] Wat voor muziek vind jij leuk:[/b] [b] Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)[/b] [b] zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?[/b] [b] Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?[/b] [b] Waar draai jij het liefst muziek?[/b] [b] Leer jij ook met muziek?[/b] [b] Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?[/b] Mijn lijstje Wat voor muziek vind jij leuk: DJ Muziek, iets zachtere versie van hardcore (niet dat echte harde) en soms pop. ( Echt een bas freak ''addicted to bass?'' Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Ik vind echt die rap, en neger muziek niks aan, mja smaken verschillen. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Jeps, kdraai nu heel vaak het nieuwe nummer van Nelly furtado ; Man Eater, en DJ Jean Feel it, DJ Jose vs G Spott enz. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Men vrienden zijn het niet altijd eens over muziek soorten maar ik blijf het draaien. Waar draai jij het liefst muziek? Beneden in de woonkamer, 2 boxen + subwoofer + kan nog eens 1 subwoofer van bose en 2 kleine boxen van Bose inschakelen. Leer jij ook met muziek? Nah leren met muziek, soms als ik niet veel hoef te leren. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Kdenk dat echt de nederlandse muziek gaat verdwijnen op den duur. Bewerkt: 12 juni 2006 door -supremecars- Reageren
Backsmash Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: eigenlijk vanalles. ik hou van pop tot techno van klassiek tot jump style Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) rap muziek. soms wel eens een goede van emminem maar verder moet ik er niets van hebben. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? unleash the beat, fur elise techno remix en zo kan ik nog ff doorgaan Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? in mijn klas zijn allemaal van die hardcore freaks en dat is nou net de stijl waar ik eigenlijk niet van hou. Waar draai jij het liefst muziek? op mijn kamer en op de pc. Leer jij ook met muziek? ik heel erg veel. ik ben veel met mn drums bezig. bijna elke dag van de week wel. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? tiroler muziek en nederlands enz. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Hip Hop en Beetje R&B en beetje nederhop Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Trance zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Ja, die zijn er. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Ik en me vrienden draaien de zelfde muziek allemaal Hip Hop en Beetje R&B en beetje nederhop Waar draai jij het liefst muziek? Op me PC, daar heb ik de meeste muziek. Leer jij ook met muziek? Nee, dan kan ik me niet concentreren. (als je bedoel leren voor school etc.) Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Ik hoop dat speedcore verdwijnt, als ik iets niet om aan te horen vind is dat het wel. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Hippiemuziek en andere muziek uit de jaren '60 Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Rap/Hiphop, Top 40 zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? If you're going to San Francisco (Scott McKenzie), California Dreamin' (The Papas and the Mamas) en Mr. Tambourine Man (The Byrds) Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? De meeste niet Waar draai jij het liefst muziek? Op de PC, soms tijdens games en op m'n mp3-speler Leer jij ook met muziek? Nee Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Hardcore Reageren
JGuntherS Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Rock, metal (ik luister nu melodic death metal volgens de ID3-tag van dit liedje), punk, hardrock, oldies Wat voor muziek vind je niet leuk: Top 40 vaak niet, rap/hiphop, hardcore zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Dat wisselt heel vaak, ik heb vandaag heel vaak "Come Clarity" van In Flames geluisterd, maar there have been times dat ik heel vaak naar Nothing Else Matters van Metallica (niet Lucie Silvas, blwegh, na-aper ) en The House Jack Built heb geluisterd Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Sommigen hebben ongeveer dezelfde smaak, en anderen weer niet. Waar draai jij het liefst muziek? Overal waar het maar kan, maar vaak achter de computer, daar heb ik mooi geluid . Leer jij ook met muziek? Nee. Wat voor muziek gaat er volgens jou verdwijnen? Hardcore, hopelijk. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Van alles meestal rock/pop/oldie rockers! Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Klassiek -.- zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Hard rock hallelujah:lordi Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? VErschillend hoor ! Waar draai jij het liefst muziek? Op de computer Leer jij ook met muziek? Soms Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Klassiek Must destroy it![/font] Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Hip Hop en rap vind ik heel vet om te luisteren, maar een beetje Red Hot Chili Peppers tussendoor vind ik ook wel leuk. Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Hardcore, daar ben ik zeker van. Ik hou niet zo van die harde muziek en dat gebonk. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?Ja, ik draai heel veel van G-Unit's West Mixtape: Bangadoshish. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Ik heb ook vrienden die hardcore luisteren, maar de meesten hebben de zelfde muziekstijl als ik. Waar draai jij het liefst muziek? Op mijn kamer en de PC. Leer jij ook met muziek?Als ik moet leren, zet ik altijd Bangadoshish op. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?Hardcore, want de mensen willen niet doof worden. Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk:Een heleboel, maar vooral Big Band. Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)Hardcore en wat daar op lijkt e.d. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?Eye Of The Tiger, It's My Life, Diana, Jump!, The Way You Make Me Feel e.d. allemaal van Paul Anka. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?Dat is echter verschillend, ik hou van veel genre's, maar vooral Big Band. Waar draai jij het liefst muziek?Thuis, in mijn crib. Leer jij ook met muziek?Op school krijg ik muziek, dus ja. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?Ik denk niet dat er genre's gaan verdwijnen, maar ik kan wel raden welke populair(der) worden. Reageren
evildirk Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) Wat voor muziek vind jij leuk: Hardcore, Hardstyle. BZB en WCE Wat voor muziek vind je niet leuk: jodelmuziek zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Hil d'n dag plat - WC Experience Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Iedereen houd wel van hardcore/hardstyle Waar draai jij het liefst muziek? op de computer Leer jij ook met muziek? Nee, dan lukt het echt niet. Wat voor muziek gaat er volgens jou verdwijnen? country muziek. Bewerkt: 12 juni 2006 door evildirk Reageren
ZOrange Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Wat voor muziek vind je leuk: Elektro, en zo van die shit Wat voor muziek vind je niet leuk: negers met een vrouwestem, hip hop dus. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Niet echt zet gewoon de playlist op. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Bwa, iedereen heeft zijn keuze, maar de meeste hebben de zelfde muziek. Waar draai jij het liefst muziek? PC, jeugdhuis (ben er dj) Wat voor muziek gaat er volgens jou verdwijnen? R&B Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Wat voor muziek vind jij leuk: Rap, HipHop & R'nB.. Ik luister het meest Eminem, D12, 50 Cent, G-Unit (G-Unit West & South) Spider Loc, en alle oldies zoals Snoop Dogg, Dr.Dre, maar nog veel meer dan die paar... Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Hardcore, vind ik de slechste muziek ooit, net Jamba ringtones.. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Ja, Lose Yourself - Eminem, ene nog heel veel andere nummers, maar Lose Yourself is mijn favo. nummer. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Ja, bijna al mijn vrienden luisteren de muziek die ik ook luister. Waar draai jij het liefst muziek? Op mijn kamer, of met mijn maten... Maar als ik aan het computeren ben heb ik het ook altijd opstaan. Leer jij ook met muziek? Ja, we hebben Muziek op school (Baggervak, alleen maar van die noten leren) Maar ik leer er ook beter Engels van. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Hardcore, zoals ik al zei (vind ik) de slechtste muziek ooit... Je wordt er verrekte doof van, en je kan er ook helemaal niet op dansen, en ik vind dat bijna alle nummers op elkaar lijken.. Bewerkt: 13 juni 2006 door DaddyPimp Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Rap/Hip Hop en misschien een beetje rock. Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Hardcore, alhoewel het grappig is om te horen maar ik vind het eigenlijk maar hele slechte muziek. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Eigenlijk niet ik speel meestal van alles wat. Maar toch draai ik nog steeds de nummers van 2Pac en van Eazy E, ik vind het echt goeie muziek wat ze maakten dus dat draai ik toch nog extra vaak. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Ik denk dat bijna al mijn vrienden wel hetzelfde muziek als mij luisteren. Wij zitten hier ook echt in een buurt die veel van Hip Hop houd. Waar draai jij het liefst muziek? Thuis, en buiten soms. Leer jij ook met muziek? Soms, ligt eraan als het voor mij een belangrijk vak is of niet. Als het echt voor een serieus vak is doe ik wel zonder muziek. Maar voor Duits of zo vindt ik het allemaal niet belangirjk en leer ik met muziek. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Ik denk de echte Nederlandse muziek en zo... En Hardcore zie ik wel graag verdwijnen. en je kan er ook helemaal niet op dansen Je kan eigenlijk ook niet echt op een rap nummer dansen. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: R&B Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Rap Muziek zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? SafariDuo Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? ik en me vrienden hebben zelfde stijl muziek, maar hier thuis verschjilt dat, de ene nederlandse muziek, de andere klassiek en de andere rap, en ik R&B Waar draai jij het liefst muziek? Op me kamer, via de pc, MP3 Leer jij ook met muziek? Af en toe wel ja Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Opera, hoor je minder en minder.. Ik zelf been geen voorstander van opera, maar het zou wel jammer zijn voor sommige mensen moest dit verdwijnen Reageren
ShortY- Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 **Mijn lijst:*** Wat voor muziek vind jij leuk: Heel erg veel verschillend... dus geen bepaalde stijl eigenlijk Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)Hardcore en alles in die richting... zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?Ik heb altijd één grote jukebox op Winamp aanstaan, dus geen specifiek nummer. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? We zijn het meestal wel met elkaar eens, alleen niet altijd natuurlijk Waar draai jij het liefst muziek? Op mijn kamer, achter mijn computer, of op mijn bed liggend. Leer jij ook met muziek? Heel soms, alleen meestal kan ik me niet zo heel erg goed concentreren met muziek. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Hardcore/Nederhop/Hip-hop, waarom? Dit zijn allemaal stijlen die op dit moment best wel bekend zijn, maar bijna alle nummers zijn ééndagsvliegen* en dat maakt dat deze stijlen zo weggaan denk ik . * = Nummers die ze 1000x op één dag draaien op TMF, en over een paar weken weet je er niks meer van Reageren
Blastov Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Metal, Hard Rock en Hip-Hop Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Klassiek zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Nee, ik draai gewoon achter elkaar. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Ja... Waar draai jij het liefst muziek? Als ik achter de compu zit of aan het fietsen ben. Leer jij ook met muziek? Soms, niet echt vaak. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Geen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.