Jump to content

bobcat houdt infernus bij


Puma

Recommended Posts

het klopt inderdaat waar maar bij mij zoeft dan bijv. een Cabbie me voorbij en gaat dan op de weghelft rijden waar ik ook op rij en dan gaat hij ineens langzaam rijden

is dit ook normaal :?

Dat is normaal, als jij begint hard te rijden doen op een op ander manier de andere auto's dat ook. Ik vond het ook al vreemd. Als je bijvoorbeeld op een snelweg gaat rijden en stil gaat staan knalt alles en iedereen op je, als je dit doet op een 'normale' weg stopt iedereen gewoon netjes achter je. Je ziet bijvoorbeeld ook vaak motorrijders langs de weg liggen, ik vind het ook vaag. Maar het ligt in ieder geval niet bij jou! :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat niet

nou toch over de snelweg gesproken dat is zwaar kl*t*. je wordt er zo afgeramd en hebie wel is gezien hoe blokkerig de andere auto's rijden als jij hardt gaat

Link to comment
Delen op andere websites

gebeurt idd heel soms dat een trage auto zich aanpast aan je snelheid ...

heb het zelfs eens met een tractor gezien

wat ik heeeel soms heb is dat een auto achteruit de (snel)weg opdraait

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, het klopt ook. Dit zie je vaak op de Julius Thruway in Las Venturas, en in de Dessert, bij die weggetjes vlakbij de Quarry, langs die oliepompen, t/m vlakbij die Stripclub, een één of andere Ranch heet die stripclub. Er is daar ook in de buurt een Ammu-Nation. Ik moet zeggen dat ik het echt verschrikkelijk irritant vind! Dan zie je bijv. op de Julius Thruway heel vaak auto's op elkaar knallen. Dan rijden ze niet alleen zo absurd hard, ik denk dat het ook komt omdat auto's daar vaak op het verkeerde moment spawnen. Dat zie je goed als je bijv. met een helikopter aankomt, dan zie je dat een auto wil gaan spawnen, maar omdat die achterligger zó absurd hard rijdt is 'ie al onder de auto die gaat spawnen, en tja, dan krijg je ongelukken hè. :D

Ik denk dat het gewoon zo ingesteld is door R* dat auto's harden rijden op de snelweg, ongeacht wat in de handling staat. Ook zie je dat auto's zo absurd hard rijden op die weg die door Las Barrancas gaat. Tja, wat doe je eraan... :bonk:

Ik kan alleen zeggen dat het verschrikkelijk irritant is, ook dat auto's bijv. heel snel van weghelft verwisselen. Dit is dus ook één van de aspecten, naast het feit dat ped's verbetert moeten worden, dat ik hoop dat dit ontzettend verbetert is in GTA: IV. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, het zit zo: Auto's die gewoon op de weg rondrijden, vooral de auto's op de snelweg, hebben geen invloed van de handling.cfg. Pas als die auto's een aanrijding krijgen, of je loopt ertegen aan, zullen ze invloed krijgen van de handling.cfg. Als ze nog geen invloed hebben van de handling.cfg, zullen ze allemaal ongeveer even hard als jijzelf rijden.

Twee goede voorbeelden zijn deze:

Ga op een steile helling in de straten van San Fierro staan. Je zult zien dat de auto's moeiteloos en rustig tegen de helling op rijden. Maar als er nu een auto stopt voor een stoplicht, moet je er eens rustig tegenaan lopen. Als de auto daarna omhoog wil rijden, zal hij veel moeite hebben om de helling op te trekken, en zal hij veel wheelspin hebben. Dit komt dus door de handling.cfg.

Een ander voorbeeld is dit: je hebt bijvoorbeeld 3 politie sterren. Met je motor rijd je over de snelweg. Je haalt een politiewagen in. Deze zal metteen naast je komen rijden, ookal rijd jij op volle snelheid. De wagen hoeft niet op te trekken, hij zit metteen naast je. Als je hem nu zachtjes aantikt, zal je hem metteen kwijtraken. Dan heeft hij dus ineens wél invloed van de handling.cfg.

Een beetje lange uitleg, maar ik hoop dat dit 'mysterie' nu ontrafelt is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is zo, ik rij altijd hard ,maar taxi's houden me altijd bij. behalve op de snelweg in los santos die door de ghetto's loopt. maar op alle andere snelwegen gaan al die andere **** hard

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...