X-Qyeh Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 Pas liep ik in een game winkel en toen zag ik op het doosje waar de CD inzit, 3+ staan.. Ik geloof dat het normaal voor 18+ is. (Sorry dat ik geen screenshot of afbeelding kon plaatsen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 Lijkt me heel stug dat er opeens '3' staat in plaatst van de normale '18' die erop staat. Misschien is het een soort van drukfout in de fabriek geweest ofzo. Maar ik blijf het raar vinden, in welke winkel zag je dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 ik denk het wel dat het een drukfout was want het lijkt me stug dat het opeens 3+ was heb je wel naar de hoes gekeken is het geen andere editie ofso iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJChrisD Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 Was het niet toevallig de DVD waar de soundtracks opstaan van VC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2006 Nee het was echt het spel zelf en niks anders. Ik vond het ook maar heel raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2006 Ik heb wel 'ns eerder gehoord dat er ooit een fout is gemaakt werd waardoor het leek alsof PEGI een GTA een rating van '3+' gegeven heeft, dus dat kan best kloppen. De officiële rating is echter 18+ voor PEGI, en Mature voor ESRB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 ik zag volgens mij ook ns een plaatje van de Gta VC cd in het intertoys boekje staan en daar stond ook 3+ op dacht ik vond ik ook al raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 ja! dat heb ik ook gezien (in dat boekje dan) maar nog nooit in de winkel. het kan zo maar. want GTA VC heeft zijn 3e doosje alweer voor de pc. Eerst was het een kartonnen doosje met glimmende letters. toen kartonnen doosje met gewone roze letters. en nu een plastic hoesje met gewone roze letters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.