Juju Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Hiphop, Gangsta rap, alle soorten rap wel eigenlijk. Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Hardcore en heavy metal. Ik noem dat geen muziek. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Ja, ik luister super veel 2pac. En nu luister ik het liedje: Eric B & Rakim - I know you got soul heel vaak. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? We houden allemaal van dezelfde muziek. Waar draai jij het liefst muziek? Thuis, ergens anders heb ik nog nooit gedraaid. Leer jij ook met muziek? Nee, bijna nooit. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Ik denk dat hardcore toch niet lang meer zal bestaan. Reageren
RobertSA Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 (bewerkt) Wat voor muziek vind jij leuk:Van alles, maar vooral HipHop. Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)Trance, Opera, Schlager. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?50 Cent-Hate it ore love it. 50 Cent-Cross My Path. Jay-Z ft. Kanye West-Goldigger Remix. Waar draai jij het liefst muziek?Achter de computer, mp3-speler. Leer jij ook met muziek?Echt leren niet, maar bijv. werkstuk schrijven/strafwerk schrijven dan wel. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?Geen een, misschien een meer onbekende muzieksoort, Jumpstyle o.i.d. Bewerkt: 2 september 2006 door robertpsv Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Elecktro, Drum And Base, Een beetje rap Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Jaz zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Nee, niet echt Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Mijn vrienden hebben ongeveer dezelfde muziek stijl Waar draai jij het liefst muziek? Op mijn kamer of boxen via mijn Ipod Leer jij ook met muziek? Nee, word ik teveel afgeleid Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Country Reageren
Lauwtjuh Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk:Rock, Metal, black metal, death metal, gothic Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)Hmm is is niet echt een muziek soort die ik haat, maar ik heb een hekel aan nederlandse rap. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?Are you death yet? van Children of Bodom Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?Verschild. Mijn beste vriendin en ik hebben een totaal andere muziek smaak. Maar met een paar andere vrienden zijn we het wel eens over de muziek. Waar draai jij het liefst muziek?Overal. Maar het liefts als ik lekker ergens leg te zonnen met me mp3 speler op. Leer jij ook met muziek?Soms. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?Hmm. Dat zou ik echt niet weten. Reageren
Daan007 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: -R&B, maar ik vind Hardcote op dit moment leuker Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) -Klazieke muziek zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? -Ali B Ft YesR en Partysquad: Rampeneren. Angerfist: Fuck off Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? -Meestal wel, maar zei vinden Hardcore niet mooi. Waar draai jij het liefst muziek? -Als ik achter de PC zit en op me kamer. Leer jij ook met muziek? Jep, maar dan wel zachtjes op de achtergrond Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Geen enkele. Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat voor muziek vind jij leuk:heavy-metal,gothic,black-metal,metal-core,... Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)chipz,frans bauern,.. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?jaa tuurlijk,godsmack-i stand alone,marilyn manson-tainted love,... Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?jah ze zijn het er helemaal mee eens. Waar draai jij het liefst muziek?op men kamer en voor de pc Leer jij ook met muziek?jaa op school(blokfluit ) Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?ik hoop al die trage muziek. greetz,MM Reageren
Wesley Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Muse, Joe Satriani Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) Beethoven zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Mind Storm, van Joe Satriani Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Vast wel Waar draai jij het liefst muziek? Op mijn kamer, waar anders..? Leer jij ook met muziek? Nou nee.. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Classic music.. Wesley_GTA Reageren
LBG Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Rap Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk) R&B, zeikliedjes, top 40 muziek, duitse bergmuziek xD zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Nee, wel cd's Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Bijna iedereen bij mij in de buurt luistert naar rap maar op school niet. Waar draai jij het liefst muziek? In de woonkamer daar is de enige cd speler. Leer jij ook met muziek? ja, daarom had ik op mn rapport 3 4en en een 3 en 4 5en xD Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Niks ff nog iets extra: Het lijkt me echt vet als TMF en MTV en The Box enzo weg gaat... nu bepalen heel veel mensen wat voor muziek ze leuk vinden door te kijken naar die troep. mijn zusje bijvoorbeeld heeft op haar computer ALLEEN maar liedjes staan die op tv zijn geweest. Als je die zenders niet meer hebt hoor je niet elke dag 50 keer het zelfde liedje. En nu hoeft muziek geeneens goed te zijn om veel mensen te krijgen die ernaar luisteren, als het maar op tv komt. Alle leuk programma's moeten wel blijven... alleen TMF moet helemaal oprotten Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Ik hou van verschillende soorten muziek. Die soorten zijn: Pop, Synthezerpop, rap en jaren 80 en 90 muziek. Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk): Ik haat hardcore, gothic en klassieke muziek. zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?: Jazeker, ik draai Howard Jones met Everlasting Love en Snow met informer. Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?: Mijn vrienden houden van andere muziek. De een houdt van dance en de ander luistert naar Chinese muziek. Waar draai jij het liefst muziek?: In mijn eigen slaapkamer. Leer jij ook met muziek?: Ja, ik maak er mijn projecten mee en ik leer er ook mee als ik thuis ben. Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?: De echte Nederlandse smartlappen zullen toch verdwijnen. Het Engels wint steeds meer terrein. Je hoort in een Nederlandse nummer steeds meer Engelse termen. Reageren
mattiejj Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Wat voor muziek vind jij leuk:Rap,Hiphop,R&B, Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)hardcore,gothic en die muziek zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?mobb deep- put them in their place Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?nee,absoluut niet,eentje gothic,eentje trance,en eentje iets ander Waar draai jij het liefst muziek?PC Leer jij ook met muziek?nee Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?als er opeens 4 scud's op Texas worden afgevoerd is er geen country meer Reageren
.Syfes Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Wat voor muziek vind jij leuk:eigelijk van alles Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk): zo opera gedoe Zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?:Need for speed most wanted:fired up geeft me een warm gevoel van binnen Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?soms en niet Waar draai jij het liefst muziek?:op de pc Leer jij ook met muziek? :soms Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?:geen één Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Wat voor muziek vind jij leuk: Van alles Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk):Klassieks Hardcore<sorry voor mijn mening maar dat is echt geen muziek maar goed, dat schijnt het wel te zijn Zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? Toppertje van Gullermo & Tropical Danny :puh:Red hot chili peppers en Nickelback Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Verschillend Waar draai jij het liefst muziek? Op me kamer Leer jij ook met muziek? Neej kan me dan niet concentreren Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? Zou t niet weten Klassiek? zou ik geen probleem mee hebben Bewerkt: 3 augustus 2006 door gammie Reageren
XboxGta Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Wat voor muziek vind jij leuk: Hardcore, rock Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk): Klassiek Zijn er speciale nummers die je heel vaak draait? DJ Furax - Come On!!! / DJ Coone - The Return / ... Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek? Verschillend Leer jij ook met muziek? Soms, meestal niet Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen? 'k Zou het niet weten, hopelijk schlager ... Reageren
Jorair Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Wat voor muziek vind jij leuk:de goeie ouwe rock Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)rap zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?jep, summer of '69, born in the U.S.A.,... Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?je zou het misschien niet zeggen , maar ik heb veel vrienden, sommigen zijn het met mij eens over de muziek, andere niet. Waar draai jij het liefst muziek?op de computer, als ik op het GTAforum zit Leer jij ook met muziek?soms Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?de kleinkunstmuziek Reageren
xdr Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Wat voor muziek vind jij leuk:(hard)rock/(heavy)metal/punk/top40/classic rock/sommige hiphop Wat voor muziek haat(of vind je niet leuk)piratenmuziek/hardcore zijn er speciale nummers die je heel vaak draait?nee hangt er van af waar ik zin in heb Ben jij en je vrienden, het ook eens over de muziek, of draaien jullie verschillende muziek?ongeveer hetzelfde Waar draai jij het liefst muziek?op de pc/in mijn kamer(home cinema) Leer jij ook met muziek?ja eingelijk altijd Wat voor muziek gaat er volgens jouw verdwijnen?klasiek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.