Jump to content

CJ blokkades

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen heb even gezocht maar is nog nooit gepost, in Bayside staan een paar borden met CJ's blokkades erop. Kijk maar:

Leek me leuke dus heb ik gepost.

Denk eraan, als je een screenshot ergens van zoekt (dingen die echt bestaan) mail me dan op:

>>> Door Dizzee: E-mailadres verwijderd<<<

Geplaatst:

Leuk gevonden, maar ik wil je er even op wijzen dat je in je posts geen e-mail adressen neer mag zetten,

dus die kun je beter weghalen! ;)

Geplaatst:

Dat is goed gevonden! Ikzelf zou direct over zo'n dingen heen kijken. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Goed gevonden! Ik kijk echt nooit op dat soort dingen :klap::klap:

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

ja goed hoor :klap:_O_

had ik nooit gezien in de paar jaar dat ik het heb...Is dit op veel plaatsen??

Geplaatst:

Ok, mooi gevonden. Maar we gaan dit hier niet allemaal gaan zeggen, anders wordt het maar een spamtopic.

Ik wil dus geen 'Mooi gevonden' meer zien. Er mag wel wat meer inhoud in jullie posts zitten. :puh:

Geplaatst:

Zeer mooi gevonden , ik heb zelf ook nog ff gekeken en ik heb ze jammergenoeg niet zo snel gevonden (misschien omda ik maar 2 min heb gekeken :puh:)

Geplaatst:
Zeer mooi gevonden , ik heb zelf ook nog ff gekeken en ik heb ze jammergenoeg niet zo snel gevonden (misschien omda ik maar 2 min heb gekeken :puh:)

Ik wil niet als een moderator overkomen, maar ik meld het toch even:

Heb je Dizzee zijn post gelezen? - Hij roept nadrukelijk niet alleen te zeggen: 'Mooi gevonden'. Nogmaals: Er moet inhoud in staan.

En dat van 2 Minuten geloof ik, want het gaat je minimaal 10 tot 30 minuten duren om ze te vinden. En je hebt ze toch niet gevonden waarom post je het dan. :sigaar:

---

Het was me wel eens opgevallen toen ik rellen aan het schoppen was. Maar heb er zelf nooit bij na-gedacht dat dit een EasterEgg zou wezen. Keep up the Good Work.

Geplaatst:

er zijn wel meer mensen die CJ heten in de wereld :duh: ...

en btw: er staat geen CJ maar C JS met een spatie... dus het hoeft nie perse CJ te zijn :Y

Geplaatst:

dit lijkt toch wel een duidelijke easter egg naar cj

ook al staat er een spatie tussen de C JS.er staat of ik zie niet goed ook een - tussen C-JS

dit wil dus zeggen dat het volgens mij wil zeggen: Carl-Johsen's barricades.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...