kees1991 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ik soek naar brushes van natuur dus dingen als mist bomen licht dingen... nu heb ik een site gevonden met 2 helemooie er op ik heb al gekeken of ik er op een andere manier aan die 2 kan komen maar dat kan dus niet :| het gaat om deze 2 http://market.renderosity.com/mod/bcs/inde...ewProduct=44822 http://market.renderosity.com/mod/bcs/inde...ewProduct=42582 hier moet je wel voor betalen maar dat wil ik wel doen maar niet met een pin-pas of zo maar wel met de telefoon aleen snap ik geen bal van die site dus mischien kan iemand mij dat ff uitlegen en weet verder nog meer mensen links naar mooie brushes van natuur?? Reageren
Froop Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Waarom betalen? Laat photoshop nou gewoon een hobby zijn. En hier vind je brushes van bomen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ga naar Deviantart.com, daar vind je een hele hoop brushes die niets kosten.. Toets in het "search"-vak in: nature brush, of tree brush, en je vind er gegarandeerd een paar. Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ja ja photoshop is ook wel een hoby maar soms moet je voor een hoby gewoon wat kopen en ik vint ze heel mooi maar die site die u mij gaf daar staan ook mooie op meer zijn altijd welkom en uitlig ofer de site ook Reageren
Ferre Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) Je kan ook wel Custom Shapes gebruiken. Die vind ik ook wel op brushes lijken, maar hvoor jouw wens lijken me brushes wel beter. Bij het Graphics Team 06 mag je van mij ook brushes en/of custom shapes aanvragen. Dan hoef je alleen maar een plaatje te posten van een boom. ja ja photoshop is ook wel een hoby maar soms moet je voor een hoby gewoon wat kopen Da's waar . En als het goed is heb je ook voor Photoshop betaalt. Tenminste, als je het via de legale manier hebt gedaan. Bewerkt: 13 juni 2006 door Ferre Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) ja tuurlijk gewoon gekocht was maar een paar duizend euro Bewerkt: 13 juni 2006 door kees1991 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 ja tuurlijk gewoon gekocht was maar een paar duizend euro Niet een paar duizend 1200 euro ong. Reageren
Froop Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 €838,99 om precies te zijn. Kijk hier voor bewijs. Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 wa maakt t uit hoe duur t is is hoef aleen maar info ofer de site en een antal mooie brushes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.