Caltson Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Hey, volgens mij is de mount chiliad gebaseerd op mount st.helens. de berg staat ook helemaal alleen en valt dus erg op (zoals bij mount chiliad) screens: Mount st helens http://www.kidscosmos.org/kid-stuff/mars-t...lens-before.jpg Mount chiliad: (ik vond geen betere afbeelding) http://sanandreas.kbx.cz/mesta/fierro/angelpine_chiliads.jpg Greetz Bewerkt: 13 juni 2006 door gtagangster Reageren
Puma Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 niet alles is ergens op gebaseerd, hoor Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 het kan natuurlijk wel maar zoals puma al zei : niet alles is ergens op gebasseerd , sommige dingen zijn gewoon zelf verzonnen;) Reageren
Goliat Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Als ik naar de echte berg kijk dan lijkt hij nogal op een standaart berg, naar mijn idee heeft de berg geen bijzonderheden waardoor hij persé gebasseerd zou moeten zijn op de mt. Chilliad. Dit betekend natuurlijk neiot dat er géén berg is die is gebasseerd op de Mt. Cilliad. Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Is de mount chilliad niet gewoon op de berg bij San Fransisco gebasseerd? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Mt. Chilliad is zeker niet op Mt. St. Helens gebasseerd. Sint Helens is namelijk een vulkaan, die vooral beroemd is geworden door een vreselijke uitbarsting, ongeveer 20 jaar geleden. Mt. Chilliad is geen vulkaan, maar een berg. En er zijn over de hele wereld zoveel bergen die in zo'n omgeving liggen. Dus het is gewoon een standaard berg, niets bijzonders aan. Reageren
Caltson Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Mt. Chilliad is zeker niet op Mt. St. Helens gebasseerd. Sint Helens is namelijk een vulkaan, die vooral beroemd is geworden door een vreselijke uitbarsting, ongeveer 20 jaar geleden. Mt. Chilliad is geen vulkaan, maar een berg. En er zijn over de hele wereld zoveel bergen die in zo'n omgeving liggen. Dus het is gewoon een standaard berg, niets bijzonders aan. ja,maar de mount chiliad hoeft daarvoor toch geen vulkaan te zijn? ik vind de omgeving en de lokatie nogal overeenkomstig met mount st.helens er is vlak bij ook een rivier bij de mount chiliad(niet de zee) dit kan toch het "spirit lake" voorstellen van mount st.helens Greetz Reageren
LBG Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 bijna elke berg lijkt op elkaar, ik denk dat er nog een heleboel bergen zijn die heel erg op mount chiliad lijken Reageren
Caltson Geplaatst: 15 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 en is daar ook de spirit lake? hierdoor vind ik het nogal verdacht lijken.. het wil niet zeggen dat mount st helens in een andere staat dan san fransico staat,dat de mount chiliad er niet is op gebaseerd hé? Greetz P.s. de volgende die iets post;post dan met een goede reden waarom dit mount st helens en met een verklaring van de rivier die dicht tegen (en naast) de mount chiliad loopt.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik denk het niet echt. Er zijn zoveel vergen dat op elkaar lijken, dus MC zal ook op nog andere bergen lijken. Reageren
Puma Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 los santos is toch ook op los angeles gebaseerd, maar het lijkt qua map zegmaar (straten enzow) totaal niet op los angeles. de berg is gewoon EEN BERG en niet specifiek DE BERG... elke berg heeft toch een weg omhoog en een vorm Reageren
Caltson Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 P.s. de volgende die iets post;post dan met een goede reden waarom dit mount st helens en met een verklaring van de rivier die dicht tegen (en naast) de mount chiliad loopt.. mijn laatste post niet gechecked? een verklaring voor de spirit lake pls >>> Door Dizzee: Je toon staat me eigenlijk totaal niet aan, je doet alsof je het allemaal weet. Als anderen hier hun mening over willen geven, dan mogen ze dat. Jij gaat niet gaan zeggen hoe ze dat moeten doen. 'Respecteer elkaars mening' Een van de gedragsregels op dit forum waar iedereen zich moet aan houden <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.