Jump to content

Shakedown Savegame


Jeffie

Recommended Posts

Eejj friends!! Ik heb vraagje! KOMT IE:::

Op een of andere manier kan ik de missie "Shakedown" niet uitspelen! Er staat een paars blokje op het eind, maar als ik er heen ga, is er niks! Het is ook niet op de bovenverdieping ofzo! GEWOON HELEMAAL NERGENS!! :?

Kan iemand deze Savegame voor me uitspelen? Dat zou ik zeer prettig vinden! ;)

Ik heb trouwens ook 100% Savegame gedownload, en echt in de goede map geplaatst! Maar ik heb nog steeds geen Leger Helicopter, Watervliegtuig en noem maar op! Ik heb wel cheats gebruikt, kan het hier aan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

De paarse blokjes in de missie Shakedown zijn de ramen in het North Point Mall gebouw, deze moet je kapot maken met als reden dat de stad moet weten dat er een nieuwe heerser in de stad is: Tommy Vercetti.

Er lijkt dus inderdaad niks te zijn maar met die paarse blokjes worden dus de ramen bedoeld, deze moet je allemaal binnen 5 minuten kapot maken.

Ik wil de savengame trouwens wel voor je doen aangezien je er om vroeg, alleen dan moet je wel even een savegame toevoegen aan je bericht, zodat ik hem kan doen ;)

------------------------------------------------------------------------------

En dan even over je 100% savegame, normaal gesproken zou nu alles aanwezig moeten zijn, het watervliegtuig moet achter het Vercetti Estate staan en de legerhelicopter op de helipad in Washington Beach. Weet je wel zeker dat het een 100% savegame is? Kijk anders even in het pauzemenu bij stats en kijk of er wel echt 100% staat bij percentage completed.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...