Jump to content

Monster Missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej!

Door mijn iets te trage PC kan ik de Monster truck missie niet uit spelen! Wie wil dit even voor mij doen?

Ik heb versie 2. Alleen de monster missie ajb, verder niets. Verder ook natuurlijk geen cheats enzo.

Oja: ik heb geprobeerd met een huisgenoot save games uit te wisselen, hij heeft ook versie 2, maar toch lukte dit niet. Dus het kan zijn dat ik hulp nodig heb zodra ik hem weer heb.

Save game in bijlage

GTASAsf2.b

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik voor je :)

Gehaald: Monster

Ik heb deze missie voor je gehaald. De beloning was $4000,= en ik heb gesavet op Mike Toreno's Ranch. Ik heb zoals je al aangaf géén cheats/mods gebruikt of iets anders. Ook ben ik niet busted/wanted geweest en heb ook géén kogels verspilt. Verder kun je gewoon verder gaa met de volgende missie en veel succes! De savegame zit in de bijlage. Doei :cya:

Bewerkt: door R31
Geplaatst:

Bedankt!

Moet ik nu gewoon mn oude save game vervangen door deze in mijn user files map?

Geplaatst:
Bedankt!

Moet ik nu gewoon mn oude save game vervangen door deze in mijn user files map?

Ja, dat moet je doen. Als je verder wilt spelen en de missie monster is gedaan, dan moet je het doen. Voor de zekerheid kun je nummer 2 even in nummer 3 veranderen door de naam van het bestand te wijzigingen. Mocht het bestand het om een onbekende reden niet doen, dan heb je je oude bestand nog. Dit komt niet vaak voor, maar dat kan wel. Dus, kijk maar wat je doet. De kans is klein, en anders kun je hem altijd weer uit dit topic halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...