Jump to content

100% Save Game PC


Jeffie

Recommended Posts

Beste medespelers

Ik zoek een 100% Save Game voor GTA Vice City, ik heb er al een paar gedownload, maar allemaal doen ze het niet, en ik heb, ik weet het zeker in de goede map geplaatst!

Weet iemand een VERTROUWBARE site waar ik zeker weet dat ik het kan downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste medespelers

Ik zoek een 100% Save Game voor GTA Vice City, ik heb er al een paar gedownload, maar allemaal doen ze het niet, en ik heb, ik weet het zeker in de goede map geplaatst!

Weet iemand een VERTROUWBARE site waar ik zeker weet dat ik het kan downloaden?

Hey Jeffie,

Ik heb wel een savegame van een 'betrouwbare' site voor je. Je kan hem >hier< downloaden. Als je hem gedownload hebt, eventueel uitpakken. En dan de eventuele uitgepakte bestanden plaatsen in je GTA Vice City User Files. Die staat in de map Mijn Documenten. Veel plezier ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm raar, ik heb hem even in de bijlage gezet voor je. Download hem vanuit de bijlage en plaats hem in Mijn Documenten ---> GTA Vice City Userfiles. Start dan de game en druk op Load Game, kies dan de laatste slot, dan zal hij de 100% savegame laden. Als het nog niet lukt moet je het zeggen.

EDIT: Kon je hem wel laden ofniet?

Als je op ESC drukt, dan zie je Stats, druk daarop en je kan zien dat je een 100% savegame hebt, je hebt uiteraard geen missie's e.d. meer.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik heb dit gedaan, maar ik merk er nog steeds niks aan in het spel. Hoe zit dat?

Er valt niks te merken, als je de savegame load is alles nog hetzelfde. :puh:

Het enige wat veranderd is dat je beloningen hebt gekregen voor die 100%. Dit zijn de beloningen:

- Maximum health gaat naar 200%

- Maximum armor gaat naar 200%

- Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

- Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

- Franky Outfit in het Vercetti Estate.

- Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

© WikiGTA

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Typhoon en -Mathijs-, heel erg bedankt voor jullie hulp, het 100% Save Game is gelukt! Alleen een beetje weinig geld heeft Typhoon! :puh:
:D Zodra je de 100% gehaald hebt, heb je in principe geen geld meer nodig. Je geeft immers nergens meer geld aan uit.. Trouwens, als je even bij alle bedrijven langs gaat loopt de geldteller wel op.. :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...