Slimm Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Van de nieuwe PS3 game, die mij ook wel erg vet lijkt! Ik heb hem express donker gemaakt omdat het ook een soort Stealth assasin spel wordt in de oudere tijd. Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Ah, leuke Sig Slimm, zal er rekening mee houden dat je hem expres donker hebt gemaakt dan. De achtergrond ziet er leuk uit, al is het misschien een beetje te druk voor stealth, maar verder is hij wel mooi. De kleuren van de verschillende dingen in je Sig passen ook aardig goed bij elkaar, een leuke kleurencombinatie vind ik het. De render ziet er nu heel mysterieus uit doordat hij op een paar plekken nogal donker is, dat maakt hem een beetje sneaky. De tekst is heel goed vind ik, staat op de juiste plek en heeft gewoon een goede "uitstraling". Cijfers Achtergrond: 8.3 Kleuren: 8 Render: 8.5 Effecten: 8.7 Tekst: 8.3 Originaliteit: 8.5 Algehele indruk: 8.5 Eventuele bonus: 0.1 Goede Sig Slimm, weer eens wat anders dan wat je de laatste tijd aan het maken was eigenlijk, en het pakt goed uit, een 8.5! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Bewerkt: 13 juni 2006 door Froodooo Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 De blauwe C4D vindt ik niet zo echt passen bij de render, zachte, softe C4D past niet goed bij zo'n griezelige render. Maak de achtergrond wat griezelig, met bloed, stenen, etc.. Ook die rode tekst past er niet echt bij.. Ik vindt hem eigenlijk niet geslaagd Slimm.. 6,5/10... Reageren
Arjen Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Wel een leuke signature, maar toch nog iets te donker. Dat was jouw bedoeling ook, maar ik vind het niet zo mooi lijken. Ik zie wel dat het een persoon is. Het blauwe, waarschijnlijk een C4D render, vind ik er juist wel bij passen. Tja, wat moet ik nog meer over zeggen. 't Is niet mijn smaak en het lijkt mij iets te standaard. Oja, ik hou ook niet van spelvouten. Assassin is toch 2 keer met dubbel 's'? 7.8 / 10 Reageren
Slimm Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Eigenlijk wel, maar in dit spel niet. Assasin's waren een groep moslims die de 3e kruistocht wouden tegenhouden. Bedankt voor jullie rates, maar het is niet alleen C4D, er zijn meerdere effecten in verwerkt. EDIT: BTW arjen, volgens mij heb je wel gelijk, ik edit later wel even Reageren
Pitbull Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 effecten en tekst zijn super!!8.3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.