Jump to content

bobcat houdt infernus bij


Puma

Recommended Posts

Dus niet hoor, geef ook bewijs, een filmpje ofzo

Maar naar mijn weten is dit bullshit, als ik met mijn Infernus over de snelweg gas, knal ik expres tegen een auto aan die je dan wil rammen

Maar na 4 seconden lig ik al een metertje of wat voor!

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt wel... Op de snelweg passen andere auto's aan aan jou snelheid. Probeer zelf maar eens. Ga sloom rijden en je zal zien dat de anderen ook sloom rijden. Ga hard rijden, en je zal zien dat de sloomste auto je nog bijhoud.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen bullshit. Het is waar. Als ik op de snelweg rij heb ik het ok heel vaak. Alleen ik word al heel vaak afgeremd door m'n medewekgebruikres. Die gaan net als ik ze wil inhalen vlakvoor je rijden, terwijl ze op een andere rijbaan rijden en ze me aan moeten zien komen rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, hier hetzelfde.

Wel cool als er bijvoorbeeld opeens een walton voorbij komt gevlogen, en jij rijdt daar met je getunede phoenix :puh:

Is inderdaad soms wel heel vervelend, en ook, als je in de wagen zit, en je kijkt even achteruit, dan is er ook wel een kans dat, als je terug voor je kijkt, er opeens vlak voor jou een wagen komt te rijden, die er eerst zeker nog niet reed...

Maarja

Greetzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit heel sterk aan je video kaart en instellingen ligt.

Denk maar aan de missie Stowaway, sommige zijn niet in staat deze te halen omdat de video kaart net te zwak is en het vliegtuig over de oorspronkelijke baan schiet met schokken. Op de snelweg rijden bij hun de auto op de zelfde schokkerige manier, waardoor ze dus sneller gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat ook zeker bij de snelweg van Las Venturas dan rij je vet hard en dan rijd iedereen :)

ook hard en dan zie zo een busje vet hard rijden en als je hem wilt inhalen

dan rijd een stukje harder. :?

je kan hem natuurlijk wel in halen maar het klopt :Y

vind ik best wel jammer dat dat erin zit want als je remt vliegen zo al die auto,s bovenop je :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De auto's rijden ook snel als jij snel rijdt, de auto's rijden sloom als je sloom rijdt. Maar de motor haalt alles gemakkelijk in.

@ iemand met die getunde phoenix met nitro:

Nitro laat je alleen maar sneller accelereren in GTA SA, niet de topsnelheid verhogen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs als ik in mijn getjoende Huntley vol gas rijd, houdt een Taxi me nog bij. Klopt voor geen meter, maar het is wel waar. Rij maar eens op de grote rode brug van San Fierro naar Las Venturas (niet de Gant Bridge, het is die vlak bij je garage).

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs als ik in mijn getjoende Huntley vol gas rijd, houdt een Taxi me nog bij. Klopt voor geen meter, maar het is wel waar. Rij maar eens op de grote rode brug van San Fierro naar Las Venturas (niet de Gant Bridge, het is die vlak bij je garage).

Dat klopt omdat: Jij rijd tegen een soort kromme brug op. De makers van SA hebben er denk ik niet op gelet verder. Dus als je tegen de Missionary Hill oprijd in SF rijden de auto's er ook makkelijker tegenop dan jou. Dus als je met een tuned auto ergens met nitro tegen heuvel rijd ga evenhard als die andere auto's.

Dus als je nitro op vlakke snelweg gebruikt heft het geen nut, ook niet als je op topsnelheid rijd.

SD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...