Crackhoer Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Het vliegen lukt me niet en zonder kom ik nu niet verder dus wil iemand dat doen??? Als iemand er bij wilt cheaten moet hij dat zelf weten. En ik heb nog 1 missie open staan, die mag je doen maar als je het te ver vindt maak ik er daarna nog een savegame van wat dichtberbij. Alvast heel erg bedankt. GTASAsf2.b
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Flying School - Mission Passed! Beloning: Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan als je brons hebt. - Flying Skill + - Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas. - Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas. - Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows". Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000,- New Model Army - Mission Passed! Beloning: $7000 - Zero’s RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen. Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 13 juni 2006 door -Matthijs-
Recommended Posts