chrisie-boy Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 heey gaste heeft er iemand een wheel mod waarmee je bij mod shops mooie velgen krijgt en die makkelijk te instaleren is thnx ps dit hoort eigenlijk op het mod forum maar die is bij mij ofline Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Ik heb wel een erg mooie! Je moet wel veel file's replacen met IMG-Tool maar het is het wel waard! Van deze site kan je hem downloaden, bekijk de readme wel even goed. Veel plezier! Bewerkt: 13 juni 2006 door Typhoon Reageren
chrisie-boy Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 dank je wel maar hiij pent hem als paint Reageren
noedel Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Spijtig dat er geen foto's bijstaan. bijvoorbeeld: welk wiel zal de dollar ofzo vervangen?... Ziet er wel gaaf uit, dat wel Greetzzz ik geef dadelijk wel nog 2 andere bestanden met nieuwe wielen de eerste de tweede Ik zelf heb enkele van die eerste in mn spel zitten, zijn echt goed! Bewerkt: 13 juni 2006 door noedel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 dank je wel maar hiij pent hem als paint Download Winrar daarmee kun je bestanden uitpakken. >Hier< kun je Winrar downloaden. Als je het bestand gedownload hebt moet je met de rechtermuisknop op het bestand gaan staan en dan op 'Extract Here' klikken. Wat ook een probleem kan zijn is dit. Er staat dan openen met: Paint. Dat kun je zien door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en dan op eigenschappen te klikken. Als je dan Winrar hebt gedownload moet je hem openen met: Winrar je moet dan op 'wijzigen' drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.