Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Rate::9/10

Comment:Een zeer geslaagde signature!

het heeft vele mooie effecten zoals die watervallen!Dit vind ik 1 van je beste Grove!

veel suc6 ermee!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het een mooie! Mooie watervallen, kleuren komen ook van onder andere het gras/mos/bomen er heel mooi in uit. Het lettertype van 'Grove St.' past hier juist weer goed bij, ook dat het wat doorzichtiger is is wat moerras-achtiger, zoals op de achtergrond van de signature te zien is. :)

Ik vind hem mooi. :)

Rate:

8,5/10 ;)

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Oh, die is echt mooi!

*halfuur later*

*staat nog steeds met open mond*

Owja, punten nog

Een dikke 10

Is 1 van je mooiste siggys tot hiertoe

Mooie watervallen, met speciaal effecten, en dan je naam er nog duidelijk bij gezet..

Ga zo door! ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Heel mooi, mooie watervaleffecten...

Ook de tekst past er erg goed bij!

Helaas geef ik nooit een tien, maar dichterbij is het nog nooit geweest, maar er is altijd wel iets fout (moet ik alleen heel lang over denken bij deze) :puh::

9,99/10

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

De signature zelf is wel goed gelukt en het ziet er mooi uit, maar probeer eens wat anders.

Zo'n beetje iedereen op dit forum heeft al 10 keer zo'n signature gemaakt en dat is niet echt orgineel meer nu.

Probeer weer eens een andere style, dan zal je zien dat mensen het veel mooier vinden (waaronder ik).

Sig:

De kleuren komen er mooi uit. Het water komt mooi naar voren in de signature.

De tekst vind ik alleen niet zo mooi, Probeer iets meer met de tekst te doen. Probeer ook een betere plek voor je tekst te vinden. Ten slotte vind ik de border ook niet echt mooi, ik denk dat je het beste voor zo'n signature als deze een 1px zwarte border of een 1px witte border met overlay.

6,8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...